Jump to content
IGNORERAD

Medlemmar som man saknar.

Krafta

Recommended Posts

17 minuter sedan, skrev Sam sip sam:

Svarten mår bra

Vardå nånstans?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

• Svar 1,8k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• audirs2

126

• Soengsang

108

• Enis

72

• Kenneth4618

67

38 minuter sedan, skrev stefan5300:

Baa som har lagt ner sin verksamhet här.

Har funderat på varfor han inte hors här på MPR.

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev thomas001:

Det var väl inte bra för hans blodtryck

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Bibben:

Icke, han är i högsta grad verklig.

Här är en hälsning till dig från honom.

570d3d7cba86b_2015-06-0523.43.11.thumb.j

Haha  det där fingret känner man igen..

# 27 RIP

Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev thomas001:

7 minuter sedan, skrev Tallviking:

Det var väl inte bra för hans blodtryck

Har varit i telefonkontakt med honom, inget fel på varken blodtryck eller honom men han blev jäkligt sne på en och samma medlem som är två skilda personer, en i verkligheten och en bakom tangentbordet.

Vem får ni själva försöka att lista ut.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Tommy:

Bilvax, sen Vaxet, mycket trevlig gubbe!

MVH Tommy

Kan bara hålla med om både Vaxet och Wille, 2 skärpta och trevliga gossar som jag gärna springer på IRL igen!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Odin:

Han i mitten hette väl Waxet eller nåt? Kanontrevlig kille.

Ja han kunde fantisera ihop de mest fantastiska historier. ;)

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev gnagarn1891:

Henke!!

Larsson?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev stefan5300:

honom men han blev jäkligt sne på en och samma medlem som är två skilda personer, en i verkligheten och en bakom tangentbordet.

Det är väl ändå lite DQ, att hoppa av för man inte gillar en enda medlems skriverier?

Trodde inte Baa var så känslig bakom tangentbordet, men iof finns det fler som har hoppat av pga hetsjakter, komiskt nog är det väl 60+ på dessa inblandade 55555555

Hursom så hoppas jag farbror Baa, kryar på sig och  kommer igen, en frisk fläkt.

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

swedenfarang

HONKEN.

Sent from my Paris using Tapatalk

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

Guest wUThai
2 timmar sedan, skrev Soengsang:

Det är väl ändå lite DQ, att hoppa av för man inte gillar en enda medlems skriverier?

Trodde inte Baa var så känslig bakom tangentbordet, men iof finns det fler som har hoppat av pga hetsjakter, komiskt nog är det väl 60+ på dessa inblandade 55555555

Hursom så hoppas jag farbror Baa, kryar på sig och  kommer igen, en frisk fläkt.

LOL! Nu är vi där med DQ igen... 33:an är utan tvekan den största DQ som skrivit på MPR. Jag har full förståelse för Baa om han är less på 33:an och MPR över lag. Han har ju personligen själv inte sagt nåt om varför han loggat ut ser absolut inte det som att han beter sig som en DQ. Däremot att du springer och försvarar 33:ans beteende är ju rent av märkligt då du iaf verkar vara någorlunda vettig?! Jag vet att ni är kompisar irl. Men hade jag haft en sån kompis så hade jag definitivt inte försvarat hans beteende här. Jag hade nog letat efter en annan kompis. :mdr: Enligt mig har 33:an gjort bort sig fullständigt på MPR. 

Baa, är ju garanterat inte den första som 33:an tråkat ut så pass som dom slutat skriva inte sista heller. 

Ändrades av wUThai
Dela på andra sajter

Jag försvarar inte någon, men det är väl bättre att tala ut ur skägget. Nu kom det ju ut att han "hoppat av" pga en viss medlem, och S5300 skriver ju indirekt vem det är. Jag älskar inte heller alla hans skriverier, och finns andras skriverier jag inte tål, men vafan det e ett forum på internet, vem fan bryr sig.

Som sagt synd, då jag gillade Baa, då bara döda fiskar färdas medströms.

Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev wUThai:

LOL! Nu är vi där med DQ igen... 33:an är utan tvekan den största DQ som skrivit på MPR. Jag har full förståelse för Baa om han är less på 33:an och MPR över lag. Han har ju personligen själv inte sagt nåt om varför han loggat ut ser absolut inte det som att han beter sig som en DQ. Däremot att du springer och försvarar 33:ans beteende är ju rent av märkligt då du iaf verkar vara någorlunda vettig?! Jag vet att ni är kompisar irl. Men hade jag haft en sån kompis så hade jag definitivt inte försvarat hans beteende här. Jag hade nog letat efter en annan kompis. :mdr: Enligt mig har 33:an gjort bort sig fullständigt på MPR. 

Baa, är ju garanterat inte den första som 33:an tråkat ut så pass som dom slutat skriva inte sista heller. 

Du har ju med gjort bort dig fullständigt på ett forum,,,pil i kuvös hette det va ;)

# 27 RIP

Dela på andra sajter

Guest wUThai
1 minut sedan, skrev Soengsang:

Jag försvarar inte någon, men det är väl bättre att tala ut ur skägget. Nu kom det ju ut att han "hoppat av" pga en viss medlem, och S5300 skriver ju indirekt vem det är. Jag älskar inte heller alla hans skriverier, och finns andras skriverier jag inte tål, men vafan det e ett forum på internet, vem fan bryr sig.

Jasså, du tycker inte att du försvara 33:an? Ja, om Baa väljer att hoppa av p.g.a. 33:an så är det väl inget fel med det. Att däremot 33:an reser land och rike runt i Thailand för att träffa andra medlemmar och sen bete sig som han gör på MPR är så pinsamt och skämmigt så hälften vore nog.  

Dela på andra sajter

Guest wUThai
2 minuter sedan, skrev Rogigoal:

Du har ju med gjort bort dig fullständigt på ett forum,,,pil i kuvös hette det va ;)

Jasså? Hmm, det kan man ju tvista om. Perspektiv är nog nåt du inte har va? Vet du ens vad som hände? Jag har inga problem och berätta om vad som hände... jag minns det även om jag inte var nykter när det skedde. :mdr:  

Ändrades av wUThai
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev wUThai:

Jasså? Hmm, det kan man ju tvista om. Perspektiv är nog nåt du inte har va? Vet du ens vad som hände? Jag har inga problem och berätta om vad som hände... jag minns det även om jag inte var nykter när det skedde. :mdr:  

Klart jag vet vad som hände,,var ju din måltavla o fick höra massa skit från dig o du vart utkastad från ett forum med väldigt högt i taket,,

# 27 RIP

Dela på andra sajter

Guest wUThai
4 minuter sedan, skrev Rogigoal:

Klart jag vet vad som hände,,var ju din måltavla o fick höra massa skit från dig o du vart utkastad från ett forum med väldigt högt i taket,,

Jasså? Incidenten hände inte på forat som gjorde att jag blev utslängd utan på en DC-hubb. :mdr:

Ändrades av wUThai
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev wUThai:

Jasså? Incidenten hände inte på forat. :mdr:

Spela inte allan ballan...

# 27 RIP

Dela på andra sajter

Guest wUThai
Precis nyss, skrev Rogigoal:

Spela inte allan ballan...

Spelar jag Allan ballan? Ja, då vet du nåt som jag inte vet. Jag vet vad som hände. Var du ens med i den DC-hubben?

Dela på andra sajter

Vafan det e historia nu, skit i det.

Jo Rog var med.

Dela på andra sajter

broder tuk tuk
3 timmar sedan, skrev Soengsang:

Larsson?

Jag skulle inte sakna Henke om han slutade som tränare för Helsingborg.

Tråkigare fotboll som dom har spelat sen Henke blev tränare får man leta efter.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Soengsang:

Vafan det e historia nu, skit i det.

Jo Rog var med.

Läget? Var ett tag sen,,kände inte igen dig först hehehe ;)

# 27 RIP

Dela på andra sajter

13 minutes ago, Soengsang said:

Jag har ingen aning om vad dom hänt mellan 33an och Baa då det förmodligen hände medan jag satt på bänken. Jag har träffat 33an många gånger IRL och tycker han är en skön snubbe; som många andra sköna snubbar gör han sig dock bättre i tal än i skrift ;)

Jag håller dock inte med om det fetstilade och det gör inte du heller. Ditt påstående vore sant om MPR var ett helt anonymt forum där kritik och eventuella påhopp var mellan ett nick och ett annat. MPR är dock, mestadels på gott men ibland på ont, ett väldigt familjärt forum där många aktiva medlemmar delar med sig av rätt privata bilder och berättelser samt träffas IRL. Då är det inte bara "ett forum på internet" längre, då blir kritik och påhopp lika trista och personliga som i verkliga livet, ibland kanske värre då de kan framstå som värre än i verkliga livet pga de begränsningar som bara skrift innebär samt att de finns kvar där i all evighet.

Det är nog få MPR-medlemmar som lika ofta som du blivit förbannad över illasinnade inlägg mot dig som person och din familj, vilket jag har full förståelse för. Men det rimmar lite illa med ditt inlägg som jag citerade.

Att avregistrera sig eller sluta logga in är inte på något sätt DQ. DQ är att skriva om och om igen att man ska hoppa av. Känner man sig inte bekväm så tycker jag det är rätt att hoppa av, det blir bättre för en själv och mindre tjafs på forumet.

Död åt Putin och hans croonies

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...