Tommy Inlagd April 6, 2023 Dela Inlagd April 6, 2023 1 timme sedan, skrev Vaxet older version: OK, here I go. NoBuzz, Joints, Nonki, BTT, Banarne, IsanLover, Farang om han inte hänger kvar i det tysta, Changen och de andra som gått bort genom åren, men de har säkert ett eget forum någon annanstans, ett gäng Göteborgare även de från RajRaj.......,Mait självklart, ja massor mer. En del älskade jag och en del, njae. Men när vi träffades IRL var det inga större problem. Ja jag vet.........jag tittar minst 15 år tillbaka, men ändå...... Vet att du använder Facebook, och där häckar Nonki, NoBuzz och Farrang iaf.. Lite förvånad att du tappat kontakten med Joints. Maitan gick samma väg som Herr Chang för ett tag sedan,tragiskt... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 11 timmar sedan, skrev Tommy: Vet att du använder Facebook, och där häckar Nonki, NoBuzz och Farrang iaf.. Lite förvånad att du tappat kontakten med Joints. Maitan gick samma väg som Herr Chang för ett tag sedan,tragiskt... MVH Hej Tommy Njae jag har forfarande kontakt med de nämnda och vissa av dem nästan dagligen . Hade också kontakt med Mait nästan ända till slutet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 9 timmar sedan, skrev Vaxet older version: Hej Tommy Njae jag har forfarande kontakt med de nämnda och vissa av dem nästan dagligen . Hade också kontakt med Mait nästan ända till slutet. Jag saknar dem också, men trist att Joints nästan slutat skriva här. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 1 timme sedan, skrev Tommy: Jag saknar dem också, men trist att Joints nästan slutat skriva här. MVH Förstår inte Joints nästan sluta här, vem är Joints och varför slutar han skriva på MPR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 27 minuter sedan, skrev Boa52: Förstår inte Joints nästan sluta här, vem är Joints och varför slutar han skriva på MPR Varför måste du besudla här? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 5 timmar sedan, skrev Boa52: Förstår inte Joints nästan sluta här, vem är Joints och varför slutar han skriva på MPR Joints var en av mina absoluta favoritskribenter som tyvärr plötsligt bara försvann från forumet. Tråkigt men jag tycker att man har rättigheten att dra sig tillbaka från forumet utan att konstaplar Kling och Klang från MPR ska dra igång en utredning om varför eller vart han tog vägen. Sak samma naturligtvis med andra medlemmar som försvunnit från forumet. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 32 minuter sedan, skrev Boa52: Förstår inte Joints nästan sluta här, vem är Joints och varför slutar han skriva på MPR Joints var moderator och när du dök upp på forumet så gick han in i väggen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 1 minut sedan, skrev apknug: Tänk om alla som hatar Boa blev moderatorer....... Hur kan man hata en driftkucku? Jag älskar lyteskomik! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HighWai Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 18 minuter sedan, skrev Fritz: Joints var en av mina absoluta favoritskribenter som tyvärr plötsligt bara försvann från forumet. Tråkigt men jag tycker att man har rättigheten att dra sig tillbaka från forumet utan att konstaplar Kling och Klang från MPR ska dra igång en utredning om varför eller vart han tog vägen. Sak samma naturligtvis med andra medlemmar som försvunnit från forumet. Bra där. Kudos på dig att du svarade boa52 på ett sätt som människor bör bli bemötta. Till skillnad mot vad alldeles för många här gör. ☹️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 29, 2023 Dela Inlagd April 29, 2023 Länge sen clirre var inne här senast (november) Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 29, 2023 Dela Inlagd April 29, 2023 1 timme sedan, skrev Stoneys: Länge sen clirre var inne här senast (november) 30 minuter sedan, skrev apknug: Konstaterade också det, @clion ! Var är du? februari såg jag ett livstecken på FB enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 9, 2023 Dela Inlagd Maj 9, 2023 Lokkari och hans bilder när han tog damer ”upp för trappan” för frälsning närmare himmelen 😇🤣 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 9, 2023 Dela Inlagd Maj 9, 2023 4 minuter sedan, skrev Enis: Lokkari och hans bilder när han tog damer ”upp för trappan” för frälsning närmare himmelen 😇🤣 enis Hette inte han" loikkari"? B 747 saknar man, lite Clion, lite Knasen osv! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Maj 9, 2023 Dela Inlagd Maj 9, 2023 14 minuter sedan, skrev Enis: Lokkari och hans bilder när han tog damer ”upp för trappan” för frälsning närmare himmelen 😇🤣 enis Dom bilderna var i alla fall trevliga 🤗 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 9, 2023 Dela Inlagd Maj 9, 2023 37 minuter sedan, skrev Enis: Lokkari och hans bilder när han tog damer ”upp för trappan” för frälsning närmare himmelen 😇🤣 enis Var det inte admin som förbjöd hans bilder? De hade iallafall diskuterat att avstänga honom pga dessa bilder. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Maj 9, 2023 Dela Inlagd Maj 9, 2023 18 minuter sedan, skrev Amigo: Var det inte admin som förbjöd hans bilder? De hade iallafall diskuterat att avstänga honom pga dessa bilder. Loikkari alias Lemoni har blivit återfödd som Amigo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 9, 2023 Dela Inlagd Maj 9, 2023 20 minuter sedan, skrev Elmeri: Loikkari alias Lemoni har blivit återfödd som Amigo... Har inte hållit hemligt att hade dessa nick förrut. Bara se efter min historik så klarnar det. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 9, 2023 Dela Inlagd Maj 9, 2023 4 minuter sedan, skrev Amigo: Har inte hållit hemligt att hade dessa nick förrut. Bara se efter min historik så klarnar det. Ja den där Lokkari var inte klok! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 9, 2023 Dela Inlagd Maj 9, 2023 Mitt Nick var från början @Penis, men jag tyckte det var för långt så jag kapade det Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 9, 2023 Dela Inlagd Maj 9, 2023 7 minuter sedan, skrev Enis: Mitt Nick var från början @Penis, men jag tyckte det var för långt så jag kapade det Enis Bra att du kapade det och inte den! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Maj 9, 2023 Dela Inlagd Maj 9, 2023 1 timme sedan, skrev Enis: Lokkari och hans bilder när han tog damer ”upp för trappan” för frälsning närmare himmelen 😇🤣 enis Fräscht.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 9, 2023 Dela Inlagd Maj 9, 2023 2 timmar sedan, skrev Enis: Lokkari och hans bilder när han tog damer ”upp för trappan” för frälsning närmare himmelen 😇🤣 enis Och de kom med egen limosine, inte dåliga donnor där inte! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 9, 2023 Dela Inlagd Maj 9, 2023 (ändrad) 10 minuter sedan, skrev Soengsang: Och de kom med egen limosine, inte dåliga donnor där inte! Nån jävla stil ska det vara när man håller på. 🚙 Edit: Kan avslöja så mycket att hon jobbade som nån slags chef för gamla kungens ekonomi avd. Svårt att glömma för enda kvinnan som gjort wai för min totem när hon kom från duchen. Hon hade varit bedragen av sin man och ville hämnas, så stackars jag fick vara offer. Ändrades Maj 9, 2023 av Amigo Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 10, 2023 Dela Inlagd Maj 10, 2023 43 minuter sedan, skrev apknug: Har han lokkari kvar några av de omtalade bilderna? Jag måste tyvärr missat dem..... Nej jag tror inte att de finns kvar, bytt telefon o dator flera gånger sen dess. Det måste ha varit nån gång 2010 - 2011 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 10, 2023 Dela Inlagd Maj 10, 2023 1 timme sedan, skrev Amigo: Nej jag tror inte att de finns kvar, bytt telefon o dator flera gånger sen dess. Det måste ha varit nån gång 2010 - 2011 Dom kan finnas i molnet, ta ett Finnair plan och flyg upp dit och kolla!😉 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu