Jive Inlagd Januari 11, 2022 Dela Inlagd Januari 11, 2022 Frid över Ditt minne, Maitan. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Januari 11, 2022 Dela Inlagd Januari 11, 2022 On 2021-01-02 at 10:39, skrev Jive: Den som inte har blivit utskälld av Maitan, är ingen riktig Pattaya/jomtienräv Då är jag en gammal räv, träffade han många gånger bodde även där ett par gånger. Vila i frid Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ftn705 Inlagd Januari 11, 2022 Dela Inlagd Januari 11, 2022 Tack för alla pratstunder. Vila i frid Mait. //Frazze Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 11, 2022 Dela Inlagd Januari 11, 2022 Verkligen tråkigt att läsa😔 Vila i frid Mait... Mina tankar går till hans familj, hoppas de tar sej igenom sorgen. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 11, 2022 Dela Inlagd Januari 11, 2022 RIP Maitan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 11, 2022 Dela Inlagd Januari 11, 2022 Jag tycker att Maits bortgång förtjänar en egen tråd, han var ju en av de största här... Kanske nån moderator kan lägga in allas inlägg om Maitan här i en ny tråd, typ "Vila i frid Maitan" MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Januari 11, 2022 Dela Inlagd Januari 11, 2022 Tack för alla fina stunder. R.I.P min gode dryckesbroder när vi fortfarande utforskade Thailand.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 11, 2022 Dela Inlagd Januari 11, 2022 3 timmar sedan, skrev Enis: Vila i frid Maitan enis Nä, fy fan.......🤬 Sedan första gången jag satte min fot på Maitans Guesthouse, så har han allt tagit hand om mig på bästa sätt.......💙 Visst vart han lite stingslig när han blev för stressad (vilket var väldigt ofta och vilket vi utnyttjade för att reta honom ) men i min värld, så finns det ingen annan i Thailand som tagit emot mig på det sättet som han gjorde när man var gröngöling i detta konstiga land...... 💙 Förbannat tråkigt........ Men det finns minnen och många bilder som skall publiceras framöver........❤️ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 11, 2022 Dela Inlagd Januari 11, 2022 Fy f-n.. Ok vi ska alla den vägen vandra, men det gör ändå ont. Vi har inte haft så mycket umgänge på ett tag, men nu har jag ett hål i hjärtat där du bodde min vän. Du gav mej så oerhört mycket i vårt umgänge och snack/meningsutbyten i Jomtien och senare på telefon. Saknar dej.. Och ssv. du fattas mej. Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Januari 11, 2022 Dela Inlagd Januari 11, 2022 VILA I FRID MAITAN Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 12, 2022 Dela Inlagd Januari 12, 2022 Vila i Frid Mait 🕯️ Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 12, 2022 Dela Inlagd Mars 12, 2022 Vart tog Mr Atm vägen? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 12, 2022 Dela Inlagd Mars 12, 2022 5 timmar sedan, skrev audirs2: Vart tog Mr Atm vägen? Hen Cashade ut och skratta åt oss alla andra "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Mars 13, 2022 Dela Inlagd Mars 13, 2022 12 timmar sedan, skrev Enis: Hen Cashade ut och skratta åt oss alla andra Hade han cashat in så mycket MPR-Baht så att han kan leva gott på dem i framtiden? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 3, 2022 Dela Inlagd April 3, 2022 @Khonis var ett tag sedan enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 4, 2022 Dela Inlagd April 4, 2022 Borgmästarn har vi inte sett heller på ett tag! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 4, 2022 Dela Inlagd April 4, 2022 Precis nyss, skrev audirs2: Borgmästarn har vi inte sett heller på ett tag! Fullt upp med barn å familj numera, men finns på FB 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 4, 2022 Dela Inlagd April 4, 2022 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Fullt upp med barn å familj numera, men finns på FB 😉 FB,= Färjjestadens Bollklubb? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Inlagd April 4, 2022 Dela Inlagd April 4, 2022 Clion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 4, 2022 Dela Inlagd April 4, 2022 Luken, undrar om det blivit en svår batteri brist i Hua Hin pga av coronan 🙂 Sakonnakhon och Tysklandsresan som försvann på grund av omgruppering av programvara “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 4, 2022 Dela Inlagd April 4, 2022 43 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Luken, undrar om det blivit en svår batteri brist i Hua Hin pga av coronan 🙂 Sakonnakhon och Tysklandsresan som försvann på grund av omgruppering av programvara Luken kommer in på köffe på eftermiddan här hos moi! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 4, 2022 Dela Inlagd April 4, 2022 3 timmar sedan, skrev audirs2: Luken kommer in på köffe på eftermiddan här hos moi! Trodde han var i Thailand “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 4, 2022 Dela Inlagd April 4, 2022 16 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Trodde han var i Thailand Trodde jej med! Blir bild och rapport om en stund! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 4, 2022 Dela Inlagd April 4, 2022 1 timme sedan, skrev audirs2: Trodde jej med! Blir bild och rapport om en stund! Hälsa till LTD den riktiga Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 4, 2022 Dela Inlagd April 4, 2022 1 timme sedan, skrev husse: Hälsa till LTD den riktiga Han hann med en java å sen drog han, kom en annan kund å då ville han inte störa! Men vi har lite på G snart ute i avlånga Sverige! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu