mrco Inlagd Januari 30, 2021 Dela Inlagd Januari 30, 2021 Soengsang var det länge sen jag såg något inlägg ifrån. Han brukade ju vara mycket aktiv har på MPR. // mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Januari 30, 2021 Dela Inlagd Januari 30, 2021 Jag saknar Odin och han som hette något med ´222, kul att retas om olika kalibrar //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 28, 2021 Dela Inlagd Februari 28, 2021 Jag saknar @Knasen ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 28, 2021 Dela Inlagd Februari 28, 2021 1 timme sedan, skrev Benriach: Jag saknar @Knasen ... Jag gick och tänkte idag att jag skulle leta på den här tråden och skriva att jag saknar @Knasen Måste va nå telepatiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 1, 2021 Dela Inlagd Mars 1, 2021 On 2021-01-01 at 05:52, skrev audirs2: Odin saknar man åxå!! han liknar dig pa pricken ar ni broder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 1, 2021 Dela Inlagd Mars 1, 2021 7 timmar sedan, skrev rolba: Jag gick och tänkte idag att jag skulle leta på den här tråden och skriva att jag saknar @Knasen Måste va nå telepatiskt. Han dök upp på fejseboken i helgen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 1, 2021 Dela Inlagd Mars 1, 2021 On 2021-01-30 at 23:21, skrev Stefan: Jag saknar Odin och han som hette något med ´222, kul att retas om olika kalibrar //S Börje,,,,,,222? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Mars 1, 2021 Dela Inlagd Mars 1, 2021 On 2020-12-31 at 05:11, skrev audirs2: Såg att han hade blitt medlem på Thaisnack! Kan väl surra där då! Bättre klimat där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Mars 1, 2021 Dela Inlagd Mars 1, 2021 4 minutes ago, Wanchai said: Bättre klimat där! där ser man..är det som så att man t.ex. inte helt opåkallat får kalla andra medlemmar för kommunister, eller är det något annat som styr klimatet där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Mars 1, 2021 Dela Inlagd Mars 1, 2021 5 minuter sedan, skrev spooncreek: där ser man..är det som så att man t.ex. inte helt opåkallat får kalla andra medlemmar för kommunister, eller är det något annat som styr klimatet där? Nja, de har en lite göteborgare som använder forumet som sin blogg (och fylleslask). När han inte hotar folk med stryk, så spammar han sönder alla trådar med helt meningslösa haranger. Och gud nåde den som skriver att de haft trevligt på Koh Chang (eller tycker att nåt är dåligt i Thailand).... Skrev en del där tidigare, då jag gillar idén med stämningen som admin har. Men det har blivit helt omöjligt att både läsa och skriva iom den galna taxen.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Mars 1, 2021 Dela Inlagd Mars 1, 2021 Och lite On topic, vart har @Soengsang tagit vägen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Mars 1, 2021 Dela Inlagd Mars 1, 2021 9 timmar sedan, skrev spooncreek: där ser man..är det som så att man t.ex. inte helt opåkallat får kalla andra medlemmar för kommunister, eller är det något annat som styr klimatet där? Att kalla folk kommunister verkar vara lite känsligt där, men de som verkar ha kommunistsympatier kan utan problem kalla sina meningsmotståndare för bruna, nassar och liknande. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 8, 2021 Dela Inlagd Mars 8, 2021 Möbler och GT var det länge sedan man såg M33 var e han.... Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd Mars 8, 2021 Dela Inlagd Mars 8, 2021 (ändrad) On 2021-01-02 at 11:58, skrev audirs2: Verkar som han hade humör som en flodhäst! Han kasta ut brorsans ”flickvän” från hotellet för hon låg bara inne och kostade pengar för AC:n hela dagarna😅 Ändrades Mars 8, 2021 av Moipenyang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Mars 8, 2021 Dela Inlagd Mars 8, 2021 On 2021-01-30 at 22:08, skrev Enis: @knifetown var det länge sedan man hörde av här på forat Enis Han är ute och cyklar !😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 14, 2021 Dela Inlagd Mars 14, 2021 Satt häromdagen och funderade på en medlem och var hen hade tagit vägen kunde inte på minna mig att det varit någon aktivitet på bra länge.... men vad var nu nicket nu igen men så nyss så plingade det i karamaklockan välkommen åter @AnTove Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Mars 14, 2021 Dela Inlagd Mars 14, 2021 2 timmar sedan, skrev Enis: Satt häromdagen och funderade på en medlem och var hen hade tagit vägen kunde inte på minna mig att det varit någon aktivitet på bra länge.... men vad var nu nicket nu igen men så nyss så plingade det i karamaklockan välkommen åter @AnTove Enis Tackar för det Enis🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 15, 2021 Dela Inlagd Juni 15, 2021 Ja det e några man saknar och några inte! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 16, 2021 Dela Inlagd Juni 16, 2021 On 2021-06-15 at 11:04, skrev audirs2: Ja det e några man saknar och några inte! Så är det förstås.... @Kenneth4618 har inte skrivit om Uppsalagrunkor på länge ... @acarls har inte publicerat bilder på bra länge och @HajKaj har inte skrivit - tidigare gick allt "som på räls" typ, som Tove brukar skriva.... 😀 Helt klart en och annan filur man saknar... Kanske Ni som sällan eller aldrig skriver skulle ta mod till Er och skriva en rad i afton - det är ju ändå lill-lördag....! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juni 18, 2021 Dela Inlagd Juni 18, 2021 Vad har hänt med Boa52? Ser att han är inloggad nu men har inte sett han skriva nåt på länge. Är han spärrad från att skriva och enbart kan läsa? Det brukar vara livat när han deltar i trådar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 18, 2021 Dela Inlagd Juni 18, 2021 38 minuter sedan, skrev Wanchai: Är han spärrad från att skriva Nej, det är han inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 18, 2021 Dela Inlagd Juni 18, 2021 2 timmar sedan, skrev Wanchai: Vad har hänt med Boa52? Ser att han är inloggad nu men har inte sett han skriva nåt på länge. Är han spärrad från att skriva och enbart kan läsa? Det brukar vara livat när han deltar i trådar. Han är väl ute med renarna på sommar bete? På thaisnack fick han åxå semester, men hur länge vet jag inte! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 18, 2021 Dela Inlagd Juni 18, 2021 Jag saknar Svampens dagliga bilder även de suddiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juni 18, 2021 Dela Inlagd Juni 18, 2021 6 timmar sedan, skrev 65Selander: Jag saknar Svampens dagliga bilder även de suddiga Det är nog därför jag inte kännt behov av någon synudersökning på länge. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Juni 18, 2021 Dela Inlagd Juni 18, 2021 (ändrad) On 2021-03-08 at 19:48, skrev Enis: Möbler och GT var det länge sedan man såg M33 var e han.... Enis Han tröttnade kanske på alla bilder av furumöbler? För övrigt så saknar jag Nemo. Ändrades Juni 18, 2021 av kalasbullen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu