Jump to content

Medlemmar som man saknar.

Krafta

Recommended Posts

GreenValley
5 minuter sedan, skrev B747:

Haha.Jo även clirre clirr har erfarenheter av garage vill jag minnas.:rotfl:

Kanske Boa också, eller var förvarar han dunken?

• Fint 3
  • Haha 3
  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Soengsang

102

• audirs2

73

• stefan5300

52

• broder tuk tuk

49

Top Posters In This Topic

Popular Posts

fick PM om denna tråd.... jösses, jag vet inte om jag skall bli chockad eller smickrad, ihågkommen efter ungefär 5 år på ett forum...  lång historia kort, livet bet mig i röven, tappade allt intress

URSÄKTA!!!! Men kan alla Gnällkukar starta en egen tråd som heter ’Gnällkukar bakom tangentbordet ’ , och låta denna tråd vara för MEDLEMMAR MAN SOM SAKNAR.  Ni är ju så jävla patetiska  J

Jag hade ett buddhistiskt bröllop men det innebär inte att jag vill kallas ”buddhisten” då varken jag eller min fru är buddhister. Vår dotter är dessutom döpt trots att varken jag, min fru eller mina

Posted Images

Alarik
53 minuter sedan, skrev GreenValley:

Kanske Boa också, eller var förvarar han dunken?

Det kan du sluta fundera på.

Ungefär en droppe per sekund kommer från hembränningsapparaten. 

Så det behövs inte någon dunk.

Det går åt så fort glaset är fyllt.

• Haha 7

Kenneth4618

KoratKalle 😉

• Haha 2

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Nakhon

Saknar Andrejs. Fan tog karln vägen. Kommer att hålla mig sömnlös.

Edited by Nakhon
  • Haha 1
audirs2
6 timmar sedan, skrev Nakhon:

Saknar Andrejs. Fan tog karln vägen. Kommer att hålla mig sömnlös.

Han härjar på Thaisnack!

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

husse
On 2020-06-17 at 20:13, skrev KoratKalle:

Ställ frågan till Nonki eller Maagrot och du får höra sanningen :-) 

On 2020-06-17 at 20:19, skrev KoratKalle:

Ja jag har hört av både Nonki och Maagrod :-)

Nonki vart utsparkad och Maagrod slutade skriva här, sen när sanningen kom fram fick Nonki "nåd" och vart insläppt igen, men Maagrod hade tyvärr ledsnat pga. skiten Vaxet gjort och slutade skriva här.......

ps. det finns dokumenterat här på MPR, sök i lite gamla trådar och du vill finna :-) 

On 2020-06-17 at 22:45, skrev KoratKalle:

@Nonki är ju insläppt här igen, även om han inte skrivit så mycket efter Vaxets bedrägerier. Så Nonki kanske kan/vill berätta mer nu när det lugnat ner sig några år. Då när det pågick så gick det inte, @Kim raderade allt som medlemmar skrev och innehöll ordet Nonki......................

ps. felet forumansvarige gjorde var ju att tro på bilhandlarsnacket från Vaxet, sen när sanningen kom fram så slutade även han(Kim) att skriva..............

Tror du på dina egna lögner själv ? Nu snackar vi medlemmars iq här. dra igen bröfittan när du inte vet ett skit

• Ge karma 1
  • Fint 1
  • Haha 1

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?