rolba Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 11 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Han som bodde i ett garage hette Kollba har jag för mig 11 timmar sedan, skrev GreenValley: Han är lika saknad som en hemorrojd. 11 timmar sedan, skrev B747: Just det.Han sov ju även där ett tag medans hans hus i Thailand renoverades. 10 timmar sedan, skrev KoratKalle: Det var en argsint fan! Kolba finns på fb. Verkar leva ett gott liv i på thailändska glesbygden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KoratKalle Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 9 minuter sedan, skrev rolba: Kolba finns på fb. Verkar leva ett gott liv i på thailändska glesbygden Har han flyttat in? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 2 minuter sedan, skrev KoratKalle: Har han flyttat in? Har inte full koll på han men det verkar så. Mest inlägg om trädgården nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 3 timmar sedan, skrev rolba: Kolba finns på fb. Verkar leva ett gott liv i på thailändska glesbygden Hälsa att han är välkommen tebax hit.Har inte fb. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 15 timmar sedan, skrev Enis: mannen med MPR´s ultimata databas... vem som sagt vad någonsin /Enis Uppfyller han GDPR-kraven? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 16 timmar sedan, skrev Nicholas: spooncreek Ja det var trist, även om jag inte alltid kunnat hålla med han, så är mycket av det han skriver intressant och läsvärt, jäkligt insatt. Saknar även CM, han har också mycket intressant att bidra med. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 Slutar Spooncreek skriva, så blir det massor av trådar som jag helt tappar intresset för att läsa. Blir inte mycket kvar att logga in för då Nån om vet varför, har inte fattat det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 5 minuter sedan, skrev gst: Slutar Spooncreek skriva, så blir det massor av trådar som jag helt tappar intresset för att läsa. Blir inte mycket kvar att logga in för då Nån om vet varför, har inte fattat det Tror det hade något att göra med att MPRs medlemmar hade för lågt IQ. Men inte säker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 9 minuter sedan, skrev flebbe: Tror det hade något att göra med att MPRs medlemmar hade för lågt IQ. Men inte säker. Är ju inget nytt, borde han ju märkt för flera år sen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 Även om jag och Spooncreek inte hade samma politiska åsikter så kommer jag att sakna hans inlägg. Han bidrog med mycket positivt här på vårat forum. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 22 timmar sedan, skrev B747: Säger återigen garagemannen Rolba. Kollba skall det vara naturligtvis.... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 22 timmar sedan, skrev B747: //..Säger återigen garagemannen..... Fast garagemannen, var inte det Clirre... mycket förvirrande detta. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 25 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Fast garagemannen, var inte det Clirre... mycket förvirrande detta. 😆 Haha.Jo även clirre clirr har erfarenheter av garage vill jag minnas. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 5 minuter sedan, skrev B747: Haha.Jo även clirre clirr har erfarenheter av garage vill jag minnas. Kanske Boa också, eller var förvarar han dunken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 53 minuter sedan, skrev GreenValley: Kanske Boa också, eller var förvarar han dunken? Det kan du sluta fundera på. Ungefär en droppe per sekund kommer från hembränningsapparaten. Så det behövs inte någon dunk. Det går åt så fort glaset är fyllt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 22, 2020 Dela Inlagd Juni 22, 2020 KoratKalle 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 22, 2020 Dela Inlagd Juni 22, 2020 (ändrad) Saknar Andrejs. Fan tog karln vägen. Kommer att hålla mig sömnlös. Ändrades Juni 23, 2020 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 6 timmar sedan, skrev Nakhon: Saknar Andrejs. Fan tog karln vägen. Kommer att hålla mig sömnlös. Han härjar på Thaisnack! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd November 15, 2020 Dela Inlagd November 15, 2020 Vad har hänt med Kenneth4618? Han brukade ju göra inlägg nästan varje dag i många olika trådar. //mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 15, 2020 Dela Inlagd November 15, 2020 10 minuter sedan, skrev mrco: Vad har hänt med Kenneth4618? Han brukade ju göra inlägg nästan varje dag i många olika trådar. //mrco live and kicking på FB i alla fall Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 16, 2020 Dela Inlagd November 16, 2020 (ändrad) 10 timmar sedan, skrev Enis: live and kicking på FB i alla fall Enis Samma med Lucky Luke? Ändrades November 16, 2020 av audirs2 c Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd November 17, 2020 Dela Inlagd November 17, 2020 6 timmar sedan, skrev Tallviking: Menar du att han blev sur för att han blev bemött på samma sätt som han behandlade andra ? Måste ju kännas väldigt orättvist ! 1 timme sedan, skrev Mankan: Han bemöter väl vissa på samma sätt som han själv blev bemött å de är ju inte alltid så populärt. Han hade ju dock en skara mobbare som hackade på vart och inlägg han skrev. Om han blev sur eller inte har jag ingen aning om han kan ju ha tröttnat av annan anledning. A: Det var inte jag som började, det var du. B: Nä det var du som började. A: Du har fel, scrolla upp så ser du att det var du som började. B: Nä, det kan du göra själv så ser du att det var du som började. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 17, 2020 Dela Inlagd November 17, 2020 5 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: A: Det var inte jag som började, det var du. B: Nä det var du som började. A: Du har fel, scrolla upp så ser du att det var du som började. B: Nä, det kan du göra själv så ser du att det var du som började. Lite så ja Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 17, 2020 Dela Inlagd November 17, 2020 Saknar någon, får väl helt enkelt besöka Hemfosa oftare..... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 17, 2020 Dela Inlagd November 17, 2020 Saknar en moderator som har ork att rensa bort ovidkommande trams i en annars bra tråd, som denna... 🖖 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu