Jive Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 9 minuter sedan, skrev Tommy: Naturligtvis kommer jag ihåg Vaxet! Han var en grymt bra musiker och låtskrivare, nåt som var väldigt oväntat för mig när jag fick reda på det, och såg honom spela! Har honom som vän på Facebook, så jag har lite koll på vad han sysslar med idag, han verkar ha ett gott liv! Minns när vi var hemma i hans kåk i Pattaya, Jive, Vaxet och jag med respektive, grym kåk, grym pool, och min svärmor blev irriterad på era dåvarande fruar och skällde ut dem, för att de skröt om sina rika gubbar och allt de köpte åt dem... Nåja, jag har kvar min fru och svärmor sedan då, och frugan min drar det tyngsta lasset i familjens försörjning (Thaihak). MVH 😁😁😁 ja, det var en kul grej som man inte glömmer i första taget. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KoratKalle Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 30 minuter sedan, skrev Jive: Kommer ni ihåg Vaxet, som hade företaget SmartAB i Uppsala. Han bor nu i Palma, där han har startat ett nytt företag SmartBoat company. Det var väl en falsk jävel, lämnade forumet som en avlöning när Nonki la upp korten på bordet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 (ändrad) 36 minutes ago, Jive said: Kommer ni ihåg Vaxet, som hade företaget SmartAB i Uppsala. Han bor nu i Palma, där han har startat ett nytt företag SmartBoat company. Haha ja Vaxet poolbygge som släkten var inblandad i måste vara en av mest underhållande läsningen man stött på. Speciellt när Ingebuzz ville in i poolgemenskapen och Portofino aka Radonbosse tyckte gott dom kunde utbyta kroppsvätskor i en uppblåsbar dito. //K Ändrades Juni 17, 2020 av Kentan I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 Precis nyss, skrev KoratKalle: Det var väl en falsk jävel, lämnade forumet som en avlöning när Nonki la upp korten på bordet Kan du utveckla ditt inlägg? Jag tror att du har fel. Vaxet ledsnade på Thailand efter att han varit nära döden i Denguefeber, när han fick det för andra gången (Ett par veckor i Koma på sjukhus i Pattaya), och fått höra att det blir värre nästa gång. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KoratKalle Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 Precis nyss, skrev Tommy: Kan du utveckla ditt inlägg? Jag tror att du har fel. Vaxet ledsnade på Thailand efter att han varit nära döden i Denguefeber, när han fick det för andra gången (Ett par veckor i Koma på sjukhus i Pattaya), och fått höra att det blir värre nästa gång. MVH Ställ frågan till Nonki eller Maagrot och du får höra sanningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 1 minut sedan, skrev KoratKalle: Ställ frågan till Nonki eller Maagrot och du får höra sanningen Så du vet inte och skriver på rykten du hört? "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KoratKalle Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev Tommy: Så du vet inte och skriver på rykten du hört? Ja jag har hört av både Nonki och Maagrod Nonki vart utsparkad och Maagrod slutade skriva här, sen när sanningen kom fram fick Nonki "nåd" och vart insläppt igen, men Maagrod hade tyvärr ledsnat pga. skiten Vaxet gjort och slutade skriva här....... ps. det finns dokumenterat här på MPR, sök i lite gamla trådar och du vill finna Ändrades Juni 17, 2020 av KoratKalle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KoratKalle Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Tommy: Så du vet inte och skriver på rykten du hört? @Nonki är ju insläppt här igen, även om han inte skrivit så mycket efter Vaxets bedrägerier. Så Nonki kanske kan/vill berätta mer nu när det lugnat ner sig några år. Då när det pågick så gick det inte, @Kim raderade allt som medlemmar skrev och innehöll ordet Nonki...................... ps. felet forumansvarige gjorde var ju att tro på bilhandlarsnacket från Vaxet, sen när sanningen kom fram så slutade även han(Kim) att skriva.............. Ändrades Juni 17, 2020 av KoratKalle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 Vaxet bytte väl sitt nick till Tamdai och har inte skrivit här på över 5 år. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 Finns ett gäng man saknar. Gorocco är definitivt en utav dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 (ändrad) 10 timmar sedan, skrev KoratKalle: @Nonki är ju insläppt här igen, även om han inte skrivit så mycket efter Vaxets bedrägerier. Så Nonki kanske kan/vill berätta mer nu när det lugnat ner sig några år. Då när det pågick så gick det inte, @Kim raderade allt som medlemmar skrev och innehöll ordet Nonki...................... ps. felet forumansvarige gjorde var ju att tro på bilhandlarsnacket från Vaxet, sen när sanningen kom fram så slutade även han(Kim) att skriva.............. Kan bara påminna mig om en gammal medlem som hade sån koll på gammalt groll.... Ändrades Juni 18, 2020 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 14 timmar sedan, skrev Nakhon: Finns ett gäng man saknar. Gorocco är definitivt en utav dom. Och Pappa Gusing AKA Virrpannan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 Säger återigen garagemannen Rolba. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 3 timmar sedan, skrev B747: Säger återigen garagemannen Rolba. Jag har varit i garaget nästan hela dagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 11 minuter sedan, skrev rolba: Jag har varit i garaget nästan hela dagen. Han som bodde i ett garage hette Kollba har jag för mig “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Han som bodde i ett garage hette Kollba har jag för mig Såg honom inte i mitt garage i alla fall. 😉😁😉😁😉😁😅😅😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 7 minuter sedan, skrev rolba: Såg honom inte i mitt garage i alla fall. 😉😁😉😁😉😁😅😅😅 Han är lika saknad som en hemorrojd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 16 minuter sedan, skrev rolba: Såg honom inte i mitt garage i alla fall. 😉😁😉😁😉😁😅😅😅 Nä han hade ett eget garage 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 5 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Nä han hade ett eget garage 😉 Just det.Han sov ju även där ett tag medans hans hus i Thailand renoverades. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 11 minuter sedan, skrev Nicholas: spooncreek Skulle inte han sluta här och gå med i Albert Einstein klubben? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KoratKalle Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Han som bodde i ett garage hette Kollba har jag för mig Det var en argsint fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 2 minuter sedan, skrev KoratKalle: Det var en argsint fan! Precis som Caveman/Cavemannen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 20 minuter sedan, skrev GreenValley: Precis som Caveman/Cavemannen! mannen med MPR´s ultimata databas... vem som sagt vad någonsin /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 Saknar Sam ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu