Tommy Inlagd Februari 17, 2020 Dela Inlagd Februari 17, 2020 16 timmar sedan, skrev Soengsang: Tror inte han heller någonsin besökt "Vträffen", men man behöver inte så satans petnoga, den goda tanken som räknas 😂 Tänkte just fråga om jag missat nåt! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 17, 2020 Dela Inlagd Februari 17, 2020 23 timmar sedan, skrev Soengsang: Tror inte han heller någonsin besökt "Vträffen", men man behöver inte så satans petnoga, den goda tanken som räknas 😂 Jo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 18, 2020 Dela Inlagd Februari 18, 2020 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev clion: Jo Nä.. Du har inte alls träffat han där, men väl vid gonnetunnan. Ändrades Februari 18, 2020 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 24, 2020 Dela Inlagd Februari 24, 2020 Sudden saknar jag. det var en riktigt trevlig och kunnig medlem. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 13, 2020 Dela Inlagd Mars 13, 2020 Nu tycker jag att Lucky Luke kan pipa till lite här! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Mars 13, 2020 Dela Inlagd Mars 13, 2020 17 minuter sedan, skrev audirs2: Nu tycker jag att Lucky Luke kan pipa till lite här! Är Hua Hin nu ser jag honom skall jag gapa lite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 29, 2020 Dela Inlagd April 29, 2020 Saknar den här mannen ibland, han var en riktig hjälte! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 29, 2020 Dela Inlagd April 29, 2020 Jag saknar Sek Losos Uncle. Syrran har en bångstyrig katt som hon skulle behöva få lite fason på...eller nåt. Jag har föreslagit plastpåse, men min syster tror att katten försöker säga något. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 29, 2020 Dela Inlagd April 29, 2020 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag saknar Sek Losos Uncle. Syrran har en bångstyrig katt som hon skulle behöva få lite fason på...eller nåt. Jag har föreslagit plastpåse, men min syster tror att katten försöker säga något. Jag har lite ont i ett knä, var är han? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 (ändrad) Hoppas Gotland e ok!! Han skriver väl sin bok som bäst, vah? Ändrades April 30, 2020 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 BTT. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 30 minuter sedan, skrev stefan5300: BTT. Det hörsammades👍👍😆 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 Wuttan och Bibben Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 1 timme sedan, skrev stefan5300: BTT. Han bör va tillbaka snart...blev ju ett tomrum på forat efter Clion kommit hem 😆 Wuttan skulle också behövas, han vet hur man livar upp här 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 hahaa ja nu ser jag, the legend is back 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Koppar55. Hoppas allt är ok. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 10, 2020 Dela Inlagd Maj 10, 2020 Jag saknar Sangwal, Benriach och WUThai. Jag saknar många fler men de har varit borta så länge att de nog kan avskrivas. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Maj 17, 2020 Dela Inlagd Maj 17, 2020 Saknas ett helt gäng ikoner. Vi här som varit med, glömmer Inte 💛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 17, 2020 Dela Inlagd Maj 17, 2020 Saknar Lantalover och hans fina fotografier "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 17, 2020 Dela Inlagd Maj 17, 2020 Men var är @Friz Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 17, 2020 Dela Inlagd Maj 17, 2020 1 timme sedan, skrev Amigo: Men var är @Friz Han missionerar utan tillgång till internet,hörde att han är i obygden nu 😜 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 17, 2020 Dela Inlagd Maj 17, 2020 1 timme sedan, skrev Amigo: Men var är @Friz Tjena Amigo! Jag har flyttat upp på läktaren, det är lugnare där Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 17, 2020 Dela Inlagd Maj 17, 2020 21 minuter sedan, skrev Fritz: Tjena Amigo! Jag har flyttat upp på läktaren, det är lugnare där Saknar dina promenader i slummen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 17, 2020 Dela Inlagd Maj 17, 2020 22 minuter sedan, skrev Fritz: Tjena Amigo! Jag har flyttat upp på läktaren, det är lugnare där Du behövs för balansen, dårarna breder ut sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 19, 2020 Dela Inlagd Maj 19, 2020 (ändrad) On 2020-05-17 at 15:45, skrev Fredman: Du behövs för balansen, dårarna breder ut sig. Dom personangrepp man blev utsatt för gjorde till slut att lusten att skriva försvann. Om SurinP3 återinförde dom gamla reglerna som förbjöd rasism och svensk politik på forumet (och såg till att dom följdes) skulle kanske lusten att skriva återkomma och forumet återigen bli det Thaiforum som det påstår sig vara. Stämningen skulle bli bättre i alla fall, det är jag helt övertygad om. Ändrades Maj 19, 2020 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu