clion Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 Måne saknar jag mycket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 Pingis lover kompis med carabao och den andra Örebroarna som var mef på första V träffen han som satt ensam ute på gräsmattan i ösregnet eller skuren och alla andra häckade under träden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 8 minuter sedan, skrev Muimatt: Magrood är en medlem jag saknar Jag med duktig Thailändska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 5 minuter sedan, skrev Matilda: Jag känner tyvärr inte till Baa. 😃 Har sett några skrivelser av honom på MPR. Inte mer än så. 😃 Men verkar vara en vettig karl av vad jag faller i smaken 😃 Baa är en mycket trevlig, förnuftig man. Han hälsar på oss varje år vi är där + några till. Det finns skitstövlar av svenska män en kasta jag ut från tomten för han bar sej för- d åt. Full som vanligt, fixa bil som skulle köra hem han, nej han skulle köra moppe han har två små barn, fy f-n Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 1 minut sedan, skrev Boa52: Baa är en mycket trevlig, förnuftig man. Han hälsar på oss varje år vi är där + några till. Det finns skitstövlar av svenska män en kasta jag ut från tomten för han bar sej för- d åt. Full som vanligt, fixa bil som skulle köra hem han, nej han skulle köra moppe han har två små barn, fy f-n Oj, låter inte bra med full och småbarn. Nu blir jag off tropic hela tiden. Ber om ursäkt. Jag skickade ett privat mejl till dig från gmail. Svar kan dröja. Träffade en äldre herre i Kalasin år 2005 som hade problem med thailändare som använde hans tomt som bar. Han gick dagligen med kvasten och slog i luften och svor på svenska =). Trevlig man, tror inte han är i livet idag. Han var väldigt sjuk redan då 😃 Får kanske skicka en liten saknad till SWED_THAI på MPR. Lite ensamt utan dig 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 (ändrad) 2 minuter sedan, skrev M33: Är det ok att publicera PM nu? Vem bryr sig Inte jag iallafall Ändrades December 13, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev clion: Måne saknar jag mycket Ring honom.. En trevlig tjötröv att snacka skit med. Ändrades December 13, 2019 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Matilda: Oj, låter inte bra med full och småbarn. Nu blir jag off tropic hela tiden. Ber om ursäkt. Jag skickade ett privat mejl till dig från gmail. Svar kan dröja. Träffade en äldre herre i Kalasin år 2005 som hade problem med thailändare som använde hans tomt som bar. Han gick dagligen med kvasten och slog i luften och svor på svenska =). Trevlig man, tror inte han är i livet idag. Han var väldigt sjuk redan då 😃 Får kanske skicka en liten saknad till SWED_THAI på MPR. Lite ensamt utan dig 😃 Mera G-mail Ok Ändrades December 13, 2019 av Boa52 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 2 timmar sedan, skrev clion: Pingis lover kompis med carabao och den andra Örebroarna som var mef på första V träffen han som satt ensam ute på gräsmattan i ösregnet eller skuren och alla andra häckade under träden Kocken som hyr din lägenhet har jobbat med Pingislover, hälsar att Pingis är trevlig men kan bli stressad lite för lätt! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 9 timmar sedan, skrev stefan5300: Det är inte L 200 som skrivit PM till mig utan en helt annan person. Ja det var säkert en ren slump att du lade ut en bild på den sortens chilikorv som L200 levererat 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Ja det var säkert en ren slump att du lade ut en bild på den sortens chilikorv som L200 levererat 😀 Du har själv skrivit att L200 köpt sådana korvar till dig. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 7 timmar sedan, skrev M33: Är det ok att publicera PM nu? En del gör det andra gör det inte även om de har stor lust att göra det😁😁 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev stefan5300: En del gör det andra gör det inte även om de har stor lust att göra det😁😁 Rätt mesigt och lamt o antyda o hota med att publicera PM, lite DQ över det faktiskt. Helt rätt att dra ned byxorna på de som hotar, men blev ju uppenbart vem som fick bära med hundhuvudet 😂 @L200 Snurrigt att stå med byxorna neddragna och hundhuvudet i famnen? 😂😂 Riktigt kärringaktigt att hota ned att publicera PM.....av snurrgökarna. Ändrades December 14, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Om vi återgår till medlemmar man saknar så har jag inte sett mangokid här på ett bra tag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 1 hour ago, Soengsang said: hundhuvudet i famnen? Många hundhuvuden blir det.... 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 1 timme sedan, skrev Soengsang: Rätt mesigt och lamt o antyda o hota med att publicera PM, lite DQ över det faktiskt. Helt rätt att dra ned byxorna på de som hotar, men blev ju uppenbart vem som fick bära med hundhuvudet 😂 @L200 Snurrigt att stå med byxorna neddragna och hundhuvudet i famnen? 😂😂 Och jag tycker det är rätt mesigt och lamt att jag blivit borttagen från Facebook av bland annat dig när man har delade åsikter. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 (ändrad) 11 minuter sedan, skrev stefan5300: Och jag tycker det är rätt mesigt och lamt att jag blivit borttagen från Facebook av bland annat dig när man har delade åsikter. Tar bort alla som använder info från FB till att publicera här....särskilt info som kommer från Facerapes. Det är nästa lika lågt som att hota med att publicera PM.....kärringar skulle jag vilja påstå som håller på o hotar! Ändrades December 14, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 3 minuter sedan, skrev Soengsang: Tar bort alla som använder info från FB till att publicera här....särskilt info som kommer från Facerapes. Publicerat här, du fick ett pm. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 6 timmar sedan, skrev stefan5300: En del gör det andra gör det inte även om de har stor lust att göra det😁😁 Är ju uppenbarligen en regel som inte är aktiv längre så det är fritt fram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 33 minuter sedan, skrev M33: Är ju uppenbarligen en regel som inte är aktiv längre så det är fritt fram. Men att hota med att publicera PM är ok? Tycker faktiskt det är lägre, rätt mesigt faktiskt. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev stefan5300: Och jag tycker det är rätt mesigt och lamt att jag blivit borttagen från Facebook av bland annat dig när man har delade åsikter. Verkar som det var ett stort trauma för dig. Eftersom du fortfarande ältar det 🤣 Varför ha vänner på FB som man inte är vän med? Dessutom falska "vänner" klarar man sig lätt utan Ändrades December 14, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 7 minuter sedan, skrev Soengsang: Men att hota med att publicera PM är ok? Tycker faktiskt det är lägre, rätt mesigt faktiskt. Har inte lagt någon värdering i det. Utgick från nedanstående. Om du skall uttala dig om mesigt så vad tycker du om din kommentar om Boas utseende då? Coolt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Precis nyss, skrev M33: Har inte lagt någon värdering i det. Utgick från nedanstående. Om du skall uttala dig om mesigt så vad tycker du om din kommentar om Boas utseende då? Coolt? Spelar ingen roll, tycker det ändå är mesigt att hota med ditten o datten. Ang B. Nu var det länge sedan, och det var onödigt, har också bett om ursäkt som jag nämner i flera poster. Och nu var det väl inte utseende, utan en detalj jag gjorde mig grön över? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 (ändrad) 7 timmar sedan, skrev stefan5300: Du har själv skrivit att L200 köpt sådana korvar till dig. En slump till 😄 Efter L99 falska anklagelser. Och du hänger på direkt som den kärring du är Ändrades December 14, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 9 minuter sedan, skrev Soengsang: Spelar ingen roll, tycker det ändå är mesigt att hota med ditten o datten. Ang B. Nu var det länge sedan, och det var onödigt, har också bett om ursäkt som jag nämner i flera poster. Och nu var det väl inte utseende, utan en detalj jag gjorde mig grön över? Jojo, men om man ber om ursäkt för det så är det väl bra att inte ta upp det igen? Men skit i det, nu skall jag försöka ta hand om min fyllekropp... fet som gris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu