Enis Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Du tar därmed tillbaka påståendet om att det var på RDD som Swippes Böghörna fanns? Den värkar ha funnits i många hål(or) på internet enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 Nu börjas det igen,kan du inte sluta med allt jäkla bråk ,snacka om kärringfasoner att dra upp gammal skåpmat . Du har ju varit borta ett tag och det har varit lungt här måste du logga in igen för sprida skit . Tycker du kunde logga in och sluta fred istället . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 (ändrad) 28 minuter sedan, skrev kenneth073: Nu börjas det igen,kan du inte sluta med allt jäkla bråk ,snacka om kärringfasoner att dra upp gammal skåpmat . Du har ju varit borta ett tag och det har varit lungt här måste du logga in igen för sprida skit . Tycker du kunde logga in och sluta fred istället . Är du helt dum i huvudet???? Det är ju du och dina kärringkompisar som sprider skit. Och sprider man skit om mig så har jag all rätt att svara på det "och det har varit lungt här" 😂 Men humor har du iallafall eller så har du noll koll.................................som vanligt. Ändrades December 13, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 4 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Är du helt dum i huvudet???? Det är ju du och dina kärringkompisar som sprider skit. Och sprider man skit om mig så har jag all rätt att svara på det "och det har varit lungt här" 😂 Men humor har du iallafall eller så har du noll koll.................................som vanligt. Ägnar ingen energi på en skitunge som dig,ta nappen o gå och lägg dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Har inte sett detta skitsnack förr, så det var inte orsaken till att jag loggat ut ett tag. Huuuuuu jag darrar av rädsla att ni ska avslöja era hemska hemligheter som L200 -101 lurat i er 😂 Har absolut inget att skämmas för. Sover med gott samvete varje natt då jag alltid gör rätt för mig. Några 10 kg korv har han aldrig haft med sig, möjligtvis 3 kg. 10 kg plastpåsar till fugan var det nog. Har alla våra konversationer kvar så jag kan lätt dra ner byxorna på han. Att ni kärringar var korkade hade jag redan räknat ut, men att ni var så korkade att ni går på den lumskes fantasier trodde jag inte. Erbjöd mig att betala allt han tog med sig till Sverige men han ville ha snus och godisleveranser istället. Att sedan komma ett par år efteråt och påstå att han inte fick betalt är så jävla lågt. Lyd ett gott råd L200 -101, sluta överdosera dina mediciner så kanske du slutar fantisera så mycket Någon skrev att han tyckte gratis var gott Korv 10kg?😄,sluta ljuga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 12 minuter sedan, skrev L200: Korv 10kg?😄,sluta ljuga. Såg du skickat ett Pm i telefonen kan inte läsa det där och i datorn får jag inget alls, kan du PM Surin om det är du snäll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 1 timme sedan, skrev kenneth073: Ägnar ingen energi på en skitunge som dig,ta nappen o gå och lägg dig Det är just det du gör hela tiden 🤣 När dina syjuntakärringar skriver skit är du tyst, men när jag skriver något då går du igång direkt. Du läser inte ens inläggen du svarar på Skaffa dig ett liv istället. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 2 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Det är just det du gör hela tiden 🤣 När dina syjuntakärringar skriver skit är du tyst, men när jag skriver något då går du igång direkt. Du läser inte ens inläggen du svarar på Skaffa dig ett liv istället. Haha, ok åker till biltema och äter en korv ....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 28 minuter sedan, skrev L200: Korv 10kg?😄,sluta ljuga. Jag ljuger icke Ljugandet är det du som står för. Att du inte minns vad du skrivit förr är ju ingen överraskning direkt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 Kenneth Välkommen tillbaka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 1 timme sedan, skrev John Khonken: Kenneth Välkommen tillbaka. Tackar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 7 minuter sedan, skrev kenneth073: Tackar Ingen undran på att jag gillar att umgås med äldre människor 😃 Ni får mig att skratta iallafall 😃. Det är sällsynt annars 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Har inte sett detta skitsnack förr, så det var inte orsaken till att jag loggat ut ett tag. Huuuuuu jag darrar av rädsla att ni ska avslöja era hemska hemligheter som L200 -101 lurat i er 😂 Har absolut inget att skämmas för. Sover med gott samvete varje natt då jag alltid gör rätt för mig. Några 10 kg korv har han aldrig haft med sig, möjligtvis 3 kg. 10 kg plastpåsar till fugan var det nog. Har alla våra konversationer kvar så jag kan lätt dra ner byxorna på han. Att ni kärringar var korkade hade jag redan räknat ut, men att ni var så korkade att ni går på den lumskes fantasier trodde jag inte. Erbjöd mig att betala allt han tog med sig till Sverige men han ville ha snus och godisleveranser istället. Att sedan komma ett par år efteråt och påstå att han inte fick betalt är så jävla lågt. Lyd ett gott råd L200 -101, sluta överdosera dina mediciner så kanske du slutar fantisera så mycket Någon skrev att han tyckte gratis var gott Det är inte L 200 som skrivit PM till mig utan en helt annan person. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 22 minuter sedan, skrev Matilda: Ingen undran på att jag gillar att umgås med äldre människor 😃 Ni får mig att skratta iallafall 😃. Det är sällsynt annars 😃 Jag är en äldre människa, du får gjärna komma och umgås med mej, en risk med det, min fru kan bli lite sur 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 7 minuter sedan, skrev Boa52: Jag är en äldre människa, du får gjärna komma och umgås med mej, en risk med det, min fru kan bli lite sur 😎 Du är så välkommen att umgås med mig. 😃 Skicka privat mejl så kan vi prata på FB 😃. Frugor kan bli sura. har själv lång stubin, men när den brunnit ut, då må helvetet brinna 😃 Har ett trevligt gäng från Udon jag pratar med dagligen, kanske känner du nån av dem? 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 4 minuter sedan, skrev Matilda: Du är så välkommen att umgås med mig. 😃 Skicka privat mejl så kan vi prata på FB 😃. Frugor kan bli sura. har själv lång stubin, men när den brunnit ut, då må helvetet brinna 😃 Har ett trevligt gäng från Udon jag pratar med dagligen, kanske känner du nån av dem? 😃 Skojar lite min fru blir alldrig sur, har vårt hus 3 - 4 mil från Udon så några känner jag, pratar gjärna med dej har inget FB skickar ett PM om det funkar för mej nu, Dom PM jag har fått hamnade under " kampanjer " i G Meil, konstigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 1 minut sedan, skrev Boa52: Skojar lite min fru blir alldrig sur, har vårt hus 3 - 4 mil från Udon så några känner jag, pratar gjärna med dej har inget FB skickar ett PM om det funkar för mej nu, Dom PM jag har fått hamnade under " kampanjer " i G Meil, konstigt Det går bra också. Är inte aktiv i MPR jätte mycket. Är här då och då =). Fin fru du har som accepterar svenska tjejer som vänner 😃. Jag skickar PM istället 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 1 timme sedan, skrev Matilda: Ingen undran på att jag gillar att umgås med äldre människor 😃 Ni får mig att skratta iallafall 😃. Det är sällsynt annars 😃 Dom äldre e ju så kloka!😝 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 2 minuter sedan, skrev audirs2: Dom äldre e ju så kloka!😝 Stämmer nog ganska bra. 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 3 minuter sedan, skrev audirs2: Dom äldre e ju så kloka!😝 Min morfar är född 1934 räknade jag ut... Han står ute på verandan och blåser såpbubblor varje dag. Barnslig Är han, men klok som fan och lycklig😃. Nu spammar jag eran tråd.... Inte meningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 30 minuter sedan, skrev audirs2: Dom äldre e ju så kloka!😝 Vi vill gärna tro det..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 (ändrad) Hej är det några som minns kit thung mak mak. Jag pratade med honom hos maitan många gånger. en trevlig man men han är inte kvar bland oss längre. Men jag saknar honom. Ändrades December 13, 2019 av tennek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 2 timmar sedan, skrev Matilda: Du är så välkommen att umgås med mig. 😃 Skicka privat mejl så kan vi prata på FB 😃. Frugor kan bli sura. har själv lång stubin, men när den brunnit ut, då må helvetet brinna 😃 Har ett trevligt gäng från Udon jag pratar med dagligen, kanske känner du nån av dem? 😃 Då känner du troligen Ubon T oraklet fader Baa mycket trevlig kar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 Magrood är en medlem jag saknar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 Jag känner tyvärr inte till Baa. 😃 Har sett några skrivelser av honom på MPR. Inte mer än så. 😃 Men verkar vara en vettig karl av vad jag faller i smaken 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu