Soengsang Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 1 minut sedan, skrev Matilda: Som tjej har jag aldrig mött större kärringar till gnällare en i detta forum. Gnällkärringar eller ständigt bittra? Men håller med @Soengsang Så är det, tex ang Kenneth4618, tydligen legalt inom gnälleliten att gnälla o häckla han hur som helst, nåde han om han försvarar sig. Faktum är att han på eget bevåg anordnar en av de till synes trevligaste återkommande träffarna på mpr, har bjudit massor på sig själv genom åren, men det är väl inte bra det heller? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWED THAI Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 4 minuter sedan, skrev Soengsang: Kenneth4618 kanske tröttnade på att det var lite väl mycket "tyckare" här, folk som mest har problem med andra.....gnällkärringar med andra ord? Alltid samma som dyker upp när det ska tyckas. Säger han som är inne i mer eller mindre alla trådar och försöker Mästra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 1 minut sedan, skrev apknug: Det har ju startats rena häcklar trådar mot enskilda medlemmar som futtanwuttans tråd Det var ett lågvattenmärke, men TS var ju karl nog att be om ursäkt, skulle aldrig någon av häcklarna göra! För att inte tala om alla DQ-trådar som har startas...... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 2 minuter sedan, skrev SWED THAI: försöker Mästra Kan nu utveckla det där, har inte sett något direkt mästrande....och om det nu skulle vara, är du någon form av mpr-polis eller var du ordningsman i skolan? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Så är det, tex ang Kenneth4618, tydligen legalt inom gnälleliten att gnälla o häckla han hur som helst, nåde han om han försvarar sig. Faktum är att han på eget bevåg anordnar en av de till synes trevligaste återkommande träffarna på mpr, har bjudit massor på sig själv genom åren, men det är väl inte bra det heller? Jag kan inte säga si eller så, jag är för kort tid som medlem. Men sorgligt att ni inte kan han hålla ihop, ni har ju så mycket gemensamt, thaitjejer och Thailand. Men gnällare elller negativitet finns det gott om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 6 minuter sedan, skrev stefan5300: Om de pm jag fick om Kenneth är sanna och det tvivlar jag inte på så är det för jäkligt. Jag vet inte vad det handlar om och jag tror det är bäst om de inte kommer ut. Ni önskade tjejer på forumet och fick det. 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWED THAI Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 Precis nyss, skrev Soengsang: Kan nu utveckla det där, har inte sett något direkt mästrande....och om det nu skulle vara, är du någon form av mpr-polis eller var du ordningsman i skolan? Nä men jag reagerar på när någon gör sig lustig på någon annans utseende. BOA,s näsa. Det kom från dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 Precis nyss, skrev SWED THAI: Det kom från dig. Fanns en anledning, men jag bad om ursäkt...inte ok att anmärka på sånt! Själv då, vad gör du mer än att i 99 av 100 inlägg bry dig om andra? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWED THAI Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 Precis nyss, skrev Soengsang: Fanns en anledning, men jag bad om ursäkt...inte ok att anmärka på sånt! Själv då, vad gör du mer än att i 99 av 100 inlägg bry dig om andra? Är väl så att jag inte är någon kappvändare som du. Är det karma du vill ha. Finns ju några som varit som hemoröjder i röven på varandra här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 1 timme sedan, skrev audirs2: Var? Har han gjort slut med jordelivet? Inte vad jag vet däremot har han ju lagt ner skrivandet på forumet. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 15 minuter sedan, skrev Matilda: Jag kan inte säga si eller så, jag är för kort tid som medlem. Men sorgligt att ni inte kan han hålla ihop, ni har ju så mycket gemensamt, thaitjejer och Thailand. Men gnällare elller negativitet finns det gott om. Det har funnits en svans av mobbare på forumet under ett antal år även om dom lugnat ner sig på sista tiden. Möjligen är det så att moderatorerna rensat upp lite i det träsket. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 1 timme sedan, skrev Drik: En som jag saknar är Joints,tyckte han verkade som en sansad och hygglig prick. Han ingick väl i BKK maffian med Atom och Willie bl.a. Maffian e inte att leka med! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 Lameo eller L64 grymma resetrådar ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 1 timme sedan, skrev berlitz: Brukar vara så att när mothugg kommer ordentligt då backar häcklarna. Mothugg är inga problem. Det är först när det hotas om att ställa till problem utanför nätet som det blir obehagligt. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 7 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Det har funnits en svans av mobbare på forumet under ett antal år även om dom lugnat ner sig på sista tiden. Möjligen är det så att moderatorerna rensat upp lite i det träsket. BTT Sorgligt säger jag. Du vet... jag är tjej... kan inte säga för mycket. Blir ju en feministisk ... hrm gretare.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 3 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Mothugg är inga problem. Det är först när det hotas om att ställa till problem utanför nätet som det blir obehagligt. BTT Ja som i detta fallet då med Kenneth antar jag. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 15 minuter sedan, skrev SWED THAI: Är väl så att jag inte är någon kappvändare som du. Är det karma du vill ha. Finns ju några som varit som hemoröjder i röven på varandra här. Kan inte du inte bättre än så? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 6 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Mothugg är inga problem. Det är först när det hotas om att ställa till problem utanför nätet som det blir obehagligt. BTT Inte okej...... Men ändå, ni som varit här, håll ihop 😃 Ni har allt gemensamt 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 13 minuter sedan, skrev Matilda: Inte okej...... Men ändå, ni som varit här, håll ihop 😃 Ni har allt gemensamt 😃 Jo och framförallt är vi ju gamla fd bargubbar allihopa:))) BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nana Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 7 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Jo och framförallt är vi ju gamla fd bargubbar allihopa:))) BTT Ja visst fan är vi det 😂😂😂😉! Ha de gött Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 On 2019-11-04 at 15:09, skrev Soengsang: Lite synd att HC verkar tappat suget för Thailand och reseberättelser, han skriver bra. HC är allmänt lite saknad på mpr. Enligt halvsäkra källor är HC, iofs motvilligt, snart i Thailand igen! Klart han ruttnat på MPR, eftersom nån jävla idi*t (Rimmar på "de tre") slängde ut honom från att ha varit moderator sedan starten, på helt felaktiga grunder... Tror att forumägaren själv, senare erkänt att han gjorde det på grund av rädsla och okunskap, helt utan att talat med sin gratisarbetande "globalmoderator". Och så blev MPR mycket fattigare... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 29, 2019 Dela Inlagd November 29, 2019 8 hours ago, Matilda said: Inte okej...... Men ändå, ni som varit här, håll ihop 😃 Ni har allt gemensamt 😃 Man ska inte märka ord och det gör jag väl egentliigen inte men nog vore det väl bättre att hålla isär än ihop, dvs hålla isär egna tyckanden om andras personlighet än att fösöka påtvinga en tillhörighetsstämpel bara för att man själv tror sig veta bättre än andra. Ex. vis kalla någon SD anhängare bara för den personen ogillar MP eller snuskgubbe för att han har en ung fru, i det facket hamnar alltför många utan en tanke på kvinnan som i många fall passerat 40 strecket med mariginal. Nä,, skit i att hålla ihop, selektera och skit i ryggdunkande Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd November 29, 2019 Dela Inlagd November 29, 2019 förhoppningsvis så dykér man på HC i jomtien snart eller hos Harrys Med vänlig hälsning 22 kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd November 29, 2019 Dela Inlagd November 29, 2019 5 timmar sedan, skrev Tommy: Enligt halvsäkra källor är HC, iofs motvilligt, snart i Thailand igen! Klart han ruttnat på MPR, eftersom nån jävla idi*t (Rimmar på "de tre") slängde ut honom från att ha varit moderator sedan starten, på helt felaktiga grunder... Tror att forumägaren själv, senare erkänt att han gjorde det på grund av rädsla och okunskap, helt utan att talat med sin gratisarbetande "globalmoderator". Och så blev MPR mycket fattigare... MVH Å fan du får pma mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd November 29, 2019 Dela Inlagd November 29, 2019 8 timmar sedan, skrev Matilda: Sorgligt säger jag. Du vet... jag är tjej... kan inte säga för mycket. Blir ju en feministisk ... hrm gretare.... Feminismen är jag inte så insatt i. Däremot metoo rörelsen har jag all respekt för. Tänk så många övergreppande rika och mäktiga män som avslöjats på sistone. Ex Harvey Weinstein och Han Epstein. Kompis med Donald Trump förresten. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu