rolba Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 57 minuter sedan, skrev Soengsang: Vad är det för fel på provanställda Provkörning är väl inte helt fel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 32 minuter sedan, skrev Stefan: Visst, det är sjukt enkelt att "kära ner sig" i en barbrud, men som det barorakel du är borde veta bättre! Nu vet jag men det är ingen garanti för att man inte skulle falla dit igen om man nu tog upp barkarriären igen. Förälskad kan man nog bli hela livet och alla barrävar vet att thailändskor är extremt lätta att kära ner sig i. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 4 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Nu vet jag men det är ingen garanti för att man inte skulle falla dit igen om man nu tog upp barkarriären igen. Förälskad kan man nog bli hela livet och alla barrävar vet att thailändskor är extremt lätta att kära ner sig i. BTT ha ha, ibland har du dina stunder! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 3 minuter sedan, skrev Stefan: ha ha, ibland har du dina stunder! //S Tror du med insett att jag egentligen är en ganska förnuftig människa. Lite kul bara att provocera lite då och då. Ett lamt forum är ett tråkigt forum. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 4 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Tror du med insett att jag egentligen är en ganska förnuftig människa. Lite kul bara att provocera lite då och då. Ett lamt forum är ett tråkigt forum. BTT ha ha, nu ska väl inte gå för långt i ytterligheter, men lite rätt har du trotts allt! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Om du menar mina erfarenheter från barområdena som jag förmedlat i snart 20 år så handlar det om att dela med sig av erfarenheter och kanske lära några att undvika misstag.. Det handlar inte om skryt. För vem i hela världen skryter om hur många barer man besökt i Pattaya eller hur många horor man satt på? BTT "För vem i hela världen skryter om hur många barer man besökt i Pattaya eller hur många horor man satt på? Du har ju gjort det i 20 år Samma raspiga LP skiva med hack har snurrat i 20 år Du är bara så tragisk “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 44 minuter sedan, skrev Kenneth4618: "För vem i hela världen skryter om hur många barer man besökt i Pattaya eller hur många horor man satt på? Du har ju gjort det i 20 år Samma raspiga LP skiva med hack har snurrat i 20 år Du är bara så tragisk Kan inte du bara sluta med att ge mig negativ karma i vartenda inlägg jag skriver. Du har satt detta i system och det är barnsligt och töntigt. Hur gammal är du egentligen? Väx upp!!! BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Kan inte du bara sluta med att ge mig negativ karma i vartenda inlägg jag skriver. Du har satt detta i system och det är barnsligt och töntigt. Hur gammal är du egentligen? Väx upp!!! BTT 65 år men jävligt trött på ditt barsvammel i tråd efter tråd efter 20 år 😁 Är du känslig för minuskarma? Då får du väll göra en DQ och gråta ut lite Det är du som behöver växa upp och bli vuxen någongång Man kan undra hur gamla de i din fanclub är? Ändrades April 9, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 5 timmar sedan, skrev Kenneth4618: 65 år men jävligt trött på ditt barsvammel i tråd efter tråd efter 20 år 😁 Är du känslig för minuskarma? Då får du väll göra en DQ och gråta ut lite Det är du som behöver växa upp och bli vuxen någongång Man kan undra hur gamla de i din fanclub är? Vad barnsliga och töntiga BTT och Stefan5300 är som delar ut minuskarma. Undrar när de ska växa upp och bli vuxna 😀😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 "Syjuntan anklagar Knyppelgänget för att de är barnsliga när de delar ut minuskarma på varenda inlägg en av Syjuntans medlemmar gör." "Knyppelgänget svarar med att Synjuntan ska göra en DQ." Spänningen är oliiiidlig. "Syjuntan delar ut minuskarma till Knyppelgänget som isintur anklagar Syjuntan för att vara barnslig." Huuur skaaalll deeet gååååå!!!! Följ fortsättningen mellan Syjuntan och Knyppelgänget här på MPR. 55555 🤣🤣😂😂😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 3 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: "Syjuntan anklagar Knyppelgänget för att de är barnsliga när de delar ut minuskarma på varenda inlägg en av Syjuntans medlemmar gör." "Knyppelgänget svarar med att Synjuntan ska göra en DQ." Spänningen är oliiiidlig. "Syjuntan delar ut minuskarma till Knyppelgänget som isintur anklagar Syjuntan för att vara barnslig." Huuur skaaalll deeet gååååå!!!! Följ fortsättningen mellan Syjuntan och Knyppelgänget här på MPR. 55555 🤣🤣😂😂😁 Och publiken är i extas..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 (ändrad) 30 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Vad barnsliga och töntiga BTT och Stefan5300 är som delar ut minuskarma. Undrar när de ska växa upp och bli vuxna 😀😀 Säger han som till och med delar ut minuskarma till satirbilder i Humorbildstråden..... Ändrades April 9, 2019 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 Säger han som till och med delar ut minuskarma till satirbilder i Humorbildstråden..... Har vi något expertutlåtande på det? jag gillar inte att du skriver på egna initiativ utan att ha hört med experterna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 (ändrad) 21 minuter sedan, skrev Tallviking: Säger han som till och med delar ut minuskarma till satirbilder i Humorbildstråden..... Om läste inläggen innan så kanske kanske du hade fattat att det var ironi. Men är nog inte troligt 😂 Skiter fullständigt i om någon ger mig minuskarma. Ändrades April 9, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 1 timme sedan, skrev Soengsang: Och publiken är i extas..... Säg "hej till publiken"!😋 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Har vi något expertutlåtande på det? jag gillar inte att du skriver på egna initiativ utan att ha hört med experterna. Löven e i Ryssland nu så vi får vänta! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 (ändrad) Di di di. Didi di dii. Diii di di. Här är kvällsnytt med det senaste ifrån matchen mellan Syjuntan och Knyppelgänget. "Knyppelgänget fick mottaga glirningar och glåpord ifrån publiken. Knyppelgänget blev rasande och svingade tillbaka så det stod härliga till." "Syjuntan tittade på med stora ögon och undrade vad Knyppelgänget gör. Sedan började Syjuntan att gapskratta åt Knyppelgängets tilltag." Matchen pågår men deltagarna verkar vara utmattade för tillfället. Rapportering fortsätter med senaste nytt i senare sändningar. Ändrades April 9, 2019 av HuaHindinnge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 5 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Di di di. Didi di dii. Diii di di. Här är kvällsnytt med det senaste ifrån matchen mellan Syjuntan och Knyppelgänget. "Knyppelgänget fick mottaga glirningar och glåpord ifrån publiken. Knyppelgänget blev rasande och svingade tillbaka så det stod härliga till." "Syjuntan tittade på med stora ögon och undrade vad Knyppelgänget gör. Sedan började Syjuntan att gapskratta åt Knyppelgängets tilltag." Matchen pågår men deltagarna verkar vara utmattade för tillfället. Rapportering fortsätter med senaste nytt i senare sändningar. Vad är ölargänget då? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 1 minut sedan, skrev Enis: Vad är ölargänget då? enis De ligger utslagna efter ihärdigt hinkande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 10 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Di di di. Didi di dii. Diii di di. Här är kvällsnytt med det senaste ifrån matchen mellan Syjuntan och Knyppelgänget. "Knyppelgänget fick mottaga glirningar och glåpord ifrån publiken. Knyppelgänget blev rasande och svingade tillbaka så det stod härliga till." "Syjuntan tittade på med stora ögon och undrade vad Knyppelgänget gör. Sedan började Syjuntan att gapskratta åt Knyppelgängets tilltag." Matchen pågår men deltagarna verkar vara utmattade för tillfället. Rapportering fortsätter med senaste nytt i senare sändningar. Och publiken har somnat... We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 Löven e i Ryssland nu så vi får vänta!Herr Tallviking borde avstå ifrån postandet när ledningen är på statsbesök. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 Vad tog den där unge Lastbilschauffören som sadlade om till Svetsare vägen (minns inte Nicket)? Han var en kul typ! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 19 minuter sedan, skrev Tommy: Vad tog den där unge Lastbilschauffören som sadlade om till Svetsare vägen (minns inte Nicket)? Han var en kul typ! MVH Han blev bortrövad av en äldre sydamerikansk kvinna.... så han är Lost /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 20 minuter sedan, skrev Enis: Han blev bortrövad av en äldre sydamerikansk kvinna.... så han är Lost /Enis Kommer jag ihåg helt fel? Var det inte han som var hemma hos Hamnoi på grabbkväll med tillhörande discodans? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 4 timmar sedan, skrev GreenValley: Kommer jag ihåg helt fel? Var det inte han som var hemma hos Hamnoi på grabbkväll med tillhörande discodans? Kuggfråga... Alla som varit hos @hamnoi på grabbkväll har dansat discodans... det tillhör liksom temat för kvällen. En del har tur och kommer iväg till sina hotell medans andra blir kvar på soffan och vaknar till lillpittens zumbapass vid 05.00... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu