Jump to content

Medlemmar som man saknar.

Krafta

Recommended Posts

Scandinaviancorner

Når jag var 16 år så jobbade jag på min första Båt,  Gertrud Bratt hette den, gick på Nordsjöfart, min resa med den gick till Bristol, Liverpool och Manchester. Jag var 16 år när jag hade sex med en dam, i Bristol betalade jag 1 Pund=drygt 14,50 SEK. Hon var skitgammal tyckte jag, 23-25 år. Så höll det på fram till 1969, sista båtarna var M/S Kungsholm och Gripsholm. Hade New York som hemmahamn under Vinterhalvåret, åkte till: Sydamerika, Västindien, Afrika och alla sköna ställen det var varmt i. Västindiska öarna var skönast, Jamaica minns jag som en härlig ö, kvinnorna otroligt vackra, i klass med Thaitjejerna i skönhet.

Gubben

Jag var ombord i Gripsholm resan på medelhavet innan dom sålde henne

• Ge karma 1
  • Fint 5
  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Soengsang

102

• audirs2

73

• stefan5300

52

• broder tuk tuk

49

Top Posters In This Topic

Popular Posts

fick PM om denna tråd.... jösses, jag vet inte om jag skall bli chockad eller smickrad, ihågkommen efter ungefär 5 år på ett forum...  lång historia kort, livet bet mig i röven, tappade allt intress

URSÄKTA!!!! Men kan alla Gnällkukar starta en egen tråd som heter ’Gnällkukar bakom tangentbordet ’ , och låta denna tråd vara för MEDLEMMAR MAN SOM SAKNAR.  Ni är ju så jävla patetiska  J

Jag hade ett buddhistiskt bröllop men det innebär inte att jag vill kallas ”buddhisten” då varken jag eller min fru är buddhister. Vår dotter är dessutom döpt trots att varken jag, min fru eller mina

Posted Images

Benriach

Var inte det den där lille jäveln som förstörde Soi Sixten

Nej, det var Boddie...

Edited by Benriach
  • Fint 3

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Sam sip sam

Nån som vet vad som hänt Sixten.. Soi Sixtens grundare??

på koh. Samui hos Patrick eldorado

Edited by Sam sip sam
  • Fint 4
Issanbonde

Kenta " qappen"finns inte med oss längre 

Nu alla HP å thaiveteraner....

Dagens fråga....

Vilket år öppnade Qappen Soi Sixten bar?????12494315_10153440266593165_1118760133_o.

• Fint 9

12494280_10153433190781359_1881059067_o_

För ett halvt poäng....

Vilka två saknade medlemmar är detta????

( Skit i han med ljusblå tröja.)

ser ut som PvsP och Blomman.... om man skiter i han i ljusblå?

• Fint 7

member of svampen's fan-club :yes:

måne

fick PM om denna tråd....

jösses, jag vet inte om jag skall bli chockad eller smickrad, ihågkommen efter ungefär 5 år på ett forum... 

lång historia kort, livet bet mig i röven, tappade allt intresse för Thailand samt ansåg jag hade inget att att bidra med mer, tänker inte gå in på några detaljer. önskar er alla det bästa. ser att allt är som vanligt här, och grattis BTT, du är ju numera största barproffset, läst igenom hela tråden :) 

Du är saknad här.Men vi hörs ju ibland på ett annat forum,men hit är du alltid välkommen.

• Fint 6

Måne

Issanbonde

ser ut som PvsP och Blomman.... om man skiter i han i ljusblå?

Fan Farang 2 inlägg samma dag...Nu blir jag stolt över dig....

Men vilket år????