Mankan Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 10 timmar sedan, skrev stefan5300: Var Stein också med på er fest, för hur kan han annars veta vad som hände eller tror du att Bibben har berättat om er fest för Stein. Nu finns det ju dom som pratar med varandra utanför forumet så det är ju knappast något konstigt. Jag vet även en del om BTT som troligen inte berättats här på forumet. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 Gary har men inte sett till här på länge, ni vet Lucky Lukes kompis! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 2 timmar sedan, skrev audirs2: Gary har men inte sett till här på länge, ni vet Lucky Lukes kompis! Du menar Gerry? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 30 minuter sedan, skrev B747: Du menar Gerry? Svetsrök, du vet,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 Jag saknar Herr Chang, skriver alldeles för lite nuförtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 25 minuter sedan, skrev gst: Jag saknar Herr Chang, skriver alldeles för lite nuförtiden Absolut.Han besitter skrivandets förmåga.Dessutom är hans restrådar i världsklass. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 Nu är det ju ingen medlem, utan en hel avdelning. Swippes böghörna och en hel del andra avdelningar saknas. Var är Buxen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 9 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Nu är det ju ingen medlem, utan en hel avdelning. Swippes böghörna och en hel del andra avdelningar saknas. Var är Buxen? Swippes Böghörna hade jag glömt bort. Och Arne Hibblings Hide out samlade ju också förnäma människor, den gick ju också upp i rök. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 51 minuter sedan, skrev ReKa: Swippes Böghörna hade jag glömt bort. Och Arne Hibblings Hide out samlade ju också förnäma människor, den gick ju också upp i rök. Ja, Arne Hibbling det var goa tider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 6 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Nu är det ju ingen medlem, utan en hel avdelning. Swippes böghörna och en hel del andra avdelningar saknas. Var är Buxen? 5 timmar sedan, skrev ReKa: Swippes Böghörna hade jag glömt bort. Och Arne Hibblings Hide out samlade ju också förnäma människor, den gick ju också upp i rök. 5 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Ja, Arne Hibbling det var goa tider Sigge och CML får bli moderatorer och styra upp denna skuta till rätt klass igen /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 3 minuter sedan, skrev Enis: Sigge och CML får bli moderatorer och styra upp denna skuta till rätt klass igen /Enis Är nog bäst att Boddie övervakar dessa spjuvrar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 9 timmar sedan, skrev audirs2: Gary har men inte sett till här på länge, ni vet Lucky Lukes kompis! Träffade Gerry på flyget till BKK han skulle vidaer till Hua Hin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 Den där Gerry är säkerligen en trevlig prick, men han har väl knappast bidragit speciellt mycket här på MPR... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 (ändrad) Jag saknar RDD. Och alla wannabes som desperat ville vara med i den exklusiva klubben. Speciellt en fd, wannabe som grät ut här på MPR för att han inte blev insläppt. 😆 Ändrades April 5, 2019 av BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 5 minuter sedan, skrev BanFang: Jag saknar RDD. Och alla wannabes som desperat ville vara med i den exklusiva klubben. Speciellt en fd, wannabe som grät ut här på MPR för att han inte blev insläppt. 😆 Syjuntan och Knyppelgänget!! 5555🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 6, 2019 Dela Inlagd April 6, 2019 Har dom släppta Clion ur finkan redan? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 7, 2019 Dela Inlagd April 7, 2019 Kjelle med handväskorna är synd att han gav upp.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 7, 2019 Dela Inlagd April 7, 2019 Kolba.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 7, 2019 Dela Inlagd April 7, 2019 4 timmar sedan, skrev Soengsang: Kolba.... Han borde omnämnas i blodtryckshöjartråden i stället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 7, 2019 Dela Inlagd April 7, 2019 2 timmar sedan, skrev GreenValley: Han borde omnämnas i blodtryckshöjartråden i stället. Det var kul att snacka skatt med honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd April 7, 2019 Dela Inlagd April 7, 2019 (ändrad) Forden34 och hans svetsprojekt och eviga bråk med svärmor och "yxan". Minns inte nicket, men han höll på att få ett hus byggt i Thailand och bodde under bygget i sitt garage. En mycket lättretad herre om jag minns rätt 😁 Herr Changs och Bibbens gemensamma resetrådar. Ändrades April 7, 2019 av ReKa Tillägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 7, 2019 Dela Inlagd April 7, 2019 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev ReKa: Forden34 och hans svetsprojekt och eviga bråk med svärmor och "yxan". Minns inte nicket, men han höll på att få ett hus byggt i Thailand och bodde under bygget i sitt garage. En mycket lättretad herre om jag minns rätt 😁 Herr Changs och Bibbens gemensamma resetrådar. Garage Kolba. Vresig som få 😆 Är det månne denna filur? Ändrades April 7, 2019 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stein Inlagd April 7, 2019 Dela Inlagd April 7, 2019 jag minns när vi sågs på stockholmsträffen audirs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 10 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Garage Kolba. Vresig som få 😆 Är det månne denna filur? Japp😍 Vaför försvann han ifrån Mpr? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 Japp[emoji7] Vaför försvann han ifrån Mpr?Vette fan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu