kenneth073 Inlagd Juni 10, 2018 Dela Inlagd Juni 10, 2018 26 minuter sedan, skrev Baa: Sweex,?? ,Han lever o frodas med sin familj i fjällvärlden om det är honom du avser, har lägenhet i Cha Am. Ja det var han jag tänkte på .just det Cha am var det ju Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 11, 2018 Dela Inlagd Juni 11, 2018 Träffade "Gubben4906" i dag utanför kontoret Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Juni 11, 2018 Dela Inlagd Juni 11, 2018 1 timme sedan, skrev Tallviking: Träffade "Gubben4906" i dag utanför kontoret Kul, hur var det med honom? Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 11, 2018 Dela Inlagd Juni 11, 2018 10 minuter sedan, skrev nissehult_13: Kul, hur var det med honom? Ungefär som förut. Han är tärd och sliten av sin sjukdom och går med rullator men fortfarande nykter alkoholist i 40 år och ickerökare i 35 år (var han snabb att påpeka!) Han går på sina AA-möten men har lagt ner MPR helt. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 11, 2018 Dela Inlagd Juni 11, 2018 1 timme sedan, skrev Tallviking: Ungefär som förut. Han är tärd och sliten av sin sjukdom och går med rullator men fortfarande nykter alkoholist i 40 år och ickerökare i 35 år (var han snabb att påpeka!) Han går på sina AA-möten men har lagt ner MPR helt. Han håller väl till på andra sidor Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 11, 2018 Dela Inlagd Juni 11, 2018 57 minuter sedan, skrev Soengsang: Han håller väl till på andra sidor Ghana sidan med Clirre? 🇰🇵 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd Juni 11, 2018 Dela Inlagd Juni 11, 2018 Forden34, Glottiz, Minne... Undrar förresten om hon (Minne) fortfarande pluggar i Bangkok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 11, 2018 Dela Inlagd Juni 11, 2018 3 minuter sedan, skrev ReKa: Forden34, Glottiz, Minne... Undrar förresten om hon (Minne) fortfarande pluggar i Bangkok. Nej, hon har flyttat till Hua Hin, där hon går på en skola i samma "kedja". Hon är hyfsat aktiv på Facebook, vet inte varför hon slutat skriva här. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 11, 2018 Dela Inlagd Juni 11, 2018 (ändrad) Fel Ändrades Juni 11, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd Juni 11, 2018 Dela Inlagd Juni 11, 2018 42 minuter sedan, skrev Tommy: Nej, hon har flyttat till Hua Hin, där hon går på en skola i samma "kedja". Hon är hyfsat aktiv på Facebook, vet inte varför hon slutat skriva här. MVH Tommy Micke följde med då, antar jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 11, 2018 Dela Inlagd Juni 11, 2018 Precis nyss, skrev ReKa: Micke följde med då, antar jag. Han lämnade BKK för återfärd till GBG för länge sedan /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 11, 2018 Dela Inlagd Juni 11, 2018 1 timme sedan, skrev ReKa: Micke följde med då, antar jag. Nej. Som jag fattat det blev han uttråkad av meningslösa studier. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Juni 12, 2018 Dela Inlagd Juni 12, 2018 Nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 18, 2018 Dela Inlagd Juni 18, 2018 Grottmannen. Saknar eller saknar, vart har han tagit vägen ? Brukar vara 24/7 inne, men kanske dom klippt nätet för han eller en personlig varning av P 3;-) Inga nya trådar heller på länge, 48 h. 😉 Mycket popcorn som måste ätas ikapp, pga tråd tjafs ute blivit 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 Någon som vet hur det gick för Svarten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 Khun Pom Lasse,mannen med visdomsorden... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 2 minuter sedan, skrev B747: Khun Pom Lasse,mannen med visdomsorden... Han åt för gott, gjorde för gott, loggade ut för gott /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 1 timme sedan, skrev Wanchai: Någon som vet hur det gick för Svarten? Han uppdaterar sin Facebook och ser ut att ha det bra med barnen när han har hand om dem /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 6 minuter sedan, skrev Enis: Han uppdaterar sin Facebook och ser ut att ha det bra med barnen när han har hand om dem /Enis Blev han inte inlåst för sina synder? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 6 minuter sedan, skrev Wanchai: Blev han inte inlåst för sina synder? Amerikanarna har inte hittat på han än "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 4 minuter sedan, skrev Enis: Amerikanarna har inte hittat på han än Då kanske jag kunde få ett toppjobb på CIA, det tog mig mindre än 2 minuter att hitta honom! Han var en jäkligt trevlig kille på MPR och det glädjer mig att han har ett bra liv. //S (Caveman hade gjort det på under 10 sekunder) There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 6 minuter sedan, skrev Stefan: Då kanske jag kunde få ett toppjobb på CIA, det tog mig mindre än 2 minuter att hitta honom! Han var en jäkligt trevlig kille på MPR och det glädjer mig att han har ett bra liv. //S (Caveman hade gjort det på under 10 sekunder) Han var mycket trevlig i verkligheten också “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 18 minuter sedan, skrev Enis: Amerikanarna har inte hittat på han än Aha, jag trodde jänkarna haffade honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 1 minut sedan, skrev Wanchai: Aha, jag trodde jänkarna haffade honom. Han kanske sitter på Kumla. Fråga din bror. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 19 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Han kanske sitter på Kumla. Fråga din bror. Du kunde inte hålla dig från en spydighet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu