Jump to content
IGNORERAD

Medlemmar som man saknar.

Krafta

Recommended Posts

3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Mr bombom

Peerhan...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

• Svar 1,8k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• audirs2

126

• Soengsang

108

• Enis

72

• Kenneth4618

67

59 minuter sedan, skrev GreenValley:

Inloggad för 23 minuter sedan så han är inte så långt borta.

Inloggad jaha.

Skriver man inte något så är man inte här.

Min dator kan logga in var 10 'e minut om det känns bra.

Jag gillade hans berättelser om att bo på liten yta

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Kim, inte Nordkoreanen, utan Nordsvensken, som tog hyfsade bilder ibland...

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Han den där Abrafo eller vad han kallade sig va ju en lustig prick, vart tog han vägen?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

GreenValley
10 minuter sedan, skrev scorpio63:

Inloggad jaha.

Skriver man inte något så är man inte här.

Min dator kan logga in var 10 'e minut om det känns bra.

Jag gillade hans berättelser om att bo på liten yta

Han startade en tråd om en träff i huvudstaden för 6 dagar sedan.

Dela på andra sajter

Guest wUThai
2 minuter sedan, skrev Bananen:

Han den där Abrafo eller vad han kallade sig va ju en lustig prick, vart tog han vägen?

Det är Fredman. :)

Dela på andra sajter

Saknar Singha711, en härlig äldre man som jag fick nöjet att träffa i Jomtien för en del år sedan. Två ingenjörer kan faktiskt, mot förmodan, ha jäkligt trevligt ihop utan nördsnack! 

//S 

There can be only one (Stefan)

Dela på andra sajter

saknar mig själv ibland 

Kan känna mig avsaknad av att ha socialförmåga och den dära självdistansen som vissa verkar sakna.

sen att man e självgod o egenkär hjälper inte ett dugg.

Men förövrigt..

Nån kan ju googla å tala om att man har varit me sen TT tiden då man faktiskt  fick en del undringar besvarade utan en massa konstiga svar

C:D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev C-dude:

saknar mig själv ibland 

Kan känna mig avsaknad av att ha socialförmåga och den dära självdistansen som vissa verkar sakna.

sen att man e självgod o egenkär hjälper inte ett dugg.

Men förövrigt..

Nån kan ju googla å tala om att man har varit me sen TT tiden då man faktiskt  fick en del undringar besvarade utan en massa konstiga svar

C:D

Jo då, jag var med på TT tiden, den har nog satt mer spår i mig än man kan ana, jag lärde mig sjukt mycket där och träffade även min underbara fru genom det  forumet!

//S

There can be only one (Stefan)

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev wUThai:

Det är Fredman. :)

Jaha, det förklarar ju en del :haha:

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

Guest Fredman
6 timmar sedan, skrev Bananen:

Jaha, det förklarar ju en del :haha:

Att inte ditt namn någonsin kommer att stå i den här tråden förvånar nog ingen. 😎

Dela på andra sajter

Cavemannen

Här 3st tunga grabbar i samma foto som man saknar på MPR.

Glottis,JFK68, och Ronny(en RDD-träff i Phuket 2009)

P2153760.thumb.JPG.4f3c6b61ae2343f3e7e84a83b9e9035f.JPG

Dela på andra sajter

Kenneth4618
9 timmar sedan, skrev Stefan:

Saknar Singha711, en härlig äldre man som jag fick nöjet att träffa i Jomtien för en del år sedan. Två ingenjörer kan faktiskt, mot förmodan, ha jäkligt trevligt ihop utan nördsnack! 

//S 

Har för mig att jag träffade honom på Västgötaträffen en gång.......och ja han var/är en trevlig prick

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Fredman:

Att inte ditt namn någonsin kommer att stå i den här tråden förvånar nog ingen. 😎

Nä, så lätt blir man inte av med mig, iof har du ju fel, som vanligt :haha:

Dela på andra sajter

Guest Fredman
4 minuter sedan, skrev Bananen:

Nä, så lätt blir man inte av med mig, iof har du ju fel, som vanligt :haha:

Det kan inte hända så mycket i ditt så kallade liv när du ger mig så mycket uppmärksamhet. 

Dela på andra sajter

Det är tråkigt att inte Wille skriver längre. Det känns också som om att FF inte är så aktiv längre. Sedan hon den thailändska tjejen som skrev intressanta saker. Gubbens promenader, Hussen ( tror också att han hade en fru som var aktiv om jag inte blandar ihop det) , hoppas att de finner inspirationen och blir aktiva igen. Även han som äger/ ägde restauranger som jag tror heter Cliff Barnes.  Fan vad dålig på namn jag är. 

Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Fredman:

Det kan inte hända så mycket i ditt så kallade liv när du ger mig så mycket uppmärksamhet. 

Nja, nu överskattar du allt din egna lilla betydelse, någon större uppmärksamhet från min sida får du ju inte :haha:

Dela på andra sajter

Guest Fredman
5 minuter sedan, skrev Bananen:

Nja, nu överskattar du allt din egna lilla betydelse, någon större uppmärksamhet från min sida får du ju inte :haha:

Vem började yra om vem här?

Dela på andra sajter

KaiserBlood

Säkert nämnd tidigare i tråden, men vad hände med BanArne? En riktig sköning som jag saknar här på forumet.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Fredman:

Vem började yra om vem här?

nja, jag frågade om Abrafo, tyckte bara det var lite lustigt att det var ditt gamla nick, inget illa menat med det..

Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Stefan:

//S 

Ja får man prata lite vinklar på kamaxlar och cyl volymer, då glömmer man lätt Tom ka Gai och Sing song!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Han från Linköping (?) som tog hit lärarinnan med dotter Gaby(?) hade bra bilder från Thailand, han som cyklade till Thailand gjorde nog MPR,s bästa tråd genom tiderna!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev audirs2:

Han från Linköping (?) som tog hit lärarinnan med dotter Gaby(?) hade bra bilder från Thailand, han som cyklade till Thailand gjorde nog MPR,s bästa tråd genom tiderna!

du tänker på mikedo58?.. tror han hette så...ja undrar vart han tog vägen?

Dela på andra sajter

NiceBeaver
On ‎2018‎-‎01‎-‎07 at 18:44, skrev NiceBeaver:

Undrar hur det går för Gustav och hans bygge av ett smarthem.

Verkar vara fler som saknar Gustav. Han har inte uppdaterat sin tråd på ett år men var inloggad för några månader sedan. Jag gör ett försök så kanske han får en avisering:
@Gustav VI SAKNAR DIG. Hur går det med huset?

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Var tog @Stein vägen? Upp som en sol och ned som en pannkaka, typ...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...