Jump to content
IGNORERAD

Medlemmar som man saknar.

Krafta

Recommended Posts

Endast Poffa, resten av de som loggat ut har redan gjort sitt.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

• Svar 1,8k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• audirs2

126

• Soengsang

108

• Enis

72

• Kenneth4618

67

Endast Poffa, resten av de som loggat ut har redan gjort sitt.

Mja, håller jag inte med om...

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Svampen har tydligen slutat med sina kryptiska inlägg....

Tror han gjorde en DQ light...

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Mina forna vänner i framstjärten.. Men vadå, nothing last forever...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Mina forna vänner i framstjärten.. Men vadå, nothing last forever...

Det var kryptiskt :)

Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

BTT var är han?

Tvivlar på att det är den äkta BTT som skriver nu :)

Håller med där. Jag tror det är 33:an som är spökskrivare  :-)  :-) 

Dela på andra sajter

Södertälje ligan med BLOMMAN i spetsen dom kunde verkligen väcka forumet:big_smile:

Intressant att du nämner Blomman. De gånger jag träffat honom har han gett intrycket av en mycket sympatisk och icke på något sätt aggresiv person. Precis som jag upplevt Broder tuk tuk då vi träffats IRL.

Sens moral: En persons inlägg är i bästa fall tvådimensionell text, möten IRL är nödvändigt för att kunna bilda sig en korrekt uppfattning.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Intressant att du nämner Blomman. De gånger jag träffat honom har han gett intrycket av en mycket sympatisk och icke på något sätt aggresiv person. Precis som jag upplevt Broder tuk tuk då vi träffats IRL.

Sens moral: En persons inlägg är i bästa fall tvådimensionell text, möten IRL är nödvändigt för att kunna bilda sig en korrekt uppfattning.

Herr Chang har talat.

Hm, menade inte att han var aggressiv, utan att jag saknar hans härliga inlägg.

Håller med dig när det gäller din sista mening.

Saknar även dina resetrådar,men det kommer  kanske för du är väl på G till Thailand snart?

Ändrades av kenneth073
Dela på andra sajter

Siam Nilsson, såg honom på bild igår och då minns man en del av hans eskapader, men nog skulle det vara trevligt med lite mer!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Sen finns det ju en del som man undrar hur det gått för en del som skrev här när det hette TT.

Bl.a. En som jag tror hette Kenta .han var ganska aktiv här och köpte en bar i Pattaya sen blev han skadad i en trafikolycka och hans vänner fick skramla ihop pengar åt honom för sjukhusvård...tror jag.

Sen har vi PvsP och hans vapendragare som jag glömt namnet på men han var Göteborgare och drev ett guesthouse i Patong (patong villa)

Ändrades av kenneth073
Dela på andra sajter

Sen finns det ju en del som man undrar hur det gått för som skrev här när det hette TT.

Bl.a. En som jag tror hette Kenta .han var ganska aktiv här och köpte en bar i Pattaya sen blev han skadad i en trafikolycka och hans vänner fick skramla ihop pengar åt honom för sjukhusvård...tror jag.

Sen har vi PvsP och hans vapendragare som jag glömt namnet på men han var Göteborgare och drev ett guesthouse i Patong (patong villa)

Kenta " qappen"finns inte med oss längre 

Dela på andra sajter

Sen finns det ju en del som man undrar hur det gått för som skrev här när det hette TT.

Glottiz

Dela på andra sajter

Poffa

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Kenta " qappen"finns inte med oss längre 

Så du menar att Hejkon Bacon har lämnat in?

SS baren grundare..

Dela på andra sajter

Så du menar att Hejkon Bacon har lämnat in?

SS baren grundare..

Ja är ett par år sedan

Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk

Dela på andra sajter

Når jag var 16 år så jobbade jag på min första Båt,  Gertrud Bratt hette den, gick på Nordsjöfart, min resa med den gick till Bristol, Liverpool och Manchester. Jag var 16 år när jag hade sex med en dam, i Bristol betalade jag 1 Pund=drygt 14,50 SEK. Hon var skitgammal tyckte jag, 23-25 år. Så höll det på fram till 1969, sista båtarna var M/S Kungsholm och Gripsholm. Hade New York som hemmahamn under Vinterhalvåret, åkte till: Sydamerika, Västindien, Afrika och alla sköna ställen det var varmt i. Västindiska öarna var skönast, Jamaica minns jag som en härlig ö, kvinnorna otroligt vackra, i klass med Thaitjejerna i skönhet.

Gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

Blomman besöket vi i surin för 2 år sedan 

IMAG0212.jpg

ok,håller han till där numer?

han hade väl 2 kompisar som också skrev en del här.

Dela på andra sajter

ok,håller han till där numer?

han hade väl 2 kompisar som också skrev en del här.

Hasip Hasip och Falukorven?

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Hm, menade inte att han var aggressiv, utan att jag saknar hans härliga inlägg.

Håller med dig när det gäller din sista mening.

Saknar även dina resetrådar,men det kommer  kanske för du är väl på G till Thailand snart?

OK, Blomman var väl inte direkt aggressiv i sina inlägg, däremot något kontroversiell och ovanlig. Dock något av en överraskning IRL.

Det stämmer att jag snart besöker Thailand, åker närmare bestämt 3 februari och stannnar tre veckor. Lite bilder här och där i diverse andras trådar blir det säkert. En egen resetråd lär dock få vänta tills jag är hemma igen. Om andan faller på :)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...