Jump to content
Krafta

Medlemmar som man saknar.

Recommended Posts

broder tuk tuk

Och det vet du?

Herregud människa, dra upp huvudet ur sanden och försök att se hur verkligheten ter sig, dina floskler är så uttjatade att man inte ens behöver läsa dina inlägg för att veta vad du tror att du ska kunna "hjälpa en nykomling" med! Din övertro på dig själv som messias i Pattaya skulle nog gå hem som årets humortråd om det inte vore för att du tror på den själv!

Jo jag vet det.

Jag har känt massor av bargubbar i Pattaya som råkat ut för detta fenomen. Några veckor efteråt är pengarna slut när guldet och kläderna har köpts och tjejen har stuckit tillbaka till baren.

Vissa gubbar återvänder barskrapade till hemlandet medan andra väljer att supa ner sig och hoppa från höga balkonger.

BTT

• Tummen upp 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk

En ny stjärna på barhimmelen, luktar erfarenhet lång väg. 

Bor man i hembyn som isanlover gör kanske man snappar upp ett och annat som återvändande bartjejer berättar?

BTT

• Tummen upp 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Baa

Jo jag vet det.

Jag har känt massor av bargubbar i Pattaya som råkat ut för detta fenomen. Några veckor efteråt är pengarna slut när guldet och kläderna har köpts och tjejen har stuckit tillbaka till baren.

Vissa gubbar återvänder barskrapade till hemlandet medan andra väljer att supa ner sig och hoppa från höga balkonger.

BTT

Det du fabulerar om är lika som att säga att du ska inte köra bil mellan Stockholm och Göteborg, det är massor med folk som omkommit i olyckor den vägen, det är bara det att antalet olyckor är stort sett försumbart sett ur antalet trafikanter, självklarheter för alla utom dig uppenbarligen och faktiskt inga strömhopp från några Pattayabalkonger heller!

• Tummen upp 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Baa

Bor man i hembyn som isanlover gör kanske man snappar upp ett och annat som återvändande bartjejer berättar?

BTT

Bor man i Thailand ser och hör man massor med saker, sanna och fabulerade, det borde väl du veta som stort sett bott överallt i landet i många många år!

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
John Khonken

Jag tror mycket är fabulerat  och framförallt skryt. Thaidamer verkar gilla att prata/skryta om allt.Inte alla. Men väldigt många..

• Tummen upp 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
leifen

Bor man i Thailand ser och hör man massor med saker, sanna och fabulerade, det borde väl du veta som stort sett bott överallt i landet i många många år!

1993-1998 ger fem år av erfarenhet ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Borgmästarens Son

1993-1998 ger fem år av erfarenhet ;)

Ungefär som jag vart där nere då :P

• Tummen upp 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
leifen

Ungefär som jag vart där nere då :P

Och fortfarande ekonomiskt stabil :D

• Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Borgmästarens Son

Och fortfarande ekonomiskt stabil :D

De hoppas jag på :D

• Tummen upp 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Soengsang

BTT var är han?

Tvivlar på att det är den äkta BTT som skriver nu :)

Jo, jag med flera ;)

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Baa

De hoppas jag på :D

Hörrö Junioren, du räknas inte in i vare sig kategorierna "Gubbe" eller "HP", men nog ska vi väl besöka en eller annan bar tillsammans snart nog!

Se bara till att du inte får ett rum för högt upp på hotellet om skulle bli hoppsugen framåt morgonkvisten!

• Tummen upp 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Borgmästarens Son

Hörrö Junioren, du räknas inte in i vare sig kategorierna "Gubbe" eller "HP", men nog ska vi väl besöka en eller annan bar tillsammans snart nog!

Se bara till att du inte får ett rum för högt upp på hotellet om skulle bli hoppsugen framåt morgonkvisten!

Haha självklart ska vi göra de :)

Ok, de var ett gott råd :P

• Tummen upp 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
leifen

Haha självklart ska vi göra de :)

Ok, de var ett gott råd :P

Nana mitt emot Day & Night har bara markplan :D

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Borgmästarens Son

Är redan bokat och klart :)

• Tummen upp 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
THAISWEDE

Morning Night heter väl baren?

• Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy