stefan5300 Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 VAD TOG PUTTE MED STORA BOKSTÄVER VÄGEN? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 43 minuter sedan, skrev Broskan: Sist det skrevs nåt var väl bara en av dom kvar. Men vore skoj att höra hur det går eller gick. Det går bra för henne. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 17 minuter sedan, skrev stefan5300: VAD TOG PUTTE MED STORA BOKSTÄVER VÄGEN? Tangentbordet sprack pga allt SKRIKANDE Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 Jag saknar Wuttan och Raggis/Knasfan. De ger MPR ett mer filosofiskt djup som få andra kan åstadkomma... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 9 timmar sedan, skrev Benriach: Jag saknar Wuttan och Raggis/Knasfan. De ger MPR ett mer filosofiskt djup som få andra kan åstadkomma... Ja vi vanliga döda har inget att komma med! Hitler tom bleknar i jämförelse! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 Jag saknar Buzzen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 5 minuter sedan, skrev Wanchai: Jag saknar Buzzen. Jobbar i Norge nu tror jag. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 13 timmar sedan, skrev Nemo: "Studenterna" från Göteborg som "flyttade" till Thailand för studier. Länge sen man såg ett livstecken från dem.... Micke var på nån halvsunkig träff i Partille för nån månad sedan, så tillbaka i Sverige! 12 timmar sedan, skrev swedenfarang: Det går bra för henne. Minne, verkar trivas och tycks ha lämnat Bangkok för en skola i Hua hin, rätta mej inte om jag har fel... Nyttjar ni Facebook, kan ni leta efter Nina Swede, har jag för mej, verkar vara en go tjej! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 48 minuter sedan, skrev Enis: Jobbar i Norge nu tror jag. enis Han var det Atom-klass på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 2 timmar sedan, skrev Tommy: Micke var på nån halvsunkig träff i Partille för nån månad sedan, så tillbaka i Sverige! Minne, verkar trivas och tycks ha lämnat Bangkok för en skola i Hua hin, rätta mej inte om jag har fel... Nyttjar ni Facebook, kan ni leta efter Nina Swede, har jag för mej, verkar vara en go tjej! MVH Tommy Tack. Jag råkade göra helt fel och sökte på Puma Swede på Google. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 Kenneth (en j-a massa siffror) som tydligen gick över till bögklubben. Synd, jävligt synd... Gillade den lille gubben, ähh hela hans familj faktiskt. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 11 timmar sedan, skrev Benriach: Jag saknar Wuttan och Raggis/Knasfan. De ger MPR ett mer filosofiskt djup som få andra kan åstadkomma... Har inte haft tid att filosofera så mkt på sistone.. Har köpt hus och sålt lägenheten, flyttat, gått på kurs på lediga dagar, jobbat lite övertid samt firat julafton med ventilsallad på E4:an. Måste ha lite lugn och ro i mitt liv innan jag orkar filosofera igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 2 timmar sedan, skrev Wanchai: Jag saknar Buzzen. Det gör inte jag. Han var på besök igår och diskuterade politik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 2 minuter sedan, skrev Knasen: Det gör inte jag. Han var på besök igår och diskuterade politik Ha har du skavsår i öronen? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 Precis nyss, skrev Odin: Ha har du skavsår i öronen? Det har vi nog båda två Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 11 minuter sedan, skrev Knasen: Har inte haft tid att filosofera så mkt på sistone.. Har köpt hus och sålt lägenheten, flyttat, gått på kurs på lediga dagar, jobbat lite övertid samt firat julafton med ventilsallad på E4:an. Måste ha lite lugn och ro i mitt liv innan jag orkar filosofera igen Gött att du är kvar Knasen.Gott slut och gott nytt år på dig. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 15 minuter sedan, skrev Odin: Kenneth (en j-a massa siffror) som tydligen gick över till bögklubben. Synd, jävligt synd... Gillade den lille gubben, ähh hela hans familj faktiskt. 555! Välformulerat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 Har inte haft tid att filosofera så mkt på sistone.. Har köpt hus och sålt lägenheten, flyttat, gått på kurs på lediga dagar, jobbat lite övertid samt firat julafton med ventilsallad på E4:an. Måste ha lite lugn och ro i mitt liv innan jag orkar filosofera igen [emoji4] Perfekt med hus. Så nu trängs du inte bort av frugans planteringar på balkongen [emoji4]. Får du säkert plats med ett drickbord.Gott Nytt till er[emoji4][emoji322]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 Undrar vad Wille pysslar med nu förtiden. Flyttade han inte hem till Sverige? Men det blev väldigt tyst ifrån honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 Jag saknar Börjes otroliga matbilder.. Ja det är många här som lägger in fina bilder på mat (otroligt att ni orkar, och gott ser det alltid ut). Men Börjes var enna en klass för sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 4 timmar sedan, skrev HuaHindinnge: Tack. Jag råkade göra helt fel och sökte på Puma Swede på Google. Inte helt fel... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 1, 2018 Dela Inlagd Januari 1, 2018 Mickedo saknar man lite åxå! Han med sin lärarinna och söta dotter! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 1, 2018 Dela Inlagd Januari 1, 2018 On 2017-10-16 at 15:37, skrev edvardpop: Kim. Inte inloggad sedan 22 juli Återigen Kim(förutom Siam Nilsson, Joints, Banarne, Wille, Vaxet, Magrood, Svarten tex) då om man som undertecknad uppskattar bilder hög klass. Har fortfarande inte loggat in sedan i somras. Kan det hänt något? Lite märkligt då han ju var den som var med och startade Thaitjejer och i förlängningen Maipenrai. Ok att man inte skriver på lång tid men inte ens loggar in...tja, nån kanske vet "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 1, 2018 Dela Inlagd Januari 1, 2018 @edvardpop Kim lever och frodas på Facebook, kan dock inte påstå att han är överdrivet aktiv där heller. Så han har nog helt enkelt fullt upp med arbetsliv och familj. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 2, 2018 Dela Inlagd Januari 2, 2018 18 timmar sedan, skrev edvardpop: Återigen Kim(förutom Siam Nilsson, Joints, Banarne, Wille, Vaxet, Magrood, Svarten tex) då om man som undertecknad uppskattar bilder hög klass. Har fortfarande inte loggat in sedan i somras. Kan det hänt något? Lite märkligt då han ju var den som var med och startade Thaitjejer och i förlängningen Maipenrai. Ok att man inte skriver på lång tid men inte ens loggar in...tja, nån kanske vet 18 timmar sedan, skrev Enis: @edvardpop Kim lever och frodas på Facebook, kan dock inte påstå att han är överdrivet aktiv där heller. Så han har nog helt enkelt fullt upp med arbetsliv och familj. enis Kim kanske kör på som BTT. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu