Jump to content
IGNORERAD

Medlemmar som man saknar.

Krafta

Recommended Posts

Saknar wille och hans syrliga kommentarer. Träffade honom i pattis en gång och han motsvarade inte förväntningarna, trevlig som fan och inte alls så PK som han gav syn av på MPR. Han var typ en ulv i fårakläder, fast på ett positivt sätt :D 

Dela på andra sajter

• Svar 1,8k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• audirs2

126

• Soengsang

108

• Enis

72

• Kenneth4618

67

Ja saknad av en lever har man snart men lever man så saknar man nog inte leverkorv?

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Som jag har skrivit förut så saknar jag Kollba mycket.Men sedan har vi Borje i politiktråden och matlagningstråden.

Även BBJ har lyst med sin frånvaro här men är aktiv i Korat forumet där jag är medlem.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev svampen:

Ja saknad av en lever har man snart men lever man så saknar man nog inte leverkorv?

Hur menar du exakt??Kan du vara mer ehhh specifik??

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev svampen:

Ja Keith från Hua Hin Gommorontråden ?

Längesen Nu tror han kilat vidare men vet ej?

33:an always in my Heart!

Farang?

Farang är mycket aktiv på Facebook i några Thailandsgrupper.

Du har PM

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Tommy:

Farang är mycket aktiv på Facebook i några Thailandsgrupper.

Du har PM

MVH

Tack visste inte !!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev svampen:

Tack visste inte !!!

Inte så lätt att hålla koll på olika namn/nick, Hr Dräggve gav mej ditt via messenger, P.B!

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev Knasen:

Saknar wille och hans syrliga kommentarer. Träffade honom i pattis en gång och han motsvarade inte förväntningarna, trevlig som fan och inte alls så PK som han gav syn av på MPR. Han var typ en ulv i fårakläder, fast på ett positivt sätt :D 

Saknar Knasen.

Den där reptilsnabba elaka...  RIP. FB har tagit ännu en vän...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev Odin:

Saknar Knasen.

Nja.Du ska säga att du saknar Raggmunken i stället kanske?

Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev Odin:

Saknar Knasen.

Jag har förvisso skapat ett facebook-konto men ja kan lova dig att när jag vill skriva av mig så gör jag det här. Elak vill jag inte vara men gärna ifrågasättande och reptilsnabbheten har försvunnit med åldern :D

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Knasen:

Jag har förvisso skapat ett facebook-konto men ja kan lova dig att när jag vill skriva av mig så gör jag det här. Elak vill jag inte vara men gärna ifrågasättande och reptilsnabbheten har försvunnit med åldern :D

Reptilsnabbheten och dom dräpande kommentarerna har ICKE försvunnit..Jag vet av egen erfarenhet,tro mig.:rotfl:

Dela på andra sajter

Saknar Gurkan ,, Träffade han några gånger hos Maitan o senare  via  mail ...... Visst är ett par år sen ,,, Men vi drog jämt i våra diskussioner , om det var i grålletraktorer eller  o våra gamla amasoner ..Go Kille,,,

Dela på andra sajter

Baa som är en av få härinne jag skulle fråga om råd & tips

Khun Ken, en trevlig person som man får vettiga svar av.

Ja det var väl de hela...

Dela på andra sajter

Luke the Drifter
7 timmar sedan, skrev Enis:

Han höll väl till i hua hin

@Luke the Drifter ingen vars vägar du korsat?

enis

Jag tror att Keithan bor/bodde i Petchaburi, som ligger cirka sju mil norr om Hua Hin. Utav de inlägg han skrev så verkade han vara en mycket sympatisk kis och det hade varit kul att träffa honom men jag befarar att det är för sent nu.

OBS

Det är bara vad jag tror !

Några medlemmar jag saknar är Siam-Nilsson och Poffa.

Båda har en ypperlig förmåga att skriva finurliga och underfundiga historier som var en fröjd att läsa.

// Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Dela på andra sajter

Ibland så...

Saknar jag mej själv för sådär 14 år sedan...

Ungkarl och speleman på andra resan till Patong och Bangla...

MVH

Dela på andra sajter

On 2017-12-03 at 09:56, skrev Luke the Drifter:

Jag tror att Keithan bor/bodde i Petchaburi, som ligger cirka sju mil norr om Hua Hin. Utav de inlägg han skrev så verkade han vara en mycket sympatisk kis och det hade varit kul att träffa honom men jag befarar att det är för sent nu.

OBS

Det är bara vad jag tror !

Några medlemmar jag saknar är Siam-Nilsson och Poffa.

Båda har en ypperlig förmåga att skriva finurliga och underfundiga historier som var en fröjd att läsa.

// Luke the Drifter

Khun Petch bor/bodde i Petchaburi och jag tror Keithan bor/bodde strax utanför Cha Am.

Länge sen dom skrev i alla fall.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Fabbo Måne har inte vart inne på ett tag?

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Många som försvunnit genom alla år. Jag reggade mitt första nick här 23 juni 2008 tror jag. På den tiden var många fortfarande Thai amatörer och Mpr var och fortfarande är ett ställe där man kunde få svar på sina frågor. Nu är ju dom medlemmarna proffs och behöver inte några svar längre. Tjafset som finns här har nog varit på gott och ont. Var väl en grupp som försvann ungefär samtidigt, om jag förstått det rätt har dom flyttat till FB. Tycker Mpr är det klart bästa forumet för oss Thai lovers.

Medlemmar som man saknar är en del, tex tycker jag Knasen borde skriva mer, Börje222 , vad hände med han ? Keithan har ju redan pratats om, FF och en jäkla massa. Man undrar hur det går för Clion och hans Afrika äventyr.  Såg att Magrood har en Svensk kurs på fb nu. 

Ha en God JUl.

Dela på andra sajter

Måne börjar man bli lite orolig för, hoppas inget hänt?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Soengsang:

Inget har hänt med honom, frågade Ellim63 om det när jag träffade honom i Udon.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Soengsang:

5 timmar sedan, skrev stefan5300:

Inget har hänt med honom, frågade Ellim63 om det när jag träffade honom i Udon.

Inloggad i onsdags

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

"Studenterna" från Göteborg som "flyttade" till Thailand för studier. Länge sen man såg ett livstecken från dem....

Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Nemo:

"Studenterna" från Göteborg som "flyttade" till Thailand för studier. Länge sen man såg ett livstecken från dem....

Sist det skrevs nåt var väl bara en av dom kvar. Men vore skoj att höra hur det går eller gick.

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...