Jump to content
IGNORERAD

Medlemmar som man saknar.

Krafta

Recommended Posts

5 minuter sedan, skrev Fritz:

Han är ju faktiskt myndig.

Det har jag faktiskt också tänkt på, tror faktiskt han vet vad han gör....och behöver nog inga pekpinnar, och skulle han behöva råd så frågar han säkert sina vänner?

Och numera så är han ju ingen "offentlig person" så som då han drev guesthouse och promotade det här, då fick han finna sig i o bli diskuterad.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

• Svar 1,8k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• audirs2

126

• Soengsang

108

• Enis

74

• Kenneth4618

67

OK - Om vi återgår till vad tråden handlar om - dvs medlemmar som man saknar!

Med tanke på att flera thai profiler har lämnat in den senaste tiden och med en stor saknad så är det inte så konstigt att man gärna vill veta om sådana uppskattade mpr:are som Siam-Nilsson finns kvar!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Krafta:

OK - Om vi återgår till vad tråden handlar om - dvs medlemmar som man saknar!

Med tanke på att flera thai profiler har lämnat in den senaste tiden och med en stor saknad så är det inte så konstigt att man gärna vill veta om sådana uppskattade mpr:are som Siam-Nilsson finns kvar!

Siam-Nilsson mår fint, men har valt att lämna MPR tills vidare.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Herr Chang:

Siam-Nilsson mår fint, men har valt att lämna MPR tills vidare.

Herr Chang har talat.

Tills censureringen av div sponsorer blir "stramare".......:)

Dela på andra sajter

On 2016-09-08 at 17:38, skrev Boa52:

Jag har FB tycker bara inte det är bra. Vill jag prata med dej vill jag se dej, skype eller line funkar bra tycker jag. För mej räcker skrivandet här på MPR inte en massa tjattrande på Fb helt meningslöst för min del.

Man ser varandra på FB.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Dela på andra sajter

Hade vart kul om SLU kom tillbaka med sin katt.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Dela på andra sajter

On 2016-09-10 at 19:34, skrev Fritz:

Men nu har ju Maitan gjort sitt val och det tycker jag ska respekteras, men det tycker inte du uppenbarligen. Han är ju faktiskt myndig och kan göra som han vill.

Fritz..

Äntligen är intenet tillbaka.

Det har du alldeles rätt i, kommer aldrig att respektera honom efter att han uteslöt mig från gästhustråden. Angående myndig, tycker det är mer sandlådenivå än myndigt att bannlysa folk, du är dum så du får inte vara med och leka eller låna min hink och spade.

Vill fortsätta diskutera din kompis kan du ju leta reda på någon gammal tråd eller starta en ny.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev stefan5300:

Äntligen är intenet tillbaka.

Det har du alldeles rätt i, kommer aldrig att respektera honom efter att han uteslöt mig från gästhustråden. Angående myndig, tycker det är mer sandlådenivå än myndigt att bannlysa folk, du är dum så du får inte vara med och leka eller låna min hink och spade.

Vill fortsätta diskutera din kompis kan du ju leta reda på någon gammal tråd eller starta en ny.

Ok, men nu var det ju du som började ned tre negativa inlägg, och nu fyra, om Maitan i denna tråd som heter " medlemmar som man saknar ". Med tanke på att jag bara gjort ett, och nu två, inlägg så tycker jag nog att du kastar sten i glashus med din sista mening som jag fetmarkerat. Over and out från mig angående detta...i alla fall i denna tråd.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Changnoi:

Hade vart kul om SLU kom tillbaka med sin katt.

Det tycker jag åxå, tyvärr blev han enligt mig väldigt hårt åtgången av en del här på forumet. Han var lite " eljest " som vi säger i mina hemtrakter, alltså inte som vi andra och såna ska vi vara rädda om, så länge som dom inte är elaka naturligtvis.

Fritz..

Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Fritz:

Det tycker jag åxå, tyvärr blev han enligt mig väldigt hårt åtgången av en del här på forumet. Han var lite " eljest " som vi säger i mina hemtrakter, alltså inte som vi andra och såna ska vi vara rädda om, så länge som dom inte är elaka naturligtvis.

Fritz..

Nu får pastor F ursäkta mig, men jag har väldigt svårt att ta de som pratar med katter på allvar.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Soengsang:

Nu får pastor F ursäkta mig, men jag har väldigt svårt att ta de som pratar med katter på allvar.

Det gjorde naturligtvis inte jag heller om du nu trodde nåt annat men det var inte det som var poängen med mitt inlägg.

Fritz..

Dela på andra sajter

On 2016-09-06 at 19:14, skrev SWED THAI:

Ska du dit den 21/9? Dom har ett möte med ambassad tjänsteman då. Tror att Kjell och Sarne har organiserat detta. kommer nog att handla om sjukhusvård i Thailand för svenskar som bor där.

Mvh. SWED THAI

Nja, inte alls, detta är ett vanligt informationsbesök från ambassadens tjänsteman där vi får ställa frågor om konsulärt arbete, ingenting om sådant som inte rör ambassadarbetet.,

On 2016-09-06 at 20:18, skrev Soengsang:

Finns nog olika flanera i ryggdunkar klubbar, helt klart är ju

Udongänget en falang av ryggdunkarklubb som står upp för varandra, det skrev ju Leifen i stort sett rätt ut.

Sen Gbgsjänget och även några som ofta träffades i Sthlm, samt flera.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Udongängets ryggdunkare känner väldigt lite till om MPR, det finns faktiskt inget intresse så spekulera i en falang MPR motståndare blir inte riktigt rätt.

On 2016-09-06 at 21:07, skrev Fritz:

Wow, det låter ju helt lysande !!  Men varför inte sprida information om detta möte här på MPR undrar lilla jag ? Ju fler av oss som kan tänkas engagera sig i detta desto större chans till att påverka svenska politiker är min absoluta uppfattning.

Fritz..

Ambassade, med ambassadören i spetsen kommer att besöka fler platser i landet just i informationssyfte om ambassadens arbete.

On 2016-09-06 at 21:31, skrev Fritz:

Nej nej, jag vägrar FB av anledning som jag inte ids gå in på här. Jag förstår bara inte att Udon-gänget inte informerar om träffen här på MPR. Det ligger ju inte minst i deras eget intresse att deras initiativ sprids bland oss thaisvenskar. Så tycker jag i alla fall, andra må tycka annorlunda. Hur som helst så önskar jag dom lycka till.

Fritz..

Utan att bli för tjatig, detta är en regionalt betingad aktivitet, det skulle säkert ni också kunna göra.

On 2016-09-07 at 03:04, skrev wUThai:

Nej, Udongänget! :)

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Igen då,, finns bara 2 eller 3 MPR medlemmar med på mötena, men tack för utmärkelsen i alla fall. 

On 2016-09-07 at 07:25, skrev Nemo:

Ja, men nu undrade ju Fritz varför de inte skulle kunna lägga ut det här på MPR. Fb är ju varken han och många med honom inte intresserade av. Om Baa (som verkar vara den som skriver mest om händelser i Udonområdet) nu blev så stött av att få en liten avstängning att han ska tjura resten av livet över det, så hindrar det väl inte övriga i Udonområdet att skriva nånting om sjukvården. Eller har de fått tillsägelse av "ledarna" att hålla sådan information hemlig från MPR?   :blink:

Lite basfaktafel. Jag har mig veterligen aldrig varit avstäng på MPR, och det är typ dina kvalsteruppstötningar om tjurighet så fort man har en annan uppfattning som gjort det totalt ointressant att vara aktiv.

Betr. sjukvården så finns det en väl formulerad och informativ skrivelse om detta under den avdelning här på MPR som handlar om just sjukvård.

Nu har jag lagt denna månads inlägg till handlingarna.

Ses nån gång!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Baa:

Nja, inte alls, detta är ett vanligt informationsbesök från ambassadens tjänsteman där vi får ställa frågor om konsulärt arbete, ingenting om sådant som inte rör ambassadarbetet.,

Udongängets ryggdunkare känner väldigt lite till om MPR, det finns faktiskt inget intresse så spekulera i en falang MPR motståndare blir inte riktigt rätt.

Ambassade, med ambassadören i spetsen kommer att besöka fler platser i landet just i informationssyfte om ambassadens arbete.

Utan att bli för tjatig, detta är en regionalt betingad aktivitet, det skulle säkert ni också kunna göra.

Igen då,, finns bara 2 eller 3 MPR medlemmar med på mötena, men tack för utmärkelsen i alla fall. 

Lite basfaktafel. Jag har mig veterligen aldrig varit avstäng på MPR, och det är typ dina kvalsteruppstötningar om tjurighet så fort man har en annan uppfattning som gjort det totalt ointressant att vara aktiv.

Betr. sjukvården så finns det en väl formulerad och informativ skrivelse om detta under den avdelning här på MPR som handlar om just sjukvård.

Nu har jag lagt denna månads inlägg till handlingarna.

Ses nån gång!

Hej M,roligt att få ett livstecken från dig :pudency:

Måne

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev måne:

Hej M,roligt att få ett livstecken från dig :pudency:

Var där i onsdags och dessa Udon-träffar slår det mesta, sen tillkommer desserten. Nattvandringen :) 

850km för ett par öl känns mycket prisvärt i rätt sällskap.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

På tal om medlemmar man saknar: @Fritz, vad sägs om en runda I mitten av oktober? Ja, jag vet att jag inte skulle dyka upp förr än i december, men vi har ju så kul på våra bönemöten!

//S

There can be only one (Stefan)

Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Baa:

Lite basfaktafel. Jag har mig veterligen aldrig varit avstäng på MPR,

Låt mig då påminna dig......

varning.png

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Stefan:

På tal om medlemmar man saknar: @Fritz, vad sägs om en runda I mitten av oktober? Ja, jag vet att jag inte skulle dyka upp förr än i december, men vi har ju så kul på våra bönemöten!

//S

Alltid redo ! :police: :drinks:

Fritz..

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Nemo:

Låt mig då påminna dig......

varning.png

Där står väl inget om avstängning?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev Fritz:

Ok, men nu var det ju du som började ned tre negativa inlägg, och nu fyra, om Maitan i denna tråd som heter " medlemmar som man saknar ". Med tanke på att jag bara gjort ett, och nu två, inlägg så tycker jag nog att du kastar sten i glashus med din sista mening som jag fetmarkerat. Over and out från mig angående detta...i alla fall i denna tråd.

Fritz..

Och nu blev det ett 5;te svar.

Var ju tvungen att svara dig, därav mitt fjärde inlägg, du och din husgud har nog samma åsikt om vad negativt är, ser inte så mycket negativt i mina 3 forsta inlägg.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Lill ormen alias Babysnake kunde ju va lite mera här tycker jag! Gamle raggarkompis asså!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Sip Sam saknar man nog lite asså! 

Ändrades av audirs2

Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Han från Linköping med hon som var lärarinna och dom hade en fin dotter åxå? Har glömt namnet på dom!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...