leifen Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 1 timme sedan, skrev Odin: Hur bra koll FB har på sina användare får man bra inblick i om man använder det som marknadsföringsverktyg för sin firma eller verksamhet. Hur bra koll har dom som analyserar och säljer analyser från FB tror du? Människor (och datorer) analyserar FB-traffik, hur jäkla passande är det för Tex. Atom när riktad reklam om barnporr börjar ramla in bara för att Atom har publicerat bilder på sin chef, som barnporrsurfar (vilket ingen kunde ana)... Till exempel... Ok jag vet att det skulle han (Atom) aldrig acceptera, men ändå allt jävla krångel för att rentvå sej... Solly Atom, jag ska aldrig använda dej som exempel igen, gjorde det bara för att jag vet att du tål det.. På FB raderas bilder mycket snabbt om det är bara är en djupt skuren dress som visar lite för mycket av skrevan mellan brösten på en kvinna. Posta bilder på dig själv på FB fungerar men inte på din fru i bikini. Det raderas som porr. Lägg in den på MPR och den finns kvar, lägg in den i rätt formdel så kan hon vara naken också. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 8 minuter sedan, skrev leifen: På FB raderas bilder mycket snabbt om det är bara är en djupt skuren dress som visar lite för mycket av skrevan mellan brösten på en kvinna. Posta bilder på dig själv på FB fungerar men inte på din fru i bikini. Det raderas som porr. Lägg in den på MPR och den finns kvar, lägg in den i rätt formdel så kan hon vara naken också. Ja det var ju bra att veta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev kalasbullen: Ja det var ju bra att veta. Nog visste du det redan Det skrevs om en kvinna som förde en kamp mot FB för att få visa sina bröst på FB efter en canceroperation men som fick den raderad hela tiden. Ändrades September 9, 2016 av leifen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Efter diverse svammel om FB, Skype, äpplen med mera så återgår jag till trådämnet......... Jag saknar Maitan, så in i helvete....... Vet inte om ngn annan skrivit det tidigare för jag orkade inte läsa svamlet........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: Efter diverse svammel om FB, Skype, äpplen med mera så återgår jag till trådämnet......... Jag saknar Maitan, så in i helvete....... Vet inte om ngn annan skrivit det tidigare för jag orkade inte läsa svamlet........ He bar å åk till han. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: Efter diverse svammel om FB, Skype, äpplen med mera så återgår jag till trådämnet......... Jag saknar Maitan, så in i helvete....... Vet inte om ngn annan skrivit det tidigare för jag orkade inte läsa svamlet........ Han finns på FB och är aktiv. Han har valt bort MPR ....... som många andra saknade profiler. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Efter diverse svammel om FB, Skype, äpplen med mera så återgår jag till trådämnet......... Jag saknar Maitan, så in i helvete....... Vet inte om ngn annan skrivit det tidigare för jag orkade inte läsa svamlet........ Han skriver och lägger in bilder varje dag på FB. Jag kn visa dig några på fredag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Saknar Caveman Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 44 minuter sedan, skrev Soengsang: Saknar Caveman Sent from my SM-A910F using Tapatalk Helt off topic.. men hur känns det att alltid vända kappan efter vinden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Precis nyss, skrev kalasbullen: Helt off topic.. men hur känns det att alltid vända kappan efter vinden? Har du inga egna värderingar eller lite moral? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 5 minuter sedan, skrev kalasbullen: Helt off topic.. men hur känns det att alltid vända kappan efter vinden? Bra att ha koll av dig efter en månad på MPR. Tror den frasen är använd allt för många gånger förut här av en som bytt nick massor av gånger. Slumpen är det nog. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Börjar fyllan ta nu Caveman?Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Du lär ju inte svara på det med kappan efter vinden..Men jag är inte caveman..Vad i hela friden får er att tro det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 9 minuter sedan, skrev leifen: Bra att ha koll av dig efter en månad på MPR. Tror den frasen är använd allt för många gånger förut här av en som bytt nick massor av gånger. Slumpen är det nog. Om du inte har förstått det förut så ska jag berätta.. Man kan läsa på detta forum utan att vara medlem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Precis nyss, skrev kalasbullen: Om du inte har förstått det förut så ska jag berätta.. Man kan läsa på detta forum utan att vara medlem. Helt rätt, så är det. FB hatarna är av en annan åsikt. 5555 Välkommen till MPR, det behövs ny input Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd September 10, 2016 Dela Inlagd September 10, 2016 Farang, alltid oavsett. Ärlig skön snubbe. Har träffat SC och FF, har Wuttan kvar men det får bli om byxorna håller och ödet vill det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd September 10, 2016 Dela Inlagd September 10, 2016 14 timmar sedan, skrev leifen: Han finns på FB och är aktiv. Han har valt bort MPR ....... som många andra saknade profiler. Han som hade så många "kompisar" på MPR. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd September 10, 2016 Dela Inlagd September 10, 2016 16 timmar sedan, skrev Odin: Hur bra koll FB har på sina användare får man bra inblick i om man använder det som marknadsföringsverktyg för sin firma eller verksamhet. Hur bra koll har dom som analyserar och säljer analyser från FB tror du? Människor (och datorer) analyserar FB-traffik, hur jäkla passande är det för Tex. Atom när riktad reklam om barnporr börjar ramla in bara för att Atom har publicerat bilder på sin chef, som barnporrsurfar (vilket ingen kunde ana)... Till exempel... Ok jag vet att det skulle han (Atom) aldrig acceptera, men ändå allt jävla krångel för att rentvå sej... Solly Atom, jag ska aldrig använda dej som exempel igen, gjorde det bara för att jag vet att du tål det.. Detta exempel var så dumt, vilket visar att du inte begriper hur det fungerar Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 10, 2016 Dela Inlagd September 10, 2016 14 minuter sedan, skrev Jive: Han som hade så många "kompisar" på MPR. Om han och Khan nu ska öppna ett nytt ställe i Surin och även ha kräftförsäljning, hur smart är det då att välja bort MPR. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd September 10, 2016 Dela Inlagd September 10, 2016 10 minuter sedan, skrev stefan5300: Om han och Khan nu ska öppna ett nytt ställe i Surin och även ha kräftförsäljning, hur smart är det då att välja bort MPR. On 2016-09-09 at 07:45, skrev Herr Chang: Ska ju inte ha någon betydelse, tror inte Maitan bygger en rörelse på enbart kunder från MPR, det om något är ju hel korkat. Och han är ju här och surrar då och då. Inte länge sen ha la in sina intressanta bilder på hans kräftodling. Varför Changs citat följde med har jag ingen aning om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 10, 2016 Dela Inlagd September 10, 2016 32 minuter sedan, skrev flebbe: Ska ju inte ha någon betydelse, tror inte Maitan bygger en rörelse på enbart kunder från MPR, det om något är ju hel korkat. Och han är ju här och surrar då och då. Inte länge sen ha la in sina intressanta bilder på hans kräftodling. Varför Changs citat följde med har jag ingen aning om. Startar man något nytt är det väl bäst att marknadsföra sig överallt och så mycket som möjligt, så skulle jag göra. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd September 10, 2016 Dela Inlagd September 10, 2016 7 minuter sedan, skrev stefan5300: Startar man något nytt är det väl bäst att marknadsföra sig överallt och så mycket som möjligt, så skulle jag göra. Jo, det är det så klart. Men det lär inte falla på att inte ha gratis reklam på MPR. Speciellt när det ligger utanför turiststråken. Är väl knappast någon som åker flera timmar för att käka en kräftmacka. Men jag hade nog också marknadsfört mig där jag kunde. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 10, 2016 Dela Inlagd September 10, 2016 5 minuter sedan, skrev flebbe: Jo, det är det så klart. Men det lär inte falla på att inte ha gratis reklam på MPR. Speciellt när det ligger utanför turiststråken. Är väl knappast någon som åker flera timmar för att käka en kräftmacka. Men jag hade nog också marknadsfört mig där jag kunde. Har funderat på ibland vad det blivit av Maitans Gästhus om inte MPR funnits med sina 6000 medlemmar. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd September 10, 2016 Dela Inlagd September 10, 2016 9 minuter sedan, skrev stefan5300: Har funderat på ibland vad det blivit av Maitans Gästhus om inte MPR funnits med sina 6000 medlemmar. Litet fel >8000 Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 10, 2016 Dela Inlagd September 10, 2016 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev stefan5300: Om han och Khan nu ska öppna ett nytt ställe i Surin och även ha kräftförsäljning, hur smart är det då att välja bort MPR. 2 timmar sedan, skrev stefan5300: Startar man något nytt är det väl bäst att marknadsföra sig överallt och så mycket som möjligt, så skulle jag göra. 2 timmar sedan, skrev stefan5300: Har funderat på ibland vad det blivit av Maitans Gästhus om inte MPR funnits med sina 6000 medlemmar. Men nu har ju Maitan gjort sitt val och det tycker jag ska respekteras, men det tycker inte du uppenbarligen. Han är ju faktiskt myndig och kan göra som han vill. Fritz.. Ändrades September 10, 2016 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu