Jump to content
IGNORERAD

Medlemmar som man saknar.

Krafta

Recommended Posts

• Svar 1,8k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• audirs2

126

• Soengsang

108

• Enis

72

• Kenneth4618

67

3 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

Siam-Nilsson

Baa

Mamma Bäng Fan Pappa Käng

Varför slutade Baa skriva? Är väl den enda jag saknar. Kanske beror på att jag träffat han irl. 

Dela på andra sajter

Saknar just bara 33:an jag, de flesta andra kan ju skriva när det behagar dem.....

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

41 minuter sedan, skrev Lappen:

Varför slutade Baa skriva? Är väl den enda jag saknar. Kanske beror på att jag träffat han irl. 

Han skriver mycket på FB i Udon. Nu är det ca 115 medlemmar på den FB-sidan. Bilder på varannan onsdagsträffarna läggs också ut där. Ca 20 gubbs i snitt nu under lågsäsong.

Många har väl lessnat på attityder som härskar på MPR idag. Många frågar vad Mpr är, och många som varit på Mpr svarar att det var något som var bra för några år sedan,

men har väl spårat ut idag. Mpr kunde ju vara jäkligt bra med info. mm. Vissa trådar är väldigt intressanta med bra info om var man kan finna vissa saker o.dyl. Byggtrådarna, resetrådarna, SC bilder.

2 års Juntastyre. Vad händer nu? Kunde vara en intressant tråd. Men tog ju inte många inlägg innan vad som hände 10 år bakåt i tiden kom upp. Tror att många slutar tack vare ryggdunkar klubben.

Mvh. SWED THAI

Dela på andra sajter

Och vad tog ban99arne vägen ?  Inte för att jag riktigt saknar honom utan mera för att jag är nyfiken, fast en hel del korta fyndiga kommentarer kunde han bidra med sedan forumtiden Thaitjejer. Men att han verkligen skulle komma ifrån ( bo i ) Flen är lite tveksamt. Jag åt på en thairestaurang där några gånger och ingen tyckte sig känna igen någon som passade på honom.

Träbordsprofet

Dela på andra sajter

Han skriver mycket på FB i Udon. Nu är det ca 115 medlemmar på den FB-sidan. Bilder på varannan onsdagsträffarna läggs också ut där. Ca 20 gubbs i snitt nu under lågsäsong.

Många har väl lessnat på attityder som härskar på MPR idag. Många frågar vad Mpr är, och många som varit på Mpr svarar att det var något som var bra för några år sedan,

men har väl spårat ut idag. Mpr kunde ju vara jäkligt bra med info. mm. Vissa trådar är väldigt intressanta med bra info om var man kan finna vissa saker o.dyl. Byggtrådarna, resetrådarna, SC bilder.

2 års Juntastyre. Vad händer nu? Kunde vara en intressant tråd. Men tog ju inte många inlägg innan vad som hände 10 år bakåt i tiden kom upp. Tror att många slutar tack vare ryggdunkar klubben.

Mvh. SWED THAI

Du har fel.
MPR är bra, skulletro det är det mest aktiva thaiforumet?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Soengsang:

Du har fel.
MPR är bra, skulletro det är det mest aktiva thaiforumet?

Varför slutar många då?

Mvh. SWED THAI

Dela på andra sajter

Varför slutar många då?

Mvh. SWED THAI

FB bland annat.
Och vissa tröttnar väl, har ju tillkommit många "nya" också.

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev SWED THAI:

Varför slutar många då?

Mvh. SWED THAI

Har fått en förklaring tidigare till varför Udon gänget inte längre skriver på MPR men det yppar jag inte här.

Kanske kommer ämnet upp på dagordningen vid morgondagens onsdagsträff, ska försöka höra om dagsläget innan nattvandringen börjar ;) 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Soengsang:

FB bland annat.
Och vissa tröttnar väl, har ju tillkommit många "nya" också.

Har pratat med många varför dom inte är aktiva mer. Svaret är att Mpr var bra från början men har spårat ur nu.

Är ju bra om det kommer nya som har en egen uppfattning om livet i Thailand.

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev leifen:

Har fått en förklaring tidigare till varför Udon gänget inte längre skriver på MPR men det yppar jag inte här.

Kanske kommer ämnet upp på dagordningen vid morgondagens onsdagsträff, ska försöka höra om dagsläget innan nattvandringen börjar ;) 

Ja där finns många kloka gubbar som kanske hade lite info. som dom kunde dela med sig av.

Mvh. SWED THAI

Dela på andra sajter

Har pratat med många varför dom inte är aktiva mer. Svaret är att Mpr var bra från början men har spårat ur nu.

Är ju bra om det kommer nya som har en egen uppfattning om livet i Thailand.

Allt är dynamiskt.

Är väl bara o bläddra förbi det man inte gillar.

Jag är inte heller särskilt förtjust i alla politiska trådar.

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Soengsang:

Allt är dynamiskt.

Är väl bara o bläddra förbi det man inte gillar.

Jag är inte heller särskilt förtjust i alla politiska trådar.

Jag gillar mest mina egna trådar!

Dela på andra sajter

Jag gillar mest mina egna trådar!

Jansoon gör väldigt bra trådar och inlägg, en av alla tillgångar för mpr :)

Dela på andra sajter

46 minuter sedan, skrev SWED THAI:

Tror att många slutar tack vare ryggdunkar klubben.

Mvh. SWED THAI

Vilka är ryggdunkarklubben anser du?

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Lappen:

Vill och vill ibland är man tvungen att göra saker för att bevisa en sak. 

Till skillnad mot dig så är jag man nog att stå för vad jag säger med min stora käft. 

Jag har blivit hotad av några obskyra individer på MPR att hålla mig borta från träffar. 

Likväl har jag besökt ett antal träffar i Sveriges och en i Thailand samt besökt Maitans otal gånger. 

Vill du ha bildbevis på det för till skillnad mot dig vågar och kan jag. 

Om du frågar mig så är du något av det fegaste lilla kryp jag någonsin sett.

Stor i käften men vågar inte stå för det IRL. Du är i praktiken en nolla,en avundsjuk mytoman som sitter på kammaren och drömmer om det liv alla andra upplever i Thailand. 

Oj, har du sett BTT trodde det bara var clion som sett och träffat honom eller skriver du smörja

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Oj, har du sett BTT trodde det bara var clion som sett och träffat honom eller skriver du smörja

Svarar när du skriver ett begripligt inlägg. Som det är nu är det som att läsa vad en treåring skriver. 

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Inte många som sett Fantomen heller! Men han lär finnas! :big_smile:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev audirs2:

Inte många som sett Fantomen heller! Men han lär finnas! :big_smile:

2 minuter sedan, skrev Lappen:

Svarar när du skriver ett begripligt inlägg. Som det är nu är det som att läsa vad en treåring skriver. 

Nog kan du läsa vad jag skrev, blev bara mera smörja från dej. Har du sett BTT som du skriver ??

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Boa52:

Nog kan du läsa vad jag skrev, blev bara mera smörja från dej. Har du sett BTT som du skriver ??

Nej du skriver som du antingen är full eller dyslektiker. Är du det senare är du ursäktad. 

Jag har sett bilder på BTT. 

Nu ska du vara väldigt försiktig med vilken riktning du är på väg att ta. 

För om jag inte missminner mig så skrev du ett inlägg som någon tolkade ordagrant och det blev fel. 

Din respons på det var att läsaren skulle kunna räkna ut vad det var du egentligen menade. 

Så om du gör nu samma sak betyder det då att du också är korkad som du anklagade han som läste ordagrant?

Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Lappen:

Nej du skriver som du antingen är full eller dyslektiker. Är du det senare är du ursäktad. 

Jag har sett bilder på BTT. 

Nu ska du vara väldigt försiktig med vilken riktning du är på väg att ta. 

För om jag inte missminner mig så skrev du ett inlägg som någon tolkade ordagrant och det blev fel. 

Din respons på det var att läsaren skulle kunna räkna ut vad det var du egentligen menade. 

Så om du gör nu samma sak betyder det då att du också är korkad som du anklagade han som läste ordagrant?

Ännu mera smörja från dej, du har alltså bara sett en bild på BTT. Fegaste kryp jag någonsin sett, skrev du

Dela på andra sajter

48 minuter sedan, skrev L64:

Vilka är ryggdunkarklubben anser du?

Inte bara jag som anser. Kan du inte ha missat.

Mvh. SWED THAI

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev SWED THAI:

Inte bara jag som anser. Kan du inte ha missat.

Mvh. SWED THAI

Nu var ju inte detta frågan utan den var vilka är den här "ryggdunkarklubben" som du nämner?

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Ännu mera smörja från dej, du har alltså bara sett en bild på BTT. Fegaste kryp jag någonsin sett, skrev du

Aj då träffade jag en öm nerv där. 

Så med andra ord ska alla andra använda hjärnan men du slipper :D

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...