UglyFarang Inlagd Augusti 13, 2023 Dela Inlagd Augusti 13, 2023 On 2023-08-09 at 08:51, skrev audirs2: Han skriver på grannforat! Är dessa forum grannar i serverhallen? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 13, 2023 Dela Inlagd Augusti 13, 2023 1 timme sedan, skrev UglyFarang: Är dessa forum grannar i serverhallen? Vet ej! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tommy Inlagd Augusti 15, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 15, 2023 Saknar @Atom ... Efter Herr Chang är han nog den mest underhållande medlem vi haft på MPR. Fan att nån skrämde bort honom (Inte HC, han försvann av annan orsak, RIP). MVH 13 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 15, 2023 Dela Inlagd Augusti 15, 2023 2 timmar sedan, skrev Tommy: Saknar @Atom ... Efter Herr Chang är han nog den mest underhållande medlem vi haft på MPR. Fan att nån skrämde bort honom (Inte HC, han försvann av annan orsak, RIP). MVH Jo, men folk som ställer ultimatum för att vara med är ju inte heller så kul. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 28, 2023 Dela Inlagd Augusti 28, 2023 2 timmar sedan, skrev uptoyou: Saknar faktiskt @Atom Men att han var en DQ visste jag inte 😄 Han skriver på "Snajtack" nuförtiden! Baklänges blir det Thaisnack!😝 3 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 29, 2023 Dela Inlagd Augusti 29, 2023 On 2023-05-09 at 20:47, skrev Amigo: Har inte hållit hemligt att hade dessa nick förrut. Bara se efter min historik så klarnar det. Har aldrig sett några bilder med kvinnor närmare frälsning från dig. Vore nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 29, 2023 Dela Inlagd Augusti 29, 2023 8 timmar sedan, skrev uptoyou: @Kötthandlarn Tycker du inte själv att det var lite DQ över @Atom för att han lämnade forumet när @spooncreek och @Surin P3 "bråkade"? Nu har ju iofs varken Atom eller spooncreek lämnat forumet, dom är fortfarande medlemmar, men skriver ingenting här. Nu hänger jag inte med riktigt om jag var med på det snusket......🤔 Har jag kommenterat ngt om det? Visserligen händer det att jag tar en rejäl fredags- och/eller helgfylla allt som oftast men det här kommer jag inte ihåg att jag skulle kommenterat, eller skulle vara inblandad i....🤔 Har träffat Atom en gång IRL i mitt liv och det var en trevlig kväll på Central Bar på Söder med en härlig kille..... Men vi har även kommenterat varandra flitigt på MPR med idel positiva ord men även ett gäng gånger med sarkasm och ironi...... Tror att det är sådant folk gör när man känner "vibben" från ngn som liknar en själv.....❤️ 10 1 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 29, 2023 Dela Inlagd Augusti 29, 2023 Saknar Kotte. Han är här alltför sällan. 3 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 5, 2023 Dela Inlagd September 5, 2023 bag in boxen, long time no see. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 5, 2023 Dela Inlagd September 5, 2023 5 minuter sedan, skrev Nicholas: bag in boxen, long time no see. Är Strandhäll medlem här 🤔 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 5, 2023 Dela Inlagd September 5, 2023 Precis nyss, skrev Kenneth4618: Är Strandhäll medlem här 🤔 Bibben 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 5, 2023 Dela Inlagd September 5, 2023 9 minuter sedan, skrev Nicholas: Bibben Han är inloggad lite då och då “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 5, 2023 Dela Inlagd September 5, 2023 RDD 🙂 1 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 24, 2024 Dela Inlagd April 24, 2024 (ändrad) Mannen med mopeden, har han kört fast i något lerigt dike? LL!😝 Ändrades April 24, 2024 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 24, 2024 Dela Inlagd April 24, 2024 1 timme sedan, skrev audirs2: Mannen med mopeden, har han kört fast i något lerigt dike? LL!😝 Han kanske kört vilse. Nån gång ska ju va den första. 😇 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 10, 2024 Dela Inlagd Juli 10, 2024 Saknar Kötthandlarn, nån som vet var han är? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 10, 2024 Dela Inlagd Juli 10, 2024 1 minut sedan, skrev Tommy: Saknar Kötthandlarn, nån som vet var han är? MVH Lever och har hälsan, fortfarande lika sprudlande trevlig som förr 7 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 10, 2024 Dela Inlagd Juli 10, 2024 1 minut sedan, skrev Odin: Lever och har hälsan, fortfarande lika sprudlande trevlig som förr Tack! "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 11, 2024 Dela Inlagd Juli 11, 2024 Kongo24,men det finns väl någon anledning 😎 2 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 11, 2024 Dela Inlagd Juli 11, 2024 Svetsarn från Norrland! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 11, 2024 Dela Inlagd Juli 11, 2024 Ronny RIP. saknar honom verkligen, tänker på våra snack dagligen... 9 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... John Khonken Inlagd Juli 11, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 11, 2024 Oss oldboys på MPR saknar ni säkert . Om inte . Vi är så snygga 17 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 11, 2024 Dela Inlagd Juli 11, 2024 6 timmar sedan, skrev måne: Kongo24,men det finns väl någon anledning 😎 Men han finns på FB och i Göteborg 😉 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 11, 2024 Dela Inlagd Juli 11, 2024 9 timmar sedan, skrev måne: Kongo24,men det finns väl någon anledning 😎 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Men han finns på FB och i Göteborg 😉 Jag stöter på honom ibland på Willys i Partille (som han bor ett stenkast ifrån). MVH 3 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 12, 2024 Dela Inlagd Juli 12, 2024 21 timmar sedan, skrev uptoyou: Brukar finnas det 😄 Han är en trevlig prick 2 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu