audirs2 Inlagd Juni 18, 2021 Dela Inlagd Juni 18, 2021 13 minuter sedan, skrev apknug: BTT, eller i dagligt tal Broder Tuk Tuk.,.... Han kör sina thai berättelser på thaisnack just nu! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 18, 2021 Dela Inlagd Juni 18, 2021 7 minuter sedan, skrev kalasbullen: Han tröttnade kanske på alla bilder av furumöbler? För övrigt så saknar jag Nemo. Det är med en tår i ögat jag lär säga… inte en millimeter Furu kvar @M33 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Juni 18, 2021 Dela Inlagd Juni 18, 2021 (ändrad) 2 minuter sedan, skrev Enis: Det är med en tår i ögat jag lär säga… inte en millimeter Furu kvar @M33 enis Du behöver något starkt, så känns det bättre! Är bordet M33 godkänt? Ändrades Juni 18, 2021 av kalasbullen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 18, 2021 Dela Inlagd Juni 18, 2021 2 timmar sedan, skrev audirs2: Han kör sina thai berättelser på thaisnack just nu! 😂 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 18, 2021 Dela Inlagd Juni 18, 2021 12 timmar sedan, skrev audirs2: Han är väl ute med renarna på sommar bete? På thaisnack fick han åxå semester, men hur länge vet jag inte! Är han på sommarbete utmed vägrenarna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 18, 2021 Dela Inlagd Juni 18, 2021 53 minuter sedan, skrev Alarik: Är han på sommarbete utmed vägrenarna? Nä, Doris skall (voff) få nya tänder!🐻 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Juni 19, 2021 Dela Inlagd Juni 19, 2021 Känns som vi närmar oss en brytpunkt då det är mindre jobb att lista "Medlemmar jag gillar som fortfarande är kvar" än listan med "Medlemmar som jag saknar". Men sådant är väl livet så inget att gråta över. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Juni 19, 2021 Dela Inlagd Juni 19, 2021 On 2021-06-18 at 09:15, skrev audirs2: Han är väl ute med renarna på sommar bete? På thaisnack fick han åxå semester, men hur länge vet jag inte! Inte jag heller, kan det inte vara så att han inte är intresserad av forum längre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juni 19, 2021 Dela Inlagd Juni 19, 2021 Saknar Blomman lika mycket idag som igår 💔🙏 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 23, 2021 Dela Inlagd Juni 23, 2021 (ändrad) Saknar @lamai64 på MPR, men kan meddela alla som saknar henom att hen är aktiv på Facebook, och är ute och reser för tillfället! Fråga på PM om ni vill veta vad hen "Heter" på Facebook! Och JA, jag vet att riktiga karlakarlar knappt kan stava till Facebook, och absolut undviker det... MVH Ändrades Juni 23, 2021 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 23, 2021 Dela Inlagd Juni 23, 2021 33 minuter sedan, skrev Tommy: Saknar @lamai64 på MPR, men kan meddela alla som saknar henom att hen är aktiv på Facebook, och är ute och reser för tillfället! Fråga på PM om ni vill veta vad hen "Heter" på Facebook! Och JA, jag vet att riktiga karlakarlar knappt kan stava till Facebook, och absolut undviker det... MVH Googlar som fan på ordet" Facefuck" men hittar ingenting! Help me sir! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 25, 2021 Dela Inlagd Juni 25, 2021 On 6/23/2021 at 6:42 PM, Tommy said: Saknar @lamai64 på MPR, men kan meddela alla som saknar henom att hen är aktiv på Facebook, och är ute och reser för tillfället! Fråga på PM om ni vill veta vad hen "Heter" på Facebook! Och JA, jag vet att riktiga karlakarlar knappt kan stava till Facebook, och absolut undviker det... MVH Se där Tommy, tycker du att det är din uppgift att lämna ut honom på Facebook? Skärpning. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 25, 2021 Dela Inlagd Juni 25, 2021 1 timme sedan, skrev swedenfarang: Se där Tommy, tycker du att det är din uppgift att lämna ut honom på Facebook? Skärpning. Fan vad du är tråkig! Lämna ut honom? OK det var inte vad jag tänkte, och han jobbar under pseudonym på FB, men OK du vinner din tråk-fan... Antager att MPR sakta rasar på grund av såna där kommentarer, får mej att fundera på om det är så kul här egentligen. Ha det kul, "SF", du verkar behöva det. Men jag låter bli att tala om för någon vad L64 kallar sej på FB, så att SF kan sluta bitcha... Och snackar med 64an innan jag svarar på ev PM, OK SF? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Juni 25, 2021 Dela Inlagd Juni 25, 2021 9 minuter sedan, skrev Tommy: Fan vad du är tråkig! Lämna ut honom? OK det var inte vad jag tänkte, och han jobbar under pseudonym på FB, men OK du vinner din tråk-fan... Antager att MPR sakta rasar på grund av såna där kommentarer, får mej att fundera på om det är så kul här egentligen. Ha det kul, "SF", du verkar behöva det. Men jag låter bli att tala om för någon vad L64 kallar sej på FB, så att SF kan sluta bitcha... Och snackar med 64an innan jag svarar på ev PM, OK SF? MVH Så jävla dramatiskt är det väl inte, eftersom L64 själv uppgett sitt namn på Fb. Om sedan Fb är något som vuxna karlar använder för sitt skvaller, det är upp till dem. Så drä..... L64 väljer väl själv vilka han vill snacka med. mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 26, 2021 Dela Inlagd Juni 26, 2021 Sam Sip Sam ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 26, 2021 Dela Inlagd Juni 26, 2021 (ändrad) 50 minuter sedan, skrev biker: Så jävla dramatiskt är det väl inte, eftersom L64 själv uppgett sitt namn på Fb. Om sedan Fb är något som vuxna karlar använder för sitt skvaller, det är upp till dem. Så drä..... L64 väljer väl själv vilka han vill snacka med. mvh biker OK, men jag saknar Dr... på MPR Ber om ursäkt om det på något sätt stör din vardag. Måste passa på att säga att jag inte läser allt som skrivs på FB, inte ens allt som skrivs på MPR, så jag kan ha missat nåt inlägg från någon/några... Mest kärringar på FB, förresten och de flesta är gamla som gatan!!! Lika gamla som mej! MVH Ändrades Juni 26, 2021 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Juni 26, 2021 Dela Inlagd Juni 26, 2021 1 minut sedan, skrev Tommy: OK, men jag saknar Dr... på MPR Ber om ursäkt om det på något sätt stör din vardag. Måste passa å¨att säga att jag inte läser allt som skrivs på FB, inte ens allt som skrivs på MPR, så jag kan ha missat nåt meddelande från någon/några... MVH Du stör aldrig min vardag. Läser nog alltid dina inlägg. Jag läser inte allt som skrivs här, långt ifrån...... Trevlig Midsommar biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 26, 2021 Dela Inlagd Juni 26, 2021 9 timmar sedan, skrev Tommy: OK, men jag saknar Dr... på MPR Ber om ursäkt om det på något sätt stör din vardag. Måste passa på att säga att jag inte läser allt som skrivs på FB, inte ens allt som skrivs på MPR, så jag kan ha missat nåt inlägg från någon/några... Mest kärringar på FB, förresten och de flesta är gamla som gatan!!! Lika gamla som mej! MVH Du får gå in på thaisnack å läsa BTT,s restråd! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 26, 2021 Dela Inlagd Juni 26, 2021 On 2021-06-23 at 18:42, skrev Tommy: Saknar @lamai64 på MPR, men kan meddela alla som saknar henom att hen är aktiv på Facebook, och är ute och reser för tillfället! Fråga på PM om ni vill veta vad hen "Heter" på Facebook! Och JA, jag vet att riktiga karlakarlar knappt kan stava till Facebook, och absolut undviker det... MVH Läste detta på Digitalsnack: Visste du till exempel att du måste ha ditt riktiga namn på Facebook? Ni som var med på Playahead, ICQ och Lunarstorm-tiden vet att där och då gällde det motsatta: ju roligare namn desto bättre. Facebook var det första sociala mediet där vi var tvinga att vara oss själva... Vilket också innebär att du bara får ha en personprofil. Det finns några exempel där personer skapat en profil för sitt "jobb-jag", men detta är alltså inte tillåtet. Vi rekommenderar att använda Business Manager för företag om man vill separera företaget från privatpersonen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 26, 2021 Dela Inlagd Juni 26, 2021 Nja Alarik det där stämmer inte. Jag vet flera som använder andra namn än sina riktiga. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 26, 2021 Dela Inlagd Juni 26, 2021 2 timmar sedan, skrev Tommy: Nja Alarik det där stämmer inte. Jag vet flera som använder andra namn än sina riktiga. MVH Det har du säkert rätt i och bättre insikt i än vad jag har men även Facebook nämner följande: 3. Dina skyldigheter gentemot Facebook och vår community Vi tillhandahåller de här tjänsterna åt dig och andra för att utföra vårt uppdrag på bästa sätt. I utbyte har du följande skyldigheter: 1. Vilka får använda Facebook? När användarna står bakom sina åsikter och handlingar blir vår community säkrare och mer ansvarsfull. Av den anledningen är det obligatoriskt att du: Använder samma namn som du använder i vardagen. Uppger korrekt information om dig själv. Endast skapar ett konto (ditt eget) och använder din tidslinje för personligt bruk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juni 26, 2021 Dela Inlagd Juni 26, 2021 10 minuter sedan, skrev Alarik: Det har du säkert rätt i och bättre insikt i än vad jag har men även Facebook nämner följande: 3. Dina skyldigheter gentemot Facebook och vår community Vi tillhandahåller de här tjänsterna åt dig och andra för att utföra vårt uppdrag på bästa sätt. I utbyte har du följande skyldigheter: 1. Vilka får använda Facebook? När användarna står bakom sina åsikter och handlingar blir vår community säkrare och mer ansvarsfull. Av den anledningen är det obligatoriskt att du: Använder samma namn som du använder i vardagen. Uppger korrekt information om dig själv. Endast skapar ett konto (ditt eget) och använder din tidslinje för personligt bruk. Köra för fort är tydligen inte heller tillåtet Så ej heller skattebrott Men det var ju inte det tråden handlade om nej ser jag nu. Solly! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 26, 2021 Dela Inlagd Juni 26, 2021 On 2021-03-01 at 23:31, skrev UglyFarang: Att kalla folk kommunister verkar vara lite känsligt där, men de som verkar ha kommunistsympatier kan utan problem kalla sina meningsmotståndare för bruna, nassar och liknande. Öhh... vad hette sidan sa ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 26, 2021 Dela Inlagd Juni 26, 2021 On 2021-06-23 at 19:17, skrev audirs2: Googlar som fan på ordet" Facefuck" men hittar ingenting! Help me sir! Märkligt, vad har du för nätverk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 2, 2021 Dela Inlagd Juli 2, 2021 Den här spjuvern saknar man ju ibland! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu