Fritz Inlagd November 17, 2020 Dela Inlagd November 17, 2020 Jag bryr mig inte i att en del stavar eller uttrycker sig dåligt men varför man ska uttrycka sig på engelska i tid och otid på en svenskt forum är för mig helt obegripligt. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 17, 2020 Dela Inlagd November 17, 2020 13 minuter sedan, skrev conservator: En liten kurs i svenska behöver de flesta norrlänningar! Eller stavningskontroll innan man skickar iväg ett inlägg. Dialektala skillnader som avviker från dialekten som man hittar längs Tornedalen, däremot, är bara avarter av det svenska språket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 17, 2020 Dela Inlagd November 17, 2020 9 minuter sedan, skrev Fritz: Jag bryr mig inte i att en del stavar eller uttrycker sig dåligt men varför man ska uttrycka sig på engelska i tid och otid på en svenskt forum är för mig helt obegripligt. Kanske för att man finner det mer passande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 17, 2020 Dela Inlagd November 17, 2020 (ändrad) Ibland saknar jag mej själv, som jag var när MPR började... MVH Ändrades November 18, 2020 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 17, 2020 Dela Inlagd November 17, 2020 Vet ni vad en dildo kallas i Norrland? FUSKLAPP! Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 18, 2020 Dela Inlagd November 18, 2020 1 minut sedan, skrev janne_h: Då han verkade extremt lättskött. Hört han skall vara rumsren sen 65år ungefär... 😉😉😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd November 18, 2020 Dela Inlagd November 18, 2020 8 timmar sedan, skrev Fritz: Jag bryr mig inte i att en del stavar eller uttrycker sig dåligt men varför man ska uttrycka sig på engelska i tid och otid på en svenskt forum är för mig helt obegripligt. Som t ex R.I.P istf Vila i frid Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 18, 2020 Dela Inlagd November 18, 2020 12 timmar sedan, skrev Tommy: Saknar en moderator som har ork att rensa bort ovidkommande trams i en annars bra tråd, som denna... 🖖 Har gjort ett tappert försök. Tråkigheter och smutskastning som är ovidkommande för trådämnet borta. Ledsen om någon känner att just deras genomtänkta inlägg försvann. "Medlemmar som man saknar" . Inte motsatsen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 18, 2020 Dela Inlagd November 18, 2020 5 hours ago, samet said: Självironi? jag har iallafall träffat apknug TV har också träffat honom och tror även då isbiten och LTD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 18, 2020 Dela Inlagd November 18, 2020 14 timmar sedan, skrev Jive: Som t ex R.I.P istf Vila i frid Inte nödvändigtvis från engelska, ursprungligen från latin ”requiescat in pace”. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 30, 2020 Dela Inlagd December 30, 2020 Svetsarn B747 verkar ha gått in i grottan!!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 30, 2020 Dela Inlagd December 30, 2020 27 minuter sedan, skrev audirs2: Svetsarn B747 verkar ha gått in i grottan!!! Pratade med han för några dagar sedan. Lite trött bara på maipenrai för tillfället. Annars är han precis som förut - smuttandes på en lättöl 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 30, 2020 Dela Inlagd December 30, 2020 54 minuter sedan, skrev audirs2: Svetsarn B747 verkar ha gått in i grottan!!! Mer in i dimman, o den e tät, väldigt tät i Vännäs! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 30, 2020 Dela Inlagd December 30, 2020 3 timmar sedan, skrev Peolito: Pratade med han för några dagar sedan. Lite trött bara på maipenrai för tillfället. Annars är han precis som förut - smuttandes på en lättöl 😄 Såg att han hade blitt medlem på Thaisnack! Kan väl surra där då! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 31, 2020 Dela Inlagd December 31, 2020 Odin saknar man åxå!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd December 31, 2020 Dela Inlagd December 31, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd December 31, 2020 Dela Inlagd December 31, 2020 Saknar en hel drös snubbar faktiskt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Januari 2, 2021 Dela Inlagd Januari 2, 2021 Kom på att jag inte läst nåt från eller om Maitan ? Mat? Mait? Vad heter snubben som hadde guesthouse i Jomtien som hängde här på forumet i tid och otid . Kokar ägg ? Slänger ut fyllon från baren skojbråksr med andra forumedlemms .? Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 2, 2021 Dela Inlagd Januari 2, 2021 3 minuter sedan, skrev Chrille Columbus: Kom på att jag inte läst nåt från eller om Maitan ? Mat? Mait? Vad heter snubben som hadde guesthouse i Jomtien som hängde här på forumet i tid och otid . Kokar ägg ? Slänger ut fyllon från baren skojbråksr med andra forumedlemms .? Var lite Fawlty Towers över det stället 😂 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Januari 2, 2021 Dela Inlagd Januari 2, 2021 11 minuter sedan, skrev Chrille Columbus: Kom på att jag inte läst nåt från eller om Maitan ? Mat? Mait? Vad heter snubben som hadde guesthouse i Jomtien som hängde här på forumet i tid och otid . Kokar ägg ? Slänger ut fyllon från baren skojbråksr med andra forumedlemms .? Den som inte har blivit utskälld av Maitan, är ingen riktig Pattaya/jomtienräv Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Januari 2, 2021 Dela Inlagd Januari 2, 2021 (ändrad) 45 minuter sedan, skrev Chrille Columbus: Kom på att jag inte läst nåt från eller om Maitan ? Mat? Mait? Vad heter snubben som hadde guesthouse i Jomtien som hängde här på forumet i tid och otid . Kokar ägg ? Slänger ut fyllon från baren skojbråksr med andra forumedlemms .? Kan berätta en anekdot från mitt första besök på Maitans i Jomtien. Efter att här på forumet läst om de goda pannbiffsmackorna så beställde jag givetvis en sådan i sällskap av en Chang. Flottigt och väldigt gott var det. När jag ätit upp frågade Mait: -Smakade det bra? - Ja, det var jättegott! Svarade jag och la till:- Men den här maträtten finns knappast i Viktväktarnas kokbok, med anspelning på det onyttiga. Maitans replik var blixtsnabb: - Å andra sidan verkar inte du läsa den boken särskilt ofta... Ändrades Januari 2, 2021 av Abercrombie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 2, 2021 Dela Inlagd Januari 2, 2021 1 timme sedan, skrev Chrille Columbus: Kom på att jag inte läst nåt från eller om Maitan ? Mat? Mait? Vad heter snubben som hadde guesthouse i Jomtien som hängde här på forumet i tid och otid . Kokar ägg ? Slänger ut fyllon från baren skojbråksr med andra forumedlemms .? 1 timme sedan, skrev Soengsang: Var lite Fawlty Towers över det stället 😂 1 timme sedan, skrev Jive: Den som inte har blivit utskälld av Maitan, är ingen riktig Pattaya/jomtienräv 43 minuter sedan, skrev Abercrombie: Kan berätta en anekdot från mitt första besök på Maitans i Jomtien. Efter att här på forumet läst om de goda pannbiffsmackorna så beställde jag givetvis en sådan i sällskap av en Chang. Flottigt och väldigt gott var det. När jag ätit upp frågade Mait: -Smakade det bra? - Ja, det var jättegott! Svarade jag och la till:- Men den här maträtten finns knappast i Viktväktarnas kokbok, med anspelning på det onyttiga. Maitans replik var blixtsnabb: - Å andra sidan verkar inte du läsa den boken särskilt ofta... @Maitan är nu måskensbonde med sin fru och barn Pysslar dagarna lång med sin pojk samt trädgård. Uppdaterar på FB /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 2, 2021 Dela Inlagd Januari 2, 2021 1 minut sedan, skrev Enis: @Maitan är nu måskensbonde med sin fru och barn Pysslar dagarna lång med sin pojk samt trädgård. Uppdaterar på FB /Enis Verkar som han hade humör som en flodhäst! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 2, 2021 Dela Inlagd Januari 2, 2021 Var finns @Kim ? och någon som vet något om "mamma bäng fan pappa käng" ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 30, 2021 Dela Inlagd Januari 30, 2021 @knifetown var det länge sedan man hörde av här på forat Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu