Jump to content
IGNORERAD

Medlemmar som man saknar.

Krafta

Recommended Posts

16 minuter sedan, skrev Fritz:

Dom personangrepp man blev utsatt för gjorde till slut att lusten att skriva försvann. Om SurinP3 återinförde dom gamla reglerna som förbjöd rasism och svensk politik på forumet (och såg till att dom följdes) skulle kanske lusten att skriva återkomma och forumet återigen bli det Thaiforum som det påstår sig vara. Stämningen skulle bli bättre i alla fall, det är jag helt övertygad om.

Det funkar för mig genom att ignorera vissa trådar.

Inga ofrivilliga blodtryckshöjningar.😉

Du är saknad här.

Dela på andra sajter

• Svar 1,8k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• audirs2

126

• Soengsang

108

• Enis

72

• Kenneth4618

67

Hörde en elektriker i gruvan uppe i Kiruna tala på nyheterna hur han och hans kollega upplevde "Jordbävningen" som var i gruvan där uppe härom dagen.

Då saknade jag @Kim, skulle vara riktigt intressant att höra om han hade lite info om skalvet!

Saknar också hans underbara fotografi.

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Två gubbar man saknar....

259F7D00-FF0F-4C1F-A870-A99DB6E4918B.jpeg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Soengsang:

Två gubbar man saknar....

259F7D00-FF0F-4C1F-A870-A99DB6E4918B.jpeg

Får jag lov att fråga vem han till vänster är?

Ronny har jag träffat både i Thailand och Sverige, en trevlig bekantskap!

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Tommy:

Får jag lov att fråga vem han till vänster är?

Ronny har jag träffat både i Thailand och Sverige, en trevlig bekantskap!

MVH

Blomman

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Enis:

Blomman

Enis

Nix, BLOMMAN...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Guest Fredman

LK eller Lill-Kurre. Saknar hans reportage från promenader och badtunnan. Sedan var han en mästare på matlagning i vattenkokaren. Sist jag hörde av honom så var han krasslig och den ständige ungkarlen funderade på att flytta till Isaan med flickvän. 

Dela på andra sajter

Wille, en härlig gubbe med många fantasier...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev Bananen:

Wille, en härlig gubbe med många fantasier...

Nja, fantasier om hens egen förträfflighet möjligen samt besattheten av att flasha med fina ord som han nyss lärt sig från SAOL.

Djurgårdare och muslim dessutom, så nej knappast...

Dela på andra sajter

Vart tog Bill och Bull vägen?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev Benriach:

Nja, fantasier om hens egen förträfflighet möjligen samt besattheten av att flasha med fina ord som han nyss lärt sig från SAOL.

Djurgårdare och muslim dessutom, så nej knappast...

Ok, Nobuzz då? en utomordentligt trevlig gubbe och en riktig sanningsspridare med glimten i ögat?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Bananen:

Ok, Nobuzz då? en utomordentligt trevlig gubbe och en riktig sanningsspridare med glimten i ögat?

Skojar du? Värre godhetsknarkare har väl sällan skådats. Det ryktas dessutom att han uppfann strutsbeteendet och har inte skådat dagsljus sen dess...

Dela på andra sajter

Jimtjatar, han lämnade väl ungefär när Thaitjejer stängde för gott.

Som tur är ses vi nästan dagligen på Facebook och han och hans fru har varit på besök hos oss flera gånger.

De bor i Australien nu, flyttade från Thailand samtidigt som vi.

Buzzen syns ibland på Facebook och jag råkade träffa honom med familj när vi var på Mall of Scandinavia för några år sedan.

MVH

Dela på andra sajter

On 2020-06-06 at 02:23, skrev Benriach:

Skojar du? Värre godhetsknarkare har väl sällan skådats. Det ryktas dessutom att han uppfann strutsbeteendet och har inte skådat dagsljus sen dess...

Det var fan var du var negativ då, Singha711 kan du väl ändå inte dissa?

Dela på andra sajter

Det var någon snubbe här som lade in bilder på sköldpaddor.

Verkade som att sköldpaddorna var hans liv.

Var blev han av?

Ändrades av Alarik

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Alarik:

Var blev de av?

Det var Chanxxx,han bodde nära Chantaburi och gick bort för några år sedan,var på begravningen,hans fru har kvar sköldpaddorna och jobbar med deras fruktodling

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Alarik:

Var blev de av?

1 timme sedan, skrev Drivern:

Det var Chanxxx,han bodde nära Chantaburi och gick bort för några år sedan,var på begravningen,hans fru har kvar sköldpaddorna och jobbar med deras fruktodling

Å vissa medlemmar höll på med att ropa sköldpaddssoppa... ingen nämnd ingen glömd

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Sedan var det någon som brukade brukade lägga ut bilder på morgonpromenaderna med hundarna.

Dela på andra sajter

Kommer ni ihåg Vaxet, som hade företaget SmartAB i Uppsala. Han bor nu i Palma, där han har startat ett nytt företag SmartBoat company.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Jive:

Kommer ni ihåg Vaxet, som hade företaget SmartAB i Uppsala. Han bor nu i Palma, där han har startat ett nytt företag SmartBoat company.

Naturligtvis kommer jag ihåg Vaxet!

Han var en grymt bra musiker och låtskrivare, nåt som var väldigt oväntat för mig när jag fick reda på det, och såg honom spela!

Har honom som vän på Facebook, så jag har lite koll på vad han sysslar med idag, han verkar ha ett gott liv!

Minns när vi var hemma i hans kåk i Pattaya, Jive, Vaxet och jag med respektive, grym kåk, grym pool, och min svärmor blev irriterad på era dåvarande fruar och skällde ut dem, för att de skröt om sina rika gubbar och allt de köpte åt dem...

Nåja, jag har kvar min fru och svärmor (en stundtals irriterande krutgumma), sedan då, och frugan min drar det tyngsta lasset i familjens försörjning (Thaihak).

MVH

Ändrades av Tommy

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...