Jump to content
IGNORERAD

Medlemmar som man saknar.

Krafta

Recommended Posts

11 minuter sedan, skrev Enis:

Det konto med honom jag har på FB har han inte skrivit något sedan 5 augusti 2018, han kanske skaffat ett nytt

Han har dock fortfarande en adress i Stockholm

/Enis

Träffade honom ute på stan för ett tag sedan och han var vid god vigör. Går fortfarande med rullator men såg ut som han gjort nu i flera år. Han tröttnade på alt skit, påhopp och otrevligheter på MPR

Har lunchat med honom några gånger förut för han bor nära mitt kontor

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

• Svar 1,8k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• audirs2

126

• Soengsang

108

• Enis

72

• Kenneth4618

67

3 hours ago, Tallviking said:

Träffade honom ute på stan för ett tag sedan och han var vid god vigör. Går fortfarande med rullator men såg ut som han gjort nu i flera år. Han tröttnade på alt skit, påhopp och otrevligheter på MPR

Har lunchat med honom några gånger förut för han bor nära mitt kontor

Gillade hans promenadbilder, nostalgikickar då jag bott såväl i Västertorp som på Upplandsgatan.

I Västertorp kändde varenda kotte igen honom, det va mycket trevligt att promenera tillsammans på kända marker då jag "semestrade" på hemmaplann så att säga.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

On 2019-09-24 at 18:10, skrev audirs2:

Babysnake hörde av sig från sitt terri,,,, öh ormbo i dag!:D

Hur är det med snake, saknar honom en riktig livsnjutare på våra träffar. Hälsa honom

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev swedenfarang:

Gubben är aktiv på andra forum. ;)

Hahaha hur vet du det :rotfl:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev apknug:

Man ska ju inte outa nån men

Ingen fara. Om man är skådespelare, som i detta fallet, så har man nog inget emot god publicitet.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev apknug:

Man ska ju inte outa nån men Roy Andersson är Sveriges bästa filmskapare genom tiderna och hans filmer ju att dö för!

Hade våran ärende medlem rollen som någon av de två huvudkaraktärerna? Eller någon mindre roll? Kanske statist?

Man blir ju så nyfiken o jag ska dra igång VPN för att starta SVT play nu efter baren filmen går att se mååånga gånger.

Skickat från min MAR-LX1A via Tapatalk

Nämn 3 filmer av honom som jag borde se, känner inte till den där Roy?

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

1 hour ago, apknug said:

Man ska ju inte outa nån men Roy Andersson är Sveriges bästa filmskapare genom tiderna och hans filmer ju att dö för!

Hade våran ärende medlem rollen som någon av de två huvudkaraktärerna? Eller någon mindre roll? Kanske statist?

Man blir ju så nyfiken o jag ska dra igång VPN för att starta SVT play nu efter baren filmen går att se mååånga gånger.

Varför VPN?

Vilken är baren filmen, Cocktail Tom Sect Cruise eller rysaren som utspelade sig på Gamla Stans bryggeri där Stenbäcks oäkting sägs ha blivit till.

Så Ingo eller Meral, båda rysare. Vem eller vad handlar det om?

Dela på andra sajter

Prat om vampyrer...då är det nog dag att dar igång världens bästa vampyrfilm

Near Dark .... eller hur @Naam kaeng

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Saknar kingen el wuttan el vad fan han nu heter , men raka rör gillar jag skarpt... p.s han kanske fick lång avstägning eller vad ?

Dela på andra sajter

Just now, Naam jai said:

Saknar kingen el wuttan el vad fan han nu heter , men raka rör gillar jag skarpt... p.s han kanske fick lång avstägning eller vad ?

Hör efter med Coolaste kisen som tvingades axla efter Herr Schnabel och Debaklet på söderstadion som är Rivet.

Tuffast när man startar en direktpekande tråd och Moderatorn sitter på samma fest, ingen åtgärd tidigare.

Den  andra tuffingen som hemmahör i göteborg var inte på plats i Uppsala.

Kontentan av ordväxlingen blev att En,Endast en (som inte var på fläskträffen stängdes av, Jävligt coolt enligt vissa

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev judazzz:

Hör efter med Coolaste kisen som tvingades axla efter Herr Schnabel och Debaklet på söderstadion som är Rivet.

Tuffast när man startar en direktpekande tråd och Moderatorn sitter på samma fest, ingen åtgärd tidigare.

Den  andra tuffingen som hemmahör i göteborg var inte på plats i Uppsala.

Kontentan av ordväxlingen blev att En,Endast en (som inte var på fläskträffen stängdes av, Jävligt coolt enligt vissa

söderstadion 4 år sedan.... har det hänt något sen dess?

Dela på andra sajter

Just now, Naam jai said:

söderstadion 4 år sedan.... har det hänt något sen dess?

Jaaa, en hel Del.

Stadion är riven,KnivSöders Finest är tvingade att byta arena.

Nästan sjukt att man inte förstår, när IFK Göteborg var som hetast fanns det bara Ett Ullevi,

som senare blev Gamla,Nya,tebaks till Gamla till en annan arena.

För knivdårarna med Gröna halsdukar är dock loppet kört...

Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev apknug:

Filmen gick i repris i går kväll

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev husse:

Hur är det med snake, saknar honom en riktig livsnjutare på våra träffar. Hälsa honom

Jag brukar surra med han då och då, vi snackar gamla raggarminnen från Stockholm på 80 talet! Han har vart rätt sjuk, hans lever pajade men han e på fötterna igen, utan frugan men ändå!Kan skicka hans tel till dig så kan du surra med han direkt!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Nu e det ett tag sedan Kenneth Uppsala 4618 var inne?

Dela på andra sajter

On 2019-11-01 at 20:47, skrev Enis:

Prat om vampyrer...då är det nog dag att dar igång världens bästa vampyrfilm

Near Dark .... eller hur @Naam kaeng

/Enis

Absolut!

😄

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

Absolut!

😄

😩😖

Dela på andra sajter

Lite synd att HC verkar tappat suget för Thailand och reseberättelser, han skriver bra.

HC är allmänt lite saknad på mpr.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev Soengsang:

Lite synd att HC verkar tappat suget för Thailand och reseberättelser, han skriver bra.

HC är allmänt lite saknad på mpr.

Ja, jag saknar också HC med sina balanserade inlägg.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev apknug:

Maitan!

har väl troligen var uppe förr, men jag saknar hans dagliga foto tråd, när han satt och knäppte bilder rätt ut på soi två och la ut så att det nästan kändes som att man satt där!

Det är inte så konstigt att han la ner iof då han mest blev påhoppad och kritiserad av såna som inte hade nåt eget att tillföra.

Det ser vi tyvärr exempel på nu också. Sen undrar folk varför forumet dör, ja varför.

Lite om hans hälsa har man ju läst, hoppas han är vid god vigör, men hur gick det med kräftorna?

Han nån ätit några Maitans kräftor till kräftskivan här nere? Eller i Sverige emoji16.png

Ja det var ju ett tag sedan Maitan la ner verksamheten men alla bilder därifrån går dagligen i repris på Facebook. Så tipset är att du blir vän med han där så får du nog en daglig dos av bilder.

Håller med att det är en del påhopp. Igår t ex vart jag påhoppad av 2 stycken för att jag var lite kritisk till en viss jämförelse.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Zvampen har gått i ide? Gorocco var det åxå länge sedan man såg nått av, men folk lessnar väl på MPR från tid till annan? 

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...