Soengsang Inlagd April 12, 2019 Dela Inlagd April 12, 2019 2 timmar sedan, skrev Atom: Skulle jag göra en 10-i-topplista över mina favoriter genom åren på MPR så är det nog bara en eller två som fortfarande är aktiva. Likaså, skulle jag göra en 10-i-topplista över de bästa på företaget så är det också bara en eller två kvar. Skulle jag göra detsamma över mina bästa ligg så är det ju bara en kvar och fan vet om det ens är det 😉 Sådant är livet, det är bara att spela med de kort man har. Inget är statiskt. Bästa inläggen den senaste veckan har Tomtens mandlar och den norske tågföraren stått för.... Iofs så är BTT rätt statisk, även om han ibland har en poäng....men det är inte ofta. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 12, 2019 Dela Inlagd April 12, 2019 2 timmar sedan, skrev Atom: Skulle jag göra en 10-i-topplista över mina favoriter genom åren på MPR så är det nog bara en eller två som fortfarande är aktiva. Likaså, skulle jag göra en 10-i-topplista över de bästa på företaget så är det också bara en eller två kvar. Skulle jag göra detsamma över mina bästa ligg så är det ju bara en kvar och fan vet om det ens är det 😉 Sådant är livet, det är bara att spela med de kort man har. Men man kan fuska ibland och köpa nya ibland beroende på vilket kortspel som spelas. 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd April 12, 2019 Dela Inlagd April 12, 2019 Kommer inte på namnet men Arvikapöjken som köpte en bar i Karon eller katha. Han åkte ju på en massa utflyker med sin tgf och berättade om livet i thai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd April 12, 2019 Dela Inlagd April 12, 2019 2 hours ago, Atom said: Skulle jag göra en 10-i-topplista över mina favoriter genom åren på MPR så är det nog bara en eller två som fortfarande är aktiva. Likaså, skulle jag göra en 10-i-topplista över de bästa på företaget så är det också bara en eller två kvar. Skulle jag göra detsamma över mina bästa ligg så är det ju bara en kvar och fan vet om det ens är det 😉 Sådant är livet, det är bara att spela med de kort man har. Är övertygad om att jag är din favorit nummer ETT på MPR. Men det är helt ok att du mörkar lite. Att du inte är mitt bästa ligg.....är ju vi helt överens om. Ligga sked funkar ju men jag vill gärna ha lite action, inte bara mjuka kyssar i nacken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 12, 2019 Dela Inlagd April 12, 2019 8 timmar sedan, skrev Atom: Skulle jag göra en 10-i-topplista över mina favoriter genom åren på MPR så är det nog bara en eller två som fortfarande är aktiva. Är jag etta eller tvåa? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd April 12, 2019 Dela Inlagd April 12, 2019 1 minut sedan, skrev Mankan: Är jag etta eller tvåa? Med din attityd till det mesta. Hoppas du nog på en plats ibland de 5000. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 12, 2019 Dela Inlagd April 12, 2019 1 minut sedan, skrev berlitz: Med din attityd till det mesta. Hoppas du nog på en plats ibland de 5000. Puss på dig också. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 12, 2019 Dela Inlagd April 12, 2019 Glottiz, som avslöjade SC som den bildtjuv han är. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 12, 2019 Dela Inlagd April 12, 2019 23 minuter sedan, skrev Bibben: Glottiz, som avslöjade SC som den bildtjuv han är. Ja, den spjuvern var det länge sen man hörde av... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 12, 2019 Dela Inlagd April 12, 2019 12 timmar sedan, skrev ReKa: Jag minns lite av hans utträde. Han fick massor med beröm för sina foton i en bildtråd. Men Nonki skrev att det är inte så svårt att ta bra bilder med dagens kameror, och då bröt helvetet lös. Bland de sista kommentarerna var nåt i stil med "Håhåjaja, Nonki leker reseledare, och jag leker fotograf...". Sen drog han och Kim blev sur på Nonki för att nu blev det ju inga fler bilder. Ja, ska man lämna MPR ska man göra det med stil 😆 Ps. han är f ö aktiv på wn.se men dock inlägg om webb och domännamnshandel. Ja, raka horisontlinjer ska det vara annars får det va... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd April 13, 2019 Dela Inlagd April 13, 2019 On 2019-04-12 at 18:36, skrev Benriach: Ja, den spjuvern var det länge sen man hörde av... Var nog 15 år sedan sist,hyrde rum av honom på Villa patong som han och hans fru ägde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 13, 2019 Dela Inlagd April 13, 2019 On 2019-04-12 at 01:08, skrev Changnoi: Fr''''' F''k'''''g ? Nej+? "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Maj 13, 2019 Dela Inlagd Maj 13, 2019 G_D och Preecha. Blomman 😢 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 13, 2019 Dela Inlagd Maj 13, 2019 Möljis, Berlitz, Nick, L200, Arnold Layne, Raggarn, Spoonkräket, LK2, Wuttan, Mr. Loadstone, Baa och några till som jag nog glömt, alltid trevligt att sitta till bords med dem. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 14, 2019 Dela Inlagd Maj 14, 2019 17 timmar sedan, skrev stefan5300: Möljis, Berlitz, Nick, L200, Arnold Layne, Raggarn, Spoonkräket, LK2, Wuttan, Mr. Loadstone, Baa och några till som jag nog glömt, alltid trevligt att sitta till bords med dem. Du glömde dig själv❤ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 14, 2019 Dela Inlagd Maj 14, 2019 (ändrad) 14 minuter sedan, skrev L200: Du glömde dig själv❤ Nu var väl de flesta inte så saknade på så sätt, då dem är rätt aktiva? Är väl bara Wuttan där som har hoppat? Men Wuttan är säkert inne med nytt nick Ändrades Maj 14, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 24, 2019 Dela Inlagd September 24, 2019 Babysnake hörde av sig från sitt terri,,,, öh ormbo i dag! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 1, 2019 Dela Inlagd November 1, 2019 Kenneth4618, det var roligare med honom och sedan är det ju Fredag😎🤔. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 1, 2019 Dela Inlagd November 1, 2019 23 minuter sedan, skrev stefan5300: Kenneth4618, det var roligare med honom och sedan är det ju Fredag😎🤔. Har han slutat?😯 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd November 1, 2019 Dela Inlagd November 1, 2019 Ikväll visas Roy Anderssons film "En duva som satt på en gren" på SVT... där medverkar en Mpr-medlem glömt hans nick någon som vet hur det gått för honom?... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 1, 2019 Dela Inlagd November 1, 2019 35 minuter sedan, skrev audirs2: Har han slutat?😯 Vet inte men han har väl inte skrivit här på ett tag, han är på facebook, kanske bara laddar om bössan där. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 1, 2019 Dela Inlagd November 1, 2019 1 minut sedan, skrev stefan5300: Vet inte men han har väl inte skrivit här på ett tag, han är på facebook, kanske bara laddar om bössan där. Han tröttnade säkert på någon 5-5:a..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 1, 2019 Dela Inlagd November 1, 2019 39 minuter sedan, skrev Naam jai: Ikväll visas Roy Anderssons film "En duva som satt på en gren" på SVT... där medverkar en Mpr-medlem glömt hans nick någon som vet hur det gått för honom?... Du menar väl Gubben med fyra siffror, han åkte väl på en stroke men klarade sig väl hyfsat men det kan ju ha försämrats. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 1, 2019 Dela Inlagd November 1, 2019 8 minuter sedan, skrev Soengsang: Han tröttnade säkert på någon 5-5:a..... Ja det måste varit en jäkla massa i så fall om det var den orsaken. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 1, 2019 Dela Inlagd November 1, 2019 1 timme sedan, skrev Naam jai: Ikväll visas Roy Anderssons film "En duva som satt på en gren" på SVT... där medverkar en Mpr-medlem glömt hans nick någon som vet hur det gått för honom?... 43 minuter sedan, skrev stefan5300: Du menar väl Gubben med fyra siffror, han åkte väl på en stroke men klarade sig väl hyfsat men det kan ju ha försämrats. Det konto med honom jag har på FB har han inte skrivit något sedan 5 augusti 2018, han kanske skaffat ett nytt Han har dock fortfarande en adress i Stockholm /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu