rolba Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 8 timmar sedan, skrev Enis: Vad är ölargänget då? enis Ölargänget är ett gäng som ölar. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 18 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Kan inte du bara sluta med att ge mig negativ karma i vartenda inlägg jag skriver. Du har satt detta i system och det är barnsligt och töntigt. Hur gammal är du egentligen? Väx upp!!! BTT Han är väl sur för att han får vara kvar i krigshärden i Uppsala när frugan åkt till Thailand och vem skulle inte vara det. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 11 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Vad barnsliga och töntiga BTT och Stefan5300 är som delar ut minuskarma. Undrar när de ska växa upp och bli vuxna 😀😀 Själv då BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 18 timmar sedan, skrev GreenValley: Kommer jag ihåg helt fel? Var det inte han som var hemma hos Hamnoi på grabbkväll med tillhörande discodans? Stämmer gott, Jim-Bob mår fint! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 Jag minns en på thaitjejer som kallade sig kaptenen. Har för mig han bodde på Koh Samui. Han var lite smårolig. Undras vad han har för nick idag? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 18 minutes ago, broder tuk tuk said: Jag minns en på thaitjejer som kallade sig kaptenen. Har för mig han bodde på Koh Samui. Han var lite smårolig. Undras vad han har för nick idag? BTT Captain Thailand, bor kvar på Samui men skriver inte på forum numera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 2 minuter sedan, skrev Muimatt: Captain Thailand, bor kvar på Samui men skriver inte på forum numera. Vilken tråkmåns 😆 BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Vilken tråkmåns 😆 BTT Kenneth4618 tycks inte heller förstå humor. Men som skrivits innan trist när man satt i system att ge negativ karma. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 (ändrad) 21 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Kenneth4618 tycks inte heller förstå humor. Men som skrivits innan trist när man satt i system att ge negativ karma. BTT Varför tror du den knappen finns om man inte ska använda den? Det finns ju de som ger + om du så bara skriver en bokstav 🙂 Använd denna: Ändrades April 11, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 4 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Varför tror du den knappen finns om man inte ska använda den? Det finns ju de som ger + om du så bara skriver en bokstav 🙂 Hey dude, was up? Så får man karmanelli! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 Kampen mellan Syjuntan och Knyppelgänget fortsätter. Knyppelgänget verkar ha satt det i system att dela ut minus karma. När de blir konfronterade av Syjuntan svarar de med ett lättkränkt formulär och får minus karma. 😂🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 7 minutes ago, HuaHindinnge said: Kampen mellan Syjuntan och Knyppelgänget fortsätter. Knyppelgänget verkar ha satt det i system att dela ut minus karma. När de blir konfronterade av Syjuntan svarar de med ett lättkränkt formulär och får minus karma. 😂🤣 Oh, the horror.....:-). Minuskarma på MPR.. Hur reser man sig från något sådant? Grym strategi från Knyppelgänget. 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 53 minuter sedan, skrev spooncreek: Oh, the horror.....:-). Minuskarma på MPR.. Hur reser man sig från något sådant? Grym strategi från Knyppelgänget. 😂 Tur att man bor i Pattaya. Blir man hårt åtgången här på MPR så tar man bara en sväng på soi 6 så är alla förtreter snabbt glömda! Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 10 minuter sedan, skrev Fritz: Tur att man bor i Pattaya. Blir man hårt åtgången här på MPR så tar man bara en sväng på soi 6 så är alla förtreter snabbt glömda! Det är därför jag saknar Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 (ändrad) 9 timmar sedan, skrev Muimatt: Captain Thailand, bor kvar på Samui men skriver inte på forum numera. Han är rätt aktiv på alla forums värsta fiende! Facebook... MVH Ändrades April 11, 2019 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 Undrar om Lucky Loke dundrar ner här i Saltsjö boo snart? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 10 timmar sedan, skrev Tommy: Han är rätt aktiv på alla forums värsta fiende! Facebook... MVH Fr''''' F''k'''''g ? Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 12, 2019 Dela Inlagd April 12, 2019 20 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Varför tror du den knappen finns om man inte ska använda den? Det finns ju de som ger + om du så bara skriver en bokstav 🙂 Använd denna: Jag är helt med på om man ger minuskarma för inlägg man inte gillar eller inlägg man finner kränkande men du har satt i system att ge mig minuskarma oavsett vad mina inlägg handlar om och helt baserat på att du ogillar nicket BTT. Jag tror inte karmasystemet skapades för att man via minuskarma ska stalka och förfölja medlemmar man inte tycker om. Så tänk om och gör rätt. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd April 12, 2019 Dela Inlagd April 12, 2019 On 2019-04-11 at 04:48, skrev Muimatt: Captain Thailand, bor kvar på Samui men skriver inte på forum numera. Jag minns lite av hans utträde. Han fick massor med beröm för sina foton i en bildtråd. Men Nonki skrev att det är inte så svårt att ta bra bilder med dagens kameror, och då bröt helvetet lös. Bland de sista kommentarerna var nåt i stil med "Håhåjaja, Nonki leker reseledare, och jag leker fotograf...". Sen drog han och Kim blev sur på Nonki för att nu blev det ju inga fler bilder. Ja, ska man lämna MPR ska man göra det med stil 😆 Ps. han är f ö aktiv på wn.se men dock inlägg om webb och domännamnshandel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 12, 2019 Dela Inlagd April 12, 2019 Saknar en välväxt herre som gillade elefanter. Glömt hans namn. Skrev bra och med bilder.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 12, 2019 Dela Inlagd April 12, 2019 3 minuter sedan, skrev Peolito: Saknar en välväxt herre som gillade elefanter. Glömt hans namn. Skrev bra och med bilder. Skickat från min iPhone med Tapatalk Låter som det är Poffa du menar. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 12, 2019 Dela Inlagd April 12, 2019 Låter som det är Poffa du menar.Just det, tack.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 12, 2019 Dela Inlagd April 12, 2019 Ollas Wiktor blev åxå sur tror jag! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 12, 2019 Dela Inlagd April 12, 2019 Skulle jag göra en 10-i-topplista över mina favoriter genom åren på MPR så är det nog bara en eller två som fortfarande är aktiva. Likaså, skulle jag göra en 10-i-topplista över de bästa på företaget så är det också bara en eller två kvar. Skulle jag göra detsamma över mina bästa ligg så är det ju bara en kvar och fan vet om det ens är det 😉 Sådant är livet, det är bara att spela med de kort man har. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 12, 2019 Dela Inlagd April 12, 2019 Min fem i topplista ser ut såhär. 1 Thaikaj , ingen hade bättre koll på barlivet än han 2 Ban99 Arne , Ingen kunde sammanfatta hela trådar med några ironiska ord som han. En mästare i att leka med ord. 3 Herr Chang, hans underbara skildringar från forumträffar och resor slår det mesta. 4 Atom, för hans kunnighet och skarpa intelligens. 5 Isan Lover för hans enorma kunnighet och kärleken till det fattiga Thailand. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu