audirs2 Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 8 timmar sedan, skrev Stein: jag minns när vi sågs på stockholmsträffen audirs. Icke jej! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Vette fan Kanske hamnade i denna klubben, kan drabba vissa av oss! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nana Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 33 minuter sedan, skrev audirs2: Kanske hamnade i denna klubben, kan drabba vissa av oss! Jag är säker på att alla hamnar där en dag! Men du kanske är ett undantag Audirs2😉? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 2 timmar sedan, skrev ReKa: Japp😍 Vaför försvann han ifrån Mpr? Han fick en avstängning och kom aldrig tillbaka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 1 minut sedan, skrev GreenValley: Han fick en avstängning och kom aldrig tillbaka. Han finns på FB tror jag, och läser med all säkerhet här. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 Jag saknar waxet och hans berättelser om sina skrytbyggen i Thailand. Han var lite småkomisk i all sin aggressivitet. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Vette fan Finna bara två sätt att sluta på MPR. Graven eller som en DQ med ömma tår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 4 minuter sedan, skrev samet: Finna bara två sätt att sluta på MPR. Graven eller som en DQ med ömma tår. Hoppas man får en MPR logga på gravstenen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 28 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Jag saknar waxet och hans berättelser om sina skrytbyggen i Thailand. Han var lite småkomisk i all sin aggressivitet. BTT Ja han har ju lyckats här i livet. Vilket du tydligen inte har med tanke på din avundsjuka på andra som du visar ganska ofta “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Ja han har ju lyckats här i livet. Vilket du tydligen inte har med tanke på din avundsjuka på andra som du visar ganska ofta Jag lider inte av avundsjuka men reagerar mot folk som tvunget måste berätta hur duktiga dom är. Ofta utan att folk ens frågar Kallas att skryta. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 23 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Jag lider inte av avundsjuka men reagerar mot folk som tvunget måste berätta hur duktiga dom är. Ofta utan att folk ens frågar Kallas att skryta. BTT Som dig då. Du vill ju gärna berätta hur mycket du vet om Thailand fast ingen bett om det 😀 Dessutom hade han bara ett hus som numera är sålt. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 6 timmar sedan, skrev Soengsang: Han finns på FB tror jag, och läser med all säkerhet här. Är det han som startat gruppen "Vi som gillar Sink-skatt"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 Mr Kolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 7 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Jag saknar waxet och hans berättelser om sina skrytbyggen i Thailand. Han var lite småkomisk i all sin aggressivitet. BTT Han fick Denguefeber och hamnade i koma för några år sedan när han var där nere, jag är inte säker på att han återvänt till Thailand efter det, inte vad jag sett på Facebook i alla fall. Att han var aggressiv ibland berodde mycket på idi*ter som skrev dumheter... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 39 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Mr Kolba Njet,,,,Rasputin! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Jag lider inte av avundsjuka men reagerar mot folk som tvunget måste berätta hur duktiga dom är. Ofta utan att folk ens frågar Kallas att skryta. BTT intressant, hur ser du på tvångsmässig mytomani? Ändrades April 8, 2019 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 3 timmar sedan, skrev Mankan: intressant, hur ser du på tvångsmässig mytomani? Hur ser du på tvångsmässigt gnälleri? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 16 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Som dig då. Du vill ju gärna berätta hur mycket du vet om Thailand fast ingen bett om det 😀 Dessutom hade han bara ett hus som numera är sålt. Om du menar mina erfarenheter från barområdena som jag förmedlat i snart 20 år så handlar det om att dela med sig av erfarenheter och kanske lära några att undvika misstag.. Det handlar inte om skryt. För vem i hela världen skryter om hur många barer man besökt i Pattaya eller hur många horor man satt på? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 1 timme sedan, skrev broder tuk tuk: Om du menar mina erfarenheter från barområdena som jag förmedlat i snart 20 år så handlar det om att dela med sig av erfarenheter och kanske lära några att undvika misstag.. Det handlar inte om skryt. För vem i hela världen skryter om hur många barer man besökt i Pattaya eller hur många horor man satt på? BTT Hora? För några trådar sedan lät det annorlunda från dig, dock inget mörker över horor, är själv en hora, sliter hårt för de få slantar jag får! //S, the prostitute There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 10 minuter sedan, skrev Stefan: Hora? För några trådar sedan lät det annorlunda från dig, dock inget mörker över horor, är själv en hora, sliter hårt för de få slantar jag får! //S, the prostitute Ok jag tar tillbaka det. Familjeflickor får man väl kalla bartjejer i många fall. " Flickvänner" BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 8 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Ok jag tar tillbaka det. Familjeflickor får man väl kalla bartjejer i många fall. " Flickvänner" BTT Nu var det bättre! Flickvänner låter på något vis lite bättre! 😉 //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 9 minuter sedan, skrev Stefan: Nu var det bättre! Flickvänner låter på något vis lite bättre! 😉 //S Vad är det för fel på provanställda Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 1 minut sedan, skrev Soengsang: Vad är det för fel på provanställda Har som praxis på firman provanställning, bör nog införa det lite mer privat, kanske! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 52 minuter sedan, skrev Stefan: Nu var det bättre! Flickvänner låter på något vis lite bättre! 😉 //S Jag minns min första " flickvän" jag hittade i en bar på 90 talet. Jag såg aldrig henne som en hora. Det enda bekymret man hade var ju rädslan över att behöva se henne med en annan gubbe. Svartsjukan är inte att leka med när man kärat ner sig i en bartjej. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 4 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Jag minns min första " flickvän" jag hittade i en bar på 90 talet. Jag såg aldrig henne som en hora. Det enda bekymret man hade var ju rädslan över att behöva se henne med en annan gubbe. Svartsjukan är inte att leka med när man kärat ner sig i en bartjej. BTT Visst, det är sjukt enkelt att "kära ner sig" i en barbrud, men som det barorakel du är borde veta bättre! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu