Bibben Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 Precis nyss, skrev Soengsang: Klart han finns, men saknar hans inlägg och bilder.. Du måste vara mycket klarare än så, annars förstår inte SC... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
in-ka Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 27 minuter sedan, skrev Soengsang: Var tvungen att leta upp det, viste att jag sett nått... Tråkigt att han slutat skriva! hej, i vilken tråd och var har jag kallat sd-are pedofiler? har svårt att tro att jag gjort det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 2 minuter sedan, skrev Bibben: Vem är man? Du? Dags att sluta suga ur dunken nu! Gå med i AA så kanske det blir bättre? Dig skulle jag inte sakna för att hålla mig till topic. När man skriver så är man ,jag När det gäller supa så läste jag din och changens resetråd ibland bra men det mesta handlade om att supa sej full, så om det är nån som ska söka kontakt med AA är det nog du Du kan läsa min tråd Boa i Thai och det kommer bilder med inte mycket alcohol, inte nykterist men lagomt intag av starka drycker. Jag drack en 2cl starksprit laokao bara för att komma ihåg hur dåligt det är och en utblandad Brandy som inte var så god det var vad jag drack i starksprit väg sen bara öl säkert 2-4 per dag 33 cl, vissa dar inga vissa dar lite mera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 Precis nyss, skrev in-ka: hej, i vilken tråd och var har jag kallat sd-are pedofiler? har svårt att tro att jag gjort det Nu är det inte jag som påstår det, jag har inte skrivit ett ord om p***fil. Men nissehult_13 uppger det ju som anledning iaf, kan ju var så att han blandat ihop dig o battig? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 2 minuter sedan, skrev in-ka: hej, i vilken tråd och var har jag kallat sd-are pedofiler? har svårt att tro att jag gjort det Du har förmodligen inte skrivit det men somsangen brukar ändra inlägget och lägga in det här, inte snällt Sen vad han vill vinna med det vete f-n, göra sej lustig, ja gud vet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
in-ka Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 1 minut sedan, skrev Soengsang: Nu är det inte jag som påstår det, jag har inte skrivit ett ord om p***fil. Men nissehult_13 uppger det ju som anledning iaf, kan ju var så att han blandat ihop dig o battig? skönt för jag försöker hålla en någorlunda god ton tycker jag själv 555 trots att jag blir kallad idi*t å dyligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 2 minuter sedan, skrev Boa52: När man skriver så är man ,jag Nej, det är fel. 2 minuter sedan, skrev Boa52: Du kan läsa min tråd Boa i Thai Kommer jag aldrig göra, vill jag dö av tristess så sätter jag mig att se lappars standup. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
in-ka Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 2 minuter sedan, skrev Boa52: Du har förmodligen inte skrivit det men somsangen brukar ändra inlägget och lägga in det här, inte snällt Sen vad han vill vinna med det vete f-n, göra sej lustig, ja gud vet fanns ju en liten gubbe i örebro som klippte å klistrade marjasin hette han farligt med fake news skribenter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 Precis nyss, skrev in-ka: fanns ju en liten gubbe i örebro som klippte å klistrade marjasin hette han farligt med fake news skribenter Vad är fake? Här nedan är inlägget! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 18 minuter sedan, skrev Boa52: När man skriver så är man ,jag När det gäller supa så läste jag din och changens resetråd ibland bra men det mesta handlade om att supa sej full, så om det är nån som ska söka kontakt med AA är det nog du Du kan läsa min tråd Boa i Thai och det kommer bilder med inte mycket alcohol, inte nykterist men lagomt intag av starka drycker. Jag drack en 2cl starksprit laokao bara för att komma ihåg hur dåligt det är och en utblandad Brandy som inte var så god det var vad jag drack i starksprit väg sen bara öl säkert 2-4 per dag 33 cl, vissa dar inga vissa dar lite mera Men för fan, de flesta trådar här handlar ju om att supa sig full och äta sig mätt så varför skulle inte Changens och Bibbens restråd också kunna få göra det😉 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 1 minute ago, edvardpop said: Men för fan, de flesta trådar här handlar ju om att supa sig full och äta sig mätt så varför skulle inte Changens och Bibbens restråd också kunna få göra det😉 Jag är bara här för supartrådarna. Changens och bibbens trådar är grymma. Dina trådar också Edvardpop. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 Ja nog är det komiskt att någon kan gnälla över att folk super till på sin semester🆘. Att missunna någon att ha roligt och trivas säger mkt om den som klagar. Patetiskt. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 Precis nyss, skrev Mr Ning Ning: Ja nog är det komiskt att någon kan gnälla över att folk super till på sin semester🆘. Att missunna någon att ha roligt och trivas säger mkt om den som klagar. Patetiskt. Sen ska man ju komma ihåg att det överdrivs lite också på bilder..... Finns ju också ljushuvuden som inte har fattat det komiska med tex "biltema fika/korv" det är ju bara en gimmick/ploj, lite kul att somliga inte fattar det Sen det du nämnde tidigare med karma, för det första är väl inte karma så himla viktigt. Sen kan tummen upp användas lika "tarvligt" som tummen ned, om jag tex skriver du är en "träskalle"(jag tror absolut du inte är det) och nästa medlem ger "tumme upp" för det, så tycker jag att det är minst lika tarvligt som tumme ned i div inlägg isof! Som sagt det med karma är verkligen inget att hänga upp sig på! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 10 minuter sedan, skrev Soengsang: Sen ska man ju komma ihåg att det överdrivs lite också på bilder..... Finns ju också ljushuvuden som inte har fattat det komiska med tex "biltema fika/korv" det är ju bara en gimmick/ploj, lite kul att somliga inte fattar det Sen det du nämnde tidigare med karma, för det första är väl inte karma så himla viktigt. Sen kan tummen upp användas lika "tarvligt" som tummen ned, om jag tex skriver du är en "träskalle"(jag tror absolut du inte är det) och nästa medlem ger "tumme upp" för det, så tycker jag att det är minst lika tarvligt som tumme ned i div inlägg isof! Som sagt det med karma är verkligen inget att hänga upp sig på! Nu var det inte karma som så jag reagerade på utan den genomskinliga jakt på andra medlemmar man enkelt kan se. Att bara sitta ock tryck minuskarma utan att vara med i tråden i övrigt tycker jag är barnsligt beteende. Sen att som "skogsmulle" i Tavelsjö sitta och gnälla på andras nöjen tyder mest på avundsjuka. Jag tror inte han klarar att få i sig mer sprit än vad jag spillde på mig när jag var i min bästa form. Men amatörerna brukar ju skrika högst om vad dom klarar, ända till dom måste bevisa det. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 Precis nyss, skrev Mr Ning Ning: Att bara sitta ock tryck minuskarma utan att vara med i tråden i övrigt tycker jag är barnsligt beteende. Ibland är det bra, för att inte bumpa upp gnälltrådar/DQ trådar. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 37 minuter sedan, skrev edvardpop: Men för fan, de flesta trådar här handlar ju om att supa sig full och äta sig mätt så varför skulle inte Changens och Bibbens restråd också kunna få göra det😉 Vist kan deras resetråder handla om att supa sej full varje dag ,jag slutade att läsa och sen kalla det är en rolig semester säger väl det mesta om er som skriver så och som bibben skrev om min resetråd var inget för han, inget supa kanske. Ni kan väl inte mena på allvar att för att ha kul på en semester är det supa,supa som gäller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 9 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Nu var det inte karma som så jag reagerade på utan den genomskinliga jakt på andra medlemmar man enkelt kan se. Att bara sitta ock tryck minuskarma utan att vara med i tråden i övrigt tycker jag är barnsligt beteende. Sen att som "skogsmulle" i Tavelsjö sitta och gnälla på andras nöjen tyder mest på avundsjuka. Jag tror inte han klarar att få i sig mer sprit än vad jag spillde på mig när jag var i min bästa form. Men amatörerna brukar ju skrika högst om vad dom klarar, ända till dom måste bevisa det. Är det en merit tycker du att visa hur mycket sprit man kan hälla i sej och minuskarma har jag aldrig gett nån Är man amatör om man inte super sej så full att man knappt hittar hem eller vet vad man heter ens,Det bir ett Huva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 (ändrad) 17 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Nu var det inte karma som så jag reagerade på utan den genomskinliga jakt på andra medlemmar man enkelt kan se. Att bara sitta ock tryck minuskarma utan att vara med i tråden i övrigt tycker jag är barnsligt beteende. Sen att som "skogsmulle" i Tavelsjö sitta och gnälla på andras nöjen tyder mest på avundsjuka. Jag tror inte han klarar att få i sig mer sprit än vad jag spillde på mig när jag var i min bästa form. Men amatörerna brukar ju skrika högst om vad dom klarar, ända till dom måste bevisa det. Ja trollet Somwang verkar sitta uppe dygnet runt för att kunna trycka på knappen så fingrarna blöder. 😁 Har han överhuvudtaget skrivit ett enda inlägg på MPR? Kan kanske skulle ta och kontakta Berit.................psykologen Ändrades Mars 29, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev Boa52: och minuskarma har jag aldrig gett nån Nu var du allt lite vårdslös med sanningen igen Ändrades Mars 29, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 (ändrad) 13 minuter sedan, skrev Boa52: Vist kan deras resetråder handla om att supa sej full varje dag ,jag slutade att läsa och sen kalla det är en rolig semester säger väl det mesta om er som skriver så och som bibben skrev om min resetråd var inget för han, inget supa kanske. Ni kan väl inte mena på allvar att för att ha kul på en semester är det supa,supa som gäller Jag dricker inte någon alkohol alls och kan ha roligt ändå på mina resor. Men jag skulle heller inte sänka mig så lågt att jag missunnar andra att dricka och trivas med det. Sen är det ju inte upp till dig att avgöra vad andra tycker är roligt. Ändrades Mars 29, 2019 av Mr Ning Ning Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 1 minut sedan, skrev Boa52: Vist kan deras resetråder handla om att supa sej full varje dag ,jag slutade att läsa och sen kalla det är en rolig semester säger väl det mesta om er som skriver så och som bibben skrev om min resetråd var inget för han, inget supa kanske. Ni kan väl inte mena på allvar att för att ha kul på en semester är det supa,supa som gäller Supa är bra. Under nästa resa ska jag göra det varje dag. Fan vilken bra restråd det kommer bli. Man ska ge folket det dem vill ha... Frågan är bara vem som ska hålla i kameran🤔 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 10 minuter sedan, skrev Boa52: Är det en merit tycker du att visa hur mycket sprit man kan hälla i sej och minuskarma har jag aldrig gett nån Är man amatör om man inte super sej så full att man knappt hittar hem eller vet vad man heter ens,Det bir ett Huva Hur vet du att folk super sig så fulla att dom inte hittar hem? Självupplevt kanske.??? Jag skrev inte att det var en merit vad jag kan se så det får stå för din läsförståelse. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 12 minuter sedan, skrev Boa52: Vist kan deras resetråder handla om att supa sej full varje dag ,jag slutade att läsa och sen kalla det är en rolig semester säger väl det mesta om er som skriver så och som bibben skrev om min resetråd var inget för han, inget supa kanske. Ni kan väl inte mena på allvar att för att ha kul på en semester är det supa,supa som gäller Om folk lägger ut bilder på när det dricker öl eller grogg i en resetråd när de är på semester och du tycker det är att supa säger mer om dig än om dem. Hur ofta lägger de ut "supabilder" när de är hemma igen ? Många på semester äter och dricker gott ute, samt njuter av livet. Alla sitter inte i en byhåla och lagar punkteringar på semestern “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 5 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Jag dricker inte någon alkohol alls och kan ha roligt ändå på mina resor. Men jag skulle heller inte sänka mig så lågt att jag missunnar andra att dricka och trivas med det. Sen är det ju inte upp till dig att avgöra vad andra tycker är roligt. Nä det ska jag inte avgöra skriver bara mina åsikter, klart dom får supa häcken av sig om dom vill inte roligt att läsa en sån resetråd bara, ibland bra ibland supa som fan, ja ja jag vet jag behöver inte läsa tråden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 3 minuter sedan, skrev Boa52: Nä det ska jag inte avgöra skriver bara mina åsikter, klart dom får supa häcken av sig om dom vill inte roligt att läsa en sån resetråd bara, ibland bra ibland supa som fan, ja ja jag vet jag behöver inte läsa tråden Bingo! Nu tänkte du till.👍. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu