berlitz Inlagd Februari 7, 2019 Dela Inlagd Februari 7, 2019 Vart tog Börje222 vägen. Makalöst målande referat ifrån hembyn bla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 7, 2019 Dela Inlagd Februari 7, 2019 1 timme sedan, skrev berlitz: Vart tog Börje222 vägen. Makalöst målande referat ifrån hembyn bla. Han tröttnade på tjat i från medlemmar som påstod att han spanade mellan hyllorna på Lidl enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 9, 2019 Dela Inlagd Februari 9, 2019 On 2019-01-27 at 09:16, skrev wUThai: Ja, och klara man inte ut att lista ut vilka det är som roddar dom nicken så får man nog räknas som utvecklingsstörd. Säker på att du har fel, så du får nog göra BTT sällskap och dela madrasserat rum och mediciner med honom manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Februari 9, 2019 Dela Inlagd Februari 9, 2019 7 timmar sedan, skrev Bibben: Säker på att du har fel, så du får nog göra BTT sällskap och dela madrasserat rum och mediciner med honom Fanken vad man kan missuppfatta saker och ting, trodde att du och BTT stod nära varandra efter era möten i Gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Februari 10, 2019 Dela Inlagd Februari 10, 2019 4 timmar sedan, skrev conservator: Fanken vad man kan missuppfatta saker och ting, trodde att du och BTT stod nära varandra efter era möten i Gbg Hur nära då? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Februari 10, 2019 Dela Inlagd Februari 10, 2019 2 minuter sedan, skrev Stein: Sluta jävlas med Bibben. Han har väl inte gjort dig nåt? Du är på honom som ett arg bi dagarna i ända. Var har jag jävlats med bibben? Han däremot insinuerar hela tiden att jag skulle vara sjuk i huvudet. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 10, 2019 Dela Inlagd Februari 10, 2019 Batting! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Navanan Inlagd Februari 10, 2019 Dela Inlagd Februari 10, 2019 Jag saknar @PlayTheGame och hans resetrådar. Undrar var han tog vägen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 10, 2019 Dela Inlagd Februari 10, 2019 (ändrad) 21 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Han däremot insinuerar hela tiden att jag skulle vara sjuk i huvudet. BTT Ja det verkar ju tämligen onödigt att insinuera självklarheter. Ändrades Februari 10, 2019 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Februari 10, 2019 Dela Inlagd Februari 10, 2019 Saknar Herr Chang bl.a. för hans berättarförmåga i sina resetrådar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 10, 2019 Dela Inlagd Februari 10, 2019 On 2019-01-27 at 03:30, skrev hamnoi: ? ??Knasen är väl fortfarande lättläst... Billig bira, billiga klockor, taskig kebabpizza (billig) med trocadero. Hej Hamnoi, Kebabpizza, jag drar till Cajutan på Soi 18, och tar en Kebab pizza. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 19, 2019 Dela Inlagd Februari 19, 2019 @Borgmästarens Son Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 19, 2019 Dela Inlagd Februari 19, 2019 21 minuter sedan, skrev swedenfarang: @Borgmästarens Son Ja se vad lite hoy kan orsaka. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 Saknar @nissehult_13 och hans bilder.......var det ett påhopp av kommunisten @in-ka som fick han att lacka ur? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 (ändrad) Fel väg 😉 Ändrades Mars 29, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
in-ka Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 4 minuter sedan, skrev Soengsang: Saknar @nissehult_13 och hans bilder.......var det ett påhopp av kommunisten @in-ka som fick han att lacka ur? påhopp?? förklara dej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 Mr Boom Boom var en kul typ, sen undrar jag vart Bill & Bull tog vägen? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 1 minut sedan, skrev in-ka: påhopp?? förklara dej Var tvungen att leta upp det, viste att jag sett nått... Tråkigt att han slutat skriva! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 Jag saknar @Farang och @Maitan samt en del vänner från mpr som inte finns i livet längre. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 9 minuter sedan, skrev Soengsang: Var tvungen att leta upp det, viste att jag sett nått... Tråkigt att han slutat skriva! Du är en rackare på hitta såna inlägg, visa också där in-ka skrev att SD var pedofiler annars tror jag dej inte. Du har ändrat och lagt in inlägg förut som man inte skrivit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 22 minuter sedan, skrev Soengsang: Saknar @nissehult_13 och hans bilder.......var det ett påhopp av kommunisten @in-ka som fick han att lacka ur? @nissehult_13. finns med på forumet ,bara du som inte vet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 1 minut sedan, skrev Boa52: Du är en rackare på hitta såna inlägg, visa också där in-ka skrev att SD var pedofiler annars tror jag dej inte. Du har ändrat och lagt in inlägg förut som man inte skrivit Vem är man? Du? Dags att sluta suga ur dunken nu! Gå med i AA så kanske det blir bättre? Dig skulle jag inte sakna för att hålla mig till topic. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 Precis nyss, skrev Scandinaviancorner: @nissehult_13. finns med på forumet ,bara du som inte vet Det är jag också, bara så du vet.... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 1 minut sedan, skrev Scandinaviancorner: @nissehult_13. finns med på forumet ,bara du som inte vet Klart han finns, men saknar hans inlägg och bilder.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 6 minuter sedan, skrev Boa52: Du är en rackare på hitta såna inlägg, visa också där in-ka skrev att SD var pedofiler annars tror jag dej inte. Du har ändrat och lagt in inlägg förut som man inte skrivit Orkar inte leta tillbaka, men @nissehult_13 skriver ju själv det som anledning, så leta ifall du är intresserad.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu