Kenneth4618 Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 9 minuter sedan, skrev Wanchai: Du kunde inte hålla dig från en spydighet! Har lärt mig av dig “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 Precis nyss, skrev Kenneth4618: Har lärt mig av dig Jag tror du kunde långt innan mig, hehe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 Ibland saknar jag att ringa o tjata med Ronny, det var en sann vän! Men "I will be back" Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 (ändrad) 14 minuter sedan, skrev Soengsang: Ibland saknar jag att ringa o tjata med Ronny, det var en sann vän! Men "I will be back" Såg mycket fram emot att få träffa Samsipsam på V-Götaträffen för två år sedan,men det blev ju inte så tyvärr.Ronny hann dö före träffen. Ronny skickade ett pm till mig då han såg att jag och gumman anmält oss,han skrev..äntligen får man se vilken filur B747 är. Ronny (Samsipsam)är fortfarande saknad på forumet,och dog allt för ung. Ändrades September 11, 2018 av B747 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 Vart har medlemmen Odin tagit vägen?Jag har inte sett något inlägg på länge. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 13 minuter sedan, skrev B747: Vart har medlemmen Odin tagit vägen?Jag har inte sett något inlägg på länge. Är väl älg för hela slanten för han nu? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 14, 2018 Dela Inlagd September 14, 2018 @Khonis var är du.... behöver dräggla lite /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 14, 2018 Dela Inlagd September 14, 2018 6 minuter sedan, skrev Enis: @Khonis var är du.... behöver dräggla lite /Enis Khonis och Wille Sedan så saknar jag garagekungen Kollba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 14, 2018 Dela Inlagd September 14, 2018 O jag saknar Siam Nilsson... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd September 14, 2018 Dela Inlagd September 14, 2018 12 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Khonis och Wille Sedan så saknar jag garagekungen Kollba Honom saknar jag lika mycket som en böld i arslet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 14, 2018 Dela Inlagd September 14, 2018 Honom saknar jag lika mycket som en böld i arslet! Han var ju rolig att tjata med. [emoji38] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 14, 2018 Dela Inlagd September 14, 2018 On 2018-09-11 at 18:24, skrev Soengsang: Ibland saknar jag att ringa o tjata med Ronny, det var en sann vän! Men "I will be back" Klockren Engelska! Och han som brukade säga att vi inte skulle snacka Engelska...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 14, 2018 Dela Inlagd September 14, 2018 Baa, SN, Poffa, Keithan. Några andra åsså..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd September 14, 2018 Dela Inlagd September 14, 2018 On 2018-05-11 at 21:56, skrev GreenValley: Jag saknar Maitan. Har bara träffat honom en gång men han och Khan var några som jag skulle vilja träffa igen. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 15, 2018 Dela Inlagd September 15, 2018 12 timmar sedan, skrev scorpio63: Jag saknar Maitan. Har bara träffat honom en gång men han och Khan var några som jag skulle vilja träffa igen. Finns på FB “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 15, 2018 Dela Inlagd September 15, 2018 12 timmar sedan, skrev ellim63: O jag saknar Siam Nilsson... Han finns också på FB. Håller på med att transformera sin rullstol till F1 klass just nu “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 15, 2018 Dela Inlagd September 15, 2018 5 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Han finns också på FB. Håller på med att transformera sin rullstol till F1 klass just nu Vi är kompisar där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd September 15, 2018 Dela Inlagd September 15, 2018 Träffade Mikael 0 med familj på Suvan,han slutade att skriva pga alla påhopp på vissa medlemmar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd September 15, 2018 Dela Inlagd September 15, 2018 Finns bara EN jag saknar. och det svider i hjärtat när jag inser att jag aldrig får se honom igen. SamSipSam Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 15, 2018 Dela Inlagd September 15, 2018 Saknar mer aktiva medlemmar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 15, 2018 Dela Inlagd September 15, 2018 9 timmar sedan, skrev L200: Träffade Mikael 0 med familj på Suvan,han slutade att skriva pga alla påhopp på vissa medlemmar. Vem är Mikael 0? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 15, 2018 Dela Inlagd September 15, 2018 17 minuter sedan, skrev wUThai: Vem är Mikael 0? han som byggde hus i Thailand och tog hem sin lärarinna och dotter skulle jag tro Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd September 15, 2018 Dela Inlagd September 15, 2018 Vårt tog micke å minne vägen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 15, 2018 Dela Inlagd September 15, 2018 2 minuter sedan, skrev berlitz: Vårt tog micke å minne vägen? Dom gick skilda vägar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd September 15, 2018 Dela Inlagd September 15, 2018 35 minuter sedan, skrev wUThai: Dom gick skilda vägar. Då långt är jag med,stannade inte minne i Thailand?å vad hände med micke? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu