L64 Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 10 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: @Swippe Ja hans böghörna var ju så familjär och mysig... den saknar man verkligen! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 Ja vart fan är han med giraffen som bodde i en liten vrå någonstans, dom trådarna gillade jag. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 1 minut sedan, skrev scorpio63: Ja vart fan är han med giraffen som bodde i en liten vrå någonstans, dom trådarna gillade jag. Ja, du menar han som bodde i garaget 5555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 Det var ju Kollba, elaka garagemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev Soengsang: Ja, du menar han som bodde i garaget 5555555 Jag tror han menar Gorocco och Raffe. Kolba är det väl ingen normal människa som saknar! Ändrades Maj 11, 2018 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 1 minut sedan, skrev GreenValley: Jag tror han menar Gorocco. Kolba är det väl ingen normal människa som saknar! 55555, men han skriver ju ändå lite ibland. Kolba ja, så hette han i garaget. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 Ibland så saknar jag mig själv. Men då går jag in på MPR och läser gammla inlägg och då brukar det gå över “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 Vart tog Kohnis vägen? Alltid på resa och alltid på g! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 12 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Ibland så saknar jag mig själv. Men då går jag in på MPR och läser gammla inlägg och då brukar det gå över Själv skriver jag ut mina inlägg i A3 i fall internet skulle krångla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 2 minuter sedan, skrev Fredman: Vart tog Kohnis vägen? Alltid på resa och alltid på g! Fick han inte snefylla och lackade ur. Lämnade detta och grann forumet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 Hehe...intressant läsning detta. Diverse smockor fram å tillbaka. Vissa medlemmar har gått vidare (bland molnen) .....vissa har bara lämnat forumet. För egen del så är vissa saknade, vissa mindre saknade. Som livet i stort, gissar jag. Vem man saknar.....hmmmm....körde en intressant pingismatch på minibord med Krögarn för många år sedan. Vad hände med honom? Sökte sig till Sydamerika? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 4 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Fick han inte snefylla På champagne då, eller... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 Fick han inte snefylla och lackade ur. Lämnade detta och grann forumet? Ojdå!Det har jag missat. I så fall så är det väldigt synd. En slipad ”gubbe” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 (ändrad) Just nu saknar jag frugan Men om två veckor är hon hemma igen Ändrades Maj 12, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Ojdå! Det har jag missat. I så fall så är det väldigt synd. En slipad ”gubbe” Han kan ha fått någon varning och avstängning som han inte tyckte var rättvis. Kommer inte ihåg exakt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 Pingis är i alla fall inne en gång om året och frågar om fred eller nått "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 44 minuter sedan, skrev Fredman: Vart tog Kohnis vägen? Alltid på resa och alltid på g! Han är på forum rehab... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 Nitramj77 var länge sen också. Inte för att jag höll med om allt han skrev men han brukade skicka in en hel del sjyssta bilder från diverse resetrippar... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 58 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Fick han inte snefylla och lackade ur. Lämnade detta och grann forumet? Synd, jag gillade att vara avundsjuk på @Khonis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 4 minuter sedan, skrev Fredman: Synd, jag gillade att vara avundsjuk på @Khonis Messande precis med honom, och han har bara en paus från Mpr. Allt bra med Khonis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 1 timme sedan, skrev GreenValley: Jag tror han menar Gorocco och Raffe. Kolba är det väl ingen normal människa som saknar! Japp dar har vi honom, vart tog han vägen? En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 13 minuter sedan, skrev scorpio63: Japp dar har vi honom, vart tog han vägen? Inloggad för 23 minuter sedan så han är inte så långt borta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 Knassen är ju lite saknad också... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 Precis nyss, skrev Benriach: Knassen är ju lite saknad också... Lite av en legend! Hans uttömmande reportage från Khon Kaen var fängslande... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 Knassen är ju lite saknad också... Mr bombom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu