B747 Inlagd November 2, 2016 Dela Inlagd November 2, 2016 19 minuter sedan, skrev audirs2: Han från Linköping med hon som var lärarinna och dom hade en fin dotter åxå? Har glömt namnet på dom! Mickedo? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 2, 2016 Dela Inlagd November 2, 2016 lenno,den goe gubben Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 2, 2016 Dela Inlagd November 2, 2016 1 minut sedan, skrev måne: lenno,den goe gubben Träffade honom i somras.En trevlig och go gubbe. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 2, 2016 Dela Inlagd November 2, 2016 Poffa, STJP, Lars60 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 2, 2016 Dela Inlagd November 2, 2016 Wille "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 2, 2016 Dela Inlagd November 2, 2016 Nobuzz "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 2, 2016 Dela Inlagd November 2, 2016 Poffa, STJP, Buzzen och Wille Absolut. Jag har träffat dom alla och dom är lika underbara allihop, men den som är mest behövlig för forumet just nu är Poffa. Han hade behövts för att täcka upp för SSS, dom är/var lika i mycket. My way or the highway.. Men hur som det är fattigt här utan dessa giganter Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 Wille och STJP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 Heno och Heja mig verkar inte synas till heller! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Whuttan, din vittvinspimplande stolle. Spotta ut snusen och kom in i matchen igen... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 On 2016-09-13 at 14:04, skrev Fritz: Det tycker jag åxå, tyvärr blev han enligt mig väldigt hårt åtgången av en del här på forumet. Han var lite " eljest " som vi säger i mina hemtrakter, alltså inte som vi andra och såna ska vi vara rädda om, så länge som dom inte är elaka naturligtvis. Fritz.. Nu var det ju inte för att han blev "hårt åtgången av en del här på forumet" som han lämnade. Hade lite PM-kontakt med honom och anledningen att han slutade skriva var för att han tyckte att han skulle få betalt för sina ord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 2 minuter sedan, skrev Raggmunken: Nu var det ju inte för att han blev "hårt åtgången av en del här på forumet" som han lämnade. Hade lite PM-kontakt med honom och anledningen att han slutade skriva var för att han tyckte att han skulle få betalt för sina ord. Det borde väl räckt med att klia honom lite under hakan och ge honom lite mjölk och whiskas... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Va hände med Nässjös ambassadör nr 1, J666????? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 4 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Va hände med Nässjös ambassadör nr 1, J666????? Han finns i skuggorna Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 9, 2016 Dela Inlagd December 9, 2016 FORDEN verkar ha somnat totalt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd December 9, 2016 Dela Inlagd December 9, 2016 On 2016-10-01 at 11:54, skrev audirs2: Sip Sam saknar man nog lite asså! Vem är nr 13 som du saknar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 9, 2016 Dela Inlagd December 9, 2016 47 minuter sedan, skrev Pingislover: Vem är nr 13 som du saknar? 13?????? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd December 9, 2016 Dela Inlagd December 9, 2016 1 timme sedan, skrev audirs2: 13?????? Ja "Sib Sam" betyder 13 på Thailändska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 9, 2016 Dela Inlagd December 9, 2016 Man saknar nog 33 mer 13 "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 9, 2016 Dela Inlagd December 9, 2016 2 timmar sedan, skrev Broskan: Man saknar nog 33 mer 13 Ja vem bryr sig om de där 13.... enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 9, 2016 Dela Inlagd December 9, 2016 Balut power, Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 9, 2016 Dela Inlagd December 9, 2016 1 minut sedan, skrev Stoneys: Balut power, Träffar honom i julhelgen. Kan hälsa från dig. Han hade 3 trevliga veckor i Las Vegas nyligen. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 9, 2016 Dela Inlagd December 9, 2016 16 timmar sedan, skrev Broskan: Träffar honom i julhelgen. Kan hälsa från dig. Han hade 3 trevliga veckor i Las Vegas nyligen. Hälsa tillbaka, alltid go och glad, lite pix från den trippen, night life förstås vore ej fel, ;-) Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 9, 2016 Dela Inlagd December 9, 2016 5 minuter sedan, skrev Stoneys: Hälsa tillbaka, alltid go och glad, lite pix från den trippen, night life förstås vore ej fel, ;-) Jag suddade hans ansikte. MPR:s Balut Power i Las Vegas. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 9, 2016 Dela Inlagd December 9, 2016 (ändrad) 16 timmar sedan, skrev Broskan: Jag suddade hans ansikte. MPR:s Balut Power i Las Vegas. //Broskan Vänster hand ✋ på vänster bröst, vill också känna ;-) trodde det var hans hand ✋ :-( Ändrades December 9, 2016 av Stoneys fel Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu