broder tuk tuk Inlagd Augusti 31, 2016 Dela Inlagd Augusti 31, 2016 On 2016-08-27 at 12:31, skrev Tekkor: Om man läser inlägget nedan kanske man kan få en glimt varför forat kan vara slut eller på väg att haverera Ja med ett sådant klientel på mpr så kanske man minskar sina inloggningar... För ibland är det ett himla ryggdunkande med stående ovationer för vissa medlemmar hur de är irl... Kanske därför BTT undviker träffar då han är mån om sin hälsa Precis inte så kul att bli påhoppad IRL för något man skämtsamt skrivit på en sajt. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Augusti 31, 2016 Dela Inlagd Augusti 31, 2016 2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Precis inte så kul att bli påhoppad IRL för något man skämtsamt skrivit på en sajt. BTT Så du har blivit påhoppad IRL för vad du skriver på MPR? Då kan man fråga sig varför du anordnar träffar som du inte behagar dyka upp på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 On 2016-08-27 at 11:56, skrev Enis: Hon är kvar i Bankan som det verkar på hennes FB Haft strul att logga in och blev då glatt påhejad av "före detta" MPR medlemmar att MPR var helt slut som forum så det var ingen ide att fortsätta att försöka logga in. /Enis Har ej FB,kan du inte berätta för henne att Mpr inte är slut. Är nog många som vill höra hur det går i Bkk. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 22 minuter sedan, skrev Stoneys: Har ej FB,kan du inte berätta för henne att Mpr inte är slut. Är nog många som vill höra hur det går i Bkk. Har nyligen haft kontakt med henne, stressigt nu med massor av tentor i tre veckor samt ett ryggont som besvärar. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 On 2016-08-31 at 12:18, skrev broder tuk tuk: Precis inte så kul att bli påhoppad IRL för något man skämtsamt skrivit på en sajt. BTT On 2016-08-31 at 14:44, skrev Lappen: Så du har blivit påhoppad IRL för vad du skriver på MPR? Då kan man fråga sig varför du anordnar träffar som du inte behagar dyka upp på? Jag väntar fortfarande på ett svar på när och var du blivit påhoppad irl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 5, 2016 Dela Inlagd September 5, 2016 Happy Harry från Göteborg, var med förra året på träffen, sedan helt tyst!??? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd September 5, 2016 Dela Inlagd September 5, 2016 Thure med sina berättelser från Khorat och kryssningar. Surfaren med sina utflykter omkring Chayaphum och sina first Claes flygningar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 5, 2016 Dela Inlagd September 5, 2016 Kollba senast 2013 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 5, 2016 Dela Inlagd September 5, 2016 Baa saknar jag lite faktiskt, vet att han är inne och läser men det var ju en kul typ. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd September 5, 2016 Dela Inlagd September 5, 2016 Herr Changs preskiberade ...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 5, 2016 Dela Inlagd September 5, 2016 2 timmar sedan, skrev Stoneys: Kollba senast 2013 Skrev inte han att han hade problem med hälsan? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd September 5, 2016 Dela Inlagd September 5, 2016 On 2016-09-03 at 10:46, skrev Lappen: Jag väntar fortfarande på ett svar på när och var du blivit påhoppad irl. Jag har aldrig blivit påhoppad IRL däremot så snappade jag upp vissa rykten från maitans att någon var ute efter mitt skinn och det var en av anledningarna till att jag valde att inte besöka hans gästhus. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd September 5, 2016 Dela Inlagd September 5, 2016 (ändrad) 15 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Jag har aldrig blivit påhoppad IRL däremot så snappade jag upp vissa rykten från maitans att någon var ute efter mitt skinn och det var en av anledningarna till att jag valde att inte besöka hans gästhus. BTT Nu skrev du ATT du hade blivit påhoppad IRL redan. Hmm hur kan du höra rykten på ett ställe som du aldrig besökte? Eller påstår du att själva Maitan talade om för dig? För det är väldigt lätt att verifiera. Du måste vara lite harig av dig som inte vågar stå upp för vad du skriver på MPR. Konstigt här påstår du att du varit till Maitans! Hur ska det ha det egentligen för här säger du ingenting om att du "snappade" upp det av eller hos maitan. Utan du säger att du är rädd. Kan du säga sanningen eller är det omöjligt för dig! Ändrades September 5, 2016 av Lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd September 5, 2016 Dela Inlagd September 5, 2016 38 minuter sedan, skrev Lappen: Nu skrev du ATT du hade blivit påhoppad IRL redan. Hmm hur kan du höra rykten på ett ställe som du aldrig besökte? Eller påstår du att själva Maitan talade om för dig? För det är väldigt lätt att verifiera. Du måste vara lite harig av dig som inte vågar stå upp för vad du skriver på MPR. Konstigt här påstår du att du varit till Maitans! Hur ska det ha det egentligen för här säger du ingenting om att du "snappade" upp det av eller hos maitan. Utan du säger att du är rädd. Kan du säga sanningen eller är det omöjligt för dig! Ja till skillnad från dig så har jag ju faktiskt varit i Thailand mer än en gång. Historien med maitans ligger några år bakåt i tiden och nej detta om att någon ville mig illa den gången snappade jag upp långt senare här på forumet när någon skkrev att vissa hade älskat att jag kom dit så att dom kunde slå mig på käften. Med facit i hand var det nog bara bra att jag inte dök upp hos maitans den gången. Feg?? Vill du besöka ett ställe om du riskerar att hamna i slagsmål eller ännu värre?? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd September 6, 2016 Dela Inlagd September 6, 2016 39 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Ja till skillnad från dig så har jag ju faktiskt varit i Thailand mer än en gång. Historien med maitans ligger några år bakåt i tiden och nej detta om att någon ville mig illa den gången snappade jag upp långt senare här på forumet när någon skkrev att vissa hade älskat att jag kom dit så att dom kunde slå mig på käften. Med facit i hand var det nog bara bra att jag inte dök upp hos maitans den gången. Feg?? Vill du besöka ett ställe om du riskerar att hamna i slagsmål eller ännu värre?? BTT 5555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 6, 2016 Dela Inlagd September 6, 2016 1 timme sedan, skrev broder tuk tuk: Ja till skillnad från dig så har jag ju faktiskt varit i Thailand mer än en gång. Historien med maitans ligger några år bakåt i tiden och nej detta om att någon ville mig illa den gången snappade jag upp långt senare här på forumet när någon skkrev att vissa hade älskat att jag kom dit så att dom kunde slå mig på käften. Med facit i hand var det nog bara bra att jag inte dök upp hos maitans den gången. Feg?? Vill du besöka ett ställe om du riskerar att hamna i slagsmål eller ännu värre?? BTT Hahaha du e fan makalös, vilka fantasier. Om du nu inte vågade besöka Mait pga att du var rädd för att åka på spö, varför bokade du inte av ditt rum då, istället för att sen komma o skylla på "laga förfall" Men hur var det med den egentagna bilden på färjan i Riga på hemvägen, lite intressant att det var den enda bild du hade som kan verifiera din "resa" Nä säg nu som det är att du bara fantiserar istället för att göra bort dig mer, med 7/11, färjor, skulder etc etc. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd September 6, 2016 Dela Inlagd September 6, 2016 35 minuter sedan, skrev Soengsang: Hahaha du e fan makalös, vilka fantasier. Om du nu inte vågade besöka Mait pga att du var rädd för att åka på spö, varför bokade du inte av ditt rum då, istället för att sen komma o skylla på "laga förfall" Men hur var det med den egentagna bilden på färjan i Riga på hemvägen, lite intressant att det var den enda bild du hade som kan verifiera din "resa" Nä säg nu som det är att du bara fantiserar istället för att göra bort dig mer, med 7/11, färjor, skulder etc etc. Att jag inte dök upp hos Maitans hade inget att göra med rädsla. Jag blev sjuk punkt slut. Att som värdshusvärden sen komma och kräva ett helt månadsbelopp i efterhand tyder bara på snikenhet. Färjan på bilden var från nätet ja men eftersom jag inte tog någon bild på den verkliga färjan vi fick använda oss av på hemresan så tog jag en bild på samma båt från nätet. Same same... BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 6, 2016 Dela Inlagd September 6, 2016 Rätt genialt och logiskt att anordna en träff man själv inte tänker närvara på en plats som ingen hittar till, och som inte ens inbjudaren själv vet var den ligger. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 6, 2016 Dela Inlagd September 6, 2016 Att jag inte dök upp hos Maitans hade inget att göra med rädsla. Jag blev sjuk punkt slut. Att som värdshusvärden sen komma och kräva ett helt månadsbelopp i efterhand tyder bara på snikenhet. Färjan på bilden var från nätet ja men eftersom jag inte tog någon bild på den verkliga färjan vi fick använda oss av på hemresan så tog jag en bild på samma båt från nätet. Same same... BTT Hm.Sjukdom, du skrev ju alldeles nyss att du inte gick dit pga rädd att få däng?Och du skrev också att du tog bilden på båten.Vad stämmer egentligen av vad du skriver?Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 6, 2016 Dela Inlagd September 6, 2016 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Hm. Sjukdom, du skrev ju alldeles nyss att du inte gick dit pga rädd att få däng? Och du skrev också att du tog bilden på båten. Vad stämmer egentligen av vad du skriver? Sent from my SM-A910F using Tapatalk Var det inte Götlaborgarna som var smartast i hela världen? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 6, 2016 Dela Inlagd September 6, 2016 Var det inte Götlaborgarna som var smartast i hela världen? Tror han e rappsneger Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 6, 2016 Dela Inlagd September 6, 2016 11 timmar sedan, skrev Stoneys: Kollba senast 2013 Han kom ihop sig med ett orginal som kallade sig JFK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd September 6, 2016 Dela Inlagd September 6, 2016 7 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Ja till skillnad från dig så har jag ju faktiskt varit i Thailand mer än en gång. BTT Har du verkligen varit det? Till skillnad från dig så kan jag bevisa att jag varit i Thailand flera gånger. Jag utmanar nu dig att verkligen bevisa det och det duger inte med några obskyra bilder tagit mot ett skylt fönster. Utan stämplar i passet (något du lovat flera gånger redan) bilder från din senaste resa,något som kan bevisa till 100% att du varit dör så många gånger du påstår. Gör du det så samtidigt lägger jag upp bilder med exif-datan intakt så kan folk verifiera var,när och med vad bilden är tagen med. Så kom igen nu. Gör ett seriöst försök att rädda din trovärdighet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd September 6, 2016 Dela Inlagd September 6, 2016 7 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Historien med maitans ligger några år bakåt i tiden och nej detta om att någon ville mig illa den gången snappade jag upp långt senare här på forumet när någon skkrev att vissa hade älskat att jag kom dit så att dom kunde slå mig på käften. BTT Några år? Enligt tidsangivelsen så är det förra året 2015. Aha så du valde att inte åka till maitans för långt senare fick du reda på att någon skulle slå dig!!! Sen när blev du synsk och kunde sia om framtiden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd September 6, 2016 Dela Inlagd September 6, 2016 7 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Feg?? Vill du besöka ett ställe om du riskerar att hamna i slagsmål eller ännu värre?? BTT Vill och vill ibland är man tvungen att göra saker för att bevisa en sak. Till skillnad mot dig så är jag man nog att stå för vad jag säger med min stora käft. Jag har blivit hotad av några obskyra individer på MPR att hålla mig borta från träffar. Likväl har jag besökt ett antal träffar i Sveriges och en i Thailand samt besökt Maitans otal gånger. Vill du ha bildbevis på det för till skillnad mot dig vågar och kan jag. Om du frågar mig så är du något av det fegaste lilla kryp jag någonsin sett. Stor i käften men vågar inte stå för det IRL. Du är i praktiken en nolla,en avundsjuk mytoman som sitter på kammaren och drömmer om det liv alla andra upplever i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu