hamnoi Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 7 timmar sedan, skrev wUThai: Det tror jag säkert det är på forum likt FB och liknande. Men här på MPR känner ju dom flesta varandra på ett eller annat sätt. Bland dom aktiva här så är ju majoriteten inte anonyma. Det är väl det som gör MPR unikt när det gäller forum att så många medlemmar verkligen träffas irl. Jag har inga problem och säga vad tycker och inte tycker oavsett vem jag träffar. Jag inbillar mig iaf att jag är ganska lik på forumet som i verkliga livet. Något buffligare och lite tjötigare irl, men annars ganska likt Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 (ändrad) 50 minuter sedan, skrev hamnoi: Något buffligare och lite tjötigare irl, men annars ganska likt Wuttan alltså? Ändrades April 13, 2016 av B747 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 15 timmar sedan, skrev wUThai: När man kommer på sig själv med att läsa i "Vad åt du idag" då är det en stark indikation på att nåt inte stämmer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 15 timmar sedan, skrev wUThai: Det är definitivt nåt som märkts på forumet sista tiden att folk slutat att skriva eller loggat ut. Och värre kommer det bli. När man kommer på sig själv med att läsa i "Vad åt du idag" då är det en stark indikation på att nåt inte stämmer. Apropå 33:an, han kan vara hur trevlig som helst irl och det är han säkert. Men det ursäkta inte hans beteende här på MPR. Sen får folk tycka vad fan dom vill, men det är vad jag tycker. Fattar inte varför man ska ändra personlighet bara för att man sitter på ett forum? Jag har träffat en del folk från MPR och dom flesta är som man förväntar sig... sen att man skarva på lite då och då för att få upp stämningen på forumet är ju en sak. Själv känner jag att MPR blir tråkigare och tråkigare för var gång man loggar in p.g.a. att aktiviteten inte finns här längre. Då tar man väl för givet att det gäller även tråden "Vad dricker du just nu", att något inte stämmer. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 15 timmar sedan, skrev wUThai: Fattar inte varför man ska ändra personlighet bara för att man sitter på ett forum? Nja det kanske är tvärtom. Det kanske är den riktiga personligheten som kommer fram när man sitter skyddad/anonym i sitt hem framför datorn. En del personer beter sig helt annorlunda när de anonyma sitter i sitt fordon ute i trafiken, jämfört med hur de beter sig när de är till fots bland andra människor. Samma sak med hustrumisshandlare, seriemördare och liknande. I många fall så blir de som känner personen väldigt förvånade när sanningen kommer fram. Alkohol har ju även den effekten att den kan ta fram en persons "riktiga personlighet", vilket kanske kan märkas på firmafester och dyl där någon eller några blir helt "annorlunda" än vad de brukar vara på arbetsplatsen i vanliga fall. Nä, jag tror att många/en del spelar ett spel för galleriet när de lämnar sitt hem och är sociala IRL. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 Då tar man väl för givet att det gäller även tråden "Vad dricker du just nu", att något inte stämmer.[emoji4] Haha! Det är ju den enda tråden som håller klass idag! Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 Vad har Putte med stora bokstäver tagit vägen? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 Har inte hört nått från Minne00 på länge,undrar hur det går i Bkk ? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 (ändrad) Babysnake har inte heller vart inne här på länge, men fick tag på han till slut. Kan säga att han har vart allvarligt sjuk! Hoppas han blir ok! Ändrades Augusti 28, 2016 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 36 minuter sedan, skrev Stoneys: Har inte hört nått från Minne00 på länge,undrar hur det går i Bkk ? Hon är kvar i Bankan som det verkar på hennes FB Haft strul att logga in och blev då glatt påhejad av "före detta" MPR medlemmar att MPR var helt slut som forum så det var ingen ide att fortsätta att försöka logga in. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 10 minuter sedan, skrev Enis: Hon är kvar i Bankan som det verkar på hennes FB Haft strul att logga in och blev då glatt påhejad av "före detta" MPR medlemmar att MPR var helt slut som forum så det var ingen ide att fortsätta att försöka logga in. /Enis Trist att höra! En trevligare tjej är svår att hitta! Hoppas att allt "flyter" på bra för henne & sambo därnere med studierna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 29 minuter sedan, skrev Enis: Hon är kvar i Bankan som det verkar på hennes FB Haft strul att logga in och blev då glatt påhejad av "före detta" MPR medlemmar att MPR var helt slut som forum så det var ingen ide att fortsätta att försöka logga in. /Enis Om man läser inlägget nedan kanske man kan få en glimt varför forat kan vara slut eller på väg att haverera On 2016-04-14 at 03:28, skrev Nemo: Nja det kanske är tvärtom. Det kanske är den riktiga personligheten som kommer fram när man sitter skyddad/anonym i sitt hem framför datorn. En del personer beter sig helt annorlunda när de anonyma sitter i sitt fordon ute i trafiken, jämfört med hur de beter sig när de är till fots bland andra människor. Samma sak med hustrumisshandlare, seriemördare och liknande. I många fall så blir de som känner personen väldigt förvånade när sanningen kommer fram. Alkohol har ju även den effekten att den kan ta fram en persons "riktiga personlighet", vilket kanske kan märkas på firmafester och dyl där någon eller några blir helt "annorlunda" än vad de brukar vara på arbetsplatsen i vanliga fall. Nä, jag tror att många/en del spelar ett spel för galleriet när de lämnar sitt hem och är sociala IRL. Ja med ett sådant klientel på mpr så kanske man minskar sina inloggningar... För ibland är det ett himla ryggdunkande med stående ovationer för vissa medlemmar hur de är irl... Kanske därför BTT undviker träffar då han är mån om sin hälsa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 3 timmar sedan, skrev Tekkor: Om man läser inlägget nedan kanske man kan få en glimt varför forat kan vara slut eller på väg att haverera Ja med ett sådant klientel på mpr så kanske man minskar sina inloggningar... För ibland är det ett himla ryggdunkande med stående ovationer för vissa medlemmar hur de är irl... Kanske därför BTT undviker träffar då han är mån om sin hälsa Hear hear Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWED THAI Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 On 2016-04-13 at 04:14, skrev thomas001: Har funderat på varfor han inte hors här på MPR. Han skriver inlägg varje dag på FB. Mycket om fotboll i Udon, onsdagsträffen mm. Ca 116 medlemmar nu på den sidan. Många har väl lämmnat Mpr till förmån för FB. Baa är en väldigt trevlig person privat och även andra fd. Mpr,are som man träffar i Udon. Träffarna i Udon har väl ett snitt på ca 20 gubbs nu under lågsäsong. Mvh. SWED THAI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 5 timmar sedan, skrev Rillex: Trist att höra! En trevligare tjej är svår att hitta! Hoppas att allt "flyter" på bra för henne & sambo därnere med studierna. Sambon Micke är väl i Gbg nästa helg på nån mini Mpr träff i Slottskogen. Sommarlov kanske?Minne00 vet ej kanske pluggar i Bkk. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 Jag saknar Sam Sip Sam, som tyvärr aldrig mer kommer att deltaga på MPR.......... Du är saknad min vän........ Hoppas vi ses i en annan framtid......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 7 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Jag saknar Sam Sip Sam, som tyvärr aldrig mer kommer att deltaga på MPR.......... Du är saknad min vän........ Hoppas vi ses i en annan framtid......... Det är som det är med det. Jag saknar, Borgmästarn, Peter D, Gorocco, Kim; Petteri... Jäkla FB avfällingar... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 2 minuter sedan, skrev Odin: Det är som det är med det. Jag saknar, Borgmästarn, Peter D, Gorocco, Kim; Petteri... Jäkla FB avfällingar... Japp, men vi kommer att få träffa dem snart igen....... Till skillnad från Ronny....... Förlåt, men jag satt här ikväll och blev lite sentimental och sorgsen, då jag just fick besked om att en annan känd person från Jomtien-området antagligen bara har några dagar kvar i livet....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: Japp, men vi kommer att få träffa dem snart igen....... Till skillnad från Ronny....... Förlåt, men jag satt här ikväll och blev lite sentimental och sorgsen, då jag just fick besked om att en annan känd person från Jomtien-området antagligen bara har några dagar kvar i livet....... Min vän. Detta gäller inte så mycket Ronny. Men lite grann... Vi väljer själva hur vi vill leva våra liv, det är i vår fulla rätt. Jag vet inte vem du pratar om, men jag tror ändå mej veta vem det är. Han har åxå gjort ett val, å valt sin väg, gjort sitt val. Ingen har tvingat honom att göra si eller så. Han har gjort sina val i sina sinnens fulla bruk. Bränner man sitt ljus i bägge ändar så tar det slut fort, det vet du och det vet jag... Men lever vi ett liv med tanke på det? Näpp Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 25 minuter sedan, skrev Odin: Min vän. Detta gäller inte så mycket Ronny. Men lite grann... Vi väljer själva hur vi vill leva våra liv, det är i vår fulla rätt. Jag vet inte vem du pratar om, men jag tror ändå mej veta vem det är. Han har åxå gjort ett val, å valt sin väg, gjort sitt val. Ingen har tvingat honom att göra si eller så. Han har gjort sina val i sina sinnens fulla bruk. Bränner man sitt ljus i bägge ändar så tar det slut fort, det vet du och det vet jag... Men lever vi ett liv med tanke på det? Näpp Jag tror också att du vet vem det handlar om och ja, personen har bränt sina vekar i båda ändarna och det har man förstått och varnat för i många år, trots att personen inte har lyssnat...... Oavsett, trots alla varningssignaler, så blir det väldigt nära när det händer, trots alla val som personen ifråga har haft möjlighet att göra....... Personen ifråga tog hand om mig första gången jag var i LOS och vi har munhuggits många gånger men med kärlek...... Tack för din fina och sanningsenliga text....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 28, 2016 Dela Inlagd Augusti 28, 2016 Jag tror också att du vet vem det handlar om och ja, personen har bränt sina vekar i båda ändarna och det har man förstått och varnat för i många år, trots att personen inte har lyssnat...... Oavsett, trots alla varningssignaler, så blir det väldigt nära när det händer, trots alla val som personen ifråga har haft möjlighet att göra....... Personen ifråga tog hand om mig första gången jag var i LOS och vi har munhuggits många gånger men med kärlek...... Tack för din fina och sanningsenliga text.......Kanske bra att namn minnet inte är det bästa?? Men tråkigt när nära är i sämre skick än vi andra dödliga!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 30, 2016 Dela Inlagd Augusti 30, 2016 Prutten fanns det väl någon som hette så? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Augusti 30, 2016 Dela Inlagd Augusti 30, 2016 4 timmar sedan, skrev audirs2: Prutten fanns det väl någon som hette så? Tror att han bytte nick och fortfarande är aktiv. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 31, 2016 Dela Inlagd Augusti 31, 2016 Undrar vad Putte med STORA BOKSTÄVER tog vägen. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 31, 2016 Dela Inlagd Augusti 31, 2016 6 timmar sedan, skrev stefan5300: Undrar vad Putte med STORA BOKSTÄVER tog vägen. Han har inte tid med oss,lever för sin familj numera Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu