Odin Inlagd Januari 10, 2016 Dela Inlagd Januari 10, 2016 Jag tycker glimten är saknad Just nu är det du som är glimten, oftare och längre skitunge... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Januari 10, 2016 Dela Inlagd Januari 10, 2016 Hoppas idi*ten fortfarande är inlåst i garaget. Varför det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 31, 2016 Dela Inlagd Mars 31, 2016 On 2016-01-07 at 20:35, skrev Farang: nått gick fel här, but never mind Krya på dig Farang..... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 Mr Boom Boom.. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 SVEN 55 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 53 minuter sedan, skrev måne: 53 minuter sedan, skrev måne: SVEN 55 SVEN 55 Jag har fått höra av många trovärdiga medlemmar att SVEN 55. Är en riktigt thaiveteran med mycket kunskap om Thailand. Han blev indragen i ett aprilskämt. Och tröttnade på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 1 timme sedan, skrev Rogigoal: Mr Boom Boom.. Träffade honom härom dagen faktiskt mkt trevlig kille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 1 timme sedan, skrev måne: SVEN 55 Träffade honom senaste resan i februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 1 timme sedan, skrev måne: SVEN 55 En god vän det Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 On 2016-01-08 at 21:08, skrev gubben4906: Jag söp till 1969 och sket i arbetet, fick sparken i New York och fick åka med Gripsholm hem, fick slutlön i Göteborg och tågbiljett till Stockholm. Där ser man vad alkohol ställer till med. gubben En gratis kryssning, en tågresa till baksidan, OCH löning? Skål då! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 Visst saknar jag STJP, och Farrang, den ene har jag träffat, den andre hoppas jag se snart. Saknar Lasse på Thaiscan, och min gamle vän Jimtjatar, den förste är tyvärr avliden, den andre har emigrerat från Thailand till Perth... Men Jimtjatar kommer hem till mej på Fredag, hoppas det är grillväder! Pilsner blir det i vilket fall som helst! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 42 minuter sedan, skrev Soengsang: En god vän det Instämmer till hundra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 16 minuter sedan, skrev Tommy: Visst saknar jag STJP, och Farrang, den ene har jag träffat, den andre hoppas jag se snart. Saknar Lasse på Thaiscan, och min gamle vän Jimtjatar, den förste är tyvärr avliden, den andre har emigrerat från Thailand till Perth... Men Jimtjatar kommer hem till mej på Fredag, hoppas det är grillväder! Pilsner blir det i vilket fall som helst! MVH Tommy Lasse på Thaiscan va en go gubbe, kunde ha fått va med lte till! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 On 2016-01-07 at 09:18, skrev Baa: Siam Nilsson, såg honom på bild igår och då minns man en del av hans eskapader, men nog skulle det vara trevligt med lite mer! Pratade nästan med honom i helgen, han verkar må bra, men prioriterar inte MPR. On 2016-01-07 at 09:33, skrev Issanbonde: Vart tog vår serietecknare vägen? Har annat att tänka på nu. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 2 timmar sedan, skrev Rogigoal: Mr Boom Boom.. MR Boom Boom var en sjuk jävel som var påhittad. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 1 minut sedan, skrev broder tuk tuk: MR Boom Boom var en sjuk jävel som var påhittad. BTT Den beskrivningen påminner mig om någon... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 Precis nyss, skrev Benriach: Den beskrivningen påminner mig om någon... Jaså vem då? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 1 minut sedan, skrev broder tuk tuk: Jaså vem då? BTT Du skrev ju svaret 55555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 Ja Mr BoomBoom hymlade inte om barlivet och vart genast BTTs stora idol och förebild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 1 minut sedan, skrev Cavemannen: Ja Mr BoomBoom hymlade inte om barlivet och vart genast BTTs stora idol och förebild Var även han en överdängare på att arrangera forumträffar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 2 minuter sedan, skrev GreenValley: Var även han en överdängare på att arrangera forumträffar? Nope men han har varit med på ett flertal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 Thorsten Flink var fantastiskt kul på sin tid Swippe hade mycket visdom att dela med sig utav Den underbara Krögarn Anna var ju ju en motpol till alla sexturister Fast HC är ju inte, eller? JFK_68 var en skarp skribent, tydligen för skarp, men gillar honom Fotoförbud på honom Wille och stjp (han i mitten kommer jag inte ihåg) Nerike också, skön kille och där fäll Atom ur MPR manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 1 timme sedan, skrev Bibben: Pratade nästan med honom i helgen Pratade nästan, var ni för packade för att få fram ord eller, hur går "pratade nästan" till? 55555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 Ankan givetvis manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 Han i mitten hette väl Waxet eller nåt? Kanontrevlig kille. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu