Sangwal Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 Jag söp till 1969 och sket i arbetet, fick sparken i New York och fick åka med Gripsholm hem, fick slutlön i Göteborg och tågbiljett till Stockholm. Där ser man vad alkohol ställer till med. gubben Det var väl inte alkoholens fel..Ligger väl på dig själv... Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 Jag söp till 1969 och sket i arbetet, fick sparken i New York och fick åka med Gripsholm hem, fick slutlön i Göteborg och tågbiljett till Stockholm. Där ser man vad alkohol ställer till med. gubben Så det är alkoholen du saknar, eller... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 Inte mycket kvar av det området nu... Putin, så där ser det ut efter att the swedes har vart framme å röjt lite! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 Putin, så där ser det ut efter att the swedes har vart framme å röjt lite! Nja, det är väl en konsekvens av att bl.a svenskar röjt för lite i området... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 Nja, det är väl en konsekvens av att bl.a svenskar röjt för lite i området...Ja ja med akademiska termer så,,,,,, Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 Ja ja med akademiska termer så,,,,,,Nej tvärtom,med logiska termer. Hade fler varit på det området så hade det fortfarande funnits kvar... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 Jag tycker glimten är saknad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 Helt klart den jag saknar mest är Arne Hibbling /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 Gammeldansken, saknar jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 Inte samma King kong som jag tänkte på.. ..Fanns en King Kong som drev Guesthouse på Walking street tillsammans med Max som sedemerastartade Nyhavn med Bjarne ....någon som minns honom Janne "king kong" Olsson?...Guest houset hette nog Mermaidvar en King Kong som var Matros i Broströms som höll till i Pattaya kan det vara han? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Januari 10, 2016 Dela Inlagd Januari 10, 2016 Stjp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 10, 2016 Dela Inlagd Januari 10, 2016 var en King Kong som var Matros i Broströms som höll till i Pattaya kan det vara han? Stämmer, vet du vart han tagit vägen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Januari 10, 2016 Dela Inlagd Januari 10, 2016 Det var väl inte alkoholens fel..Ligger väl på dig själv... Rock on!Självklart var det mitt fel som drack alkoholen. gubben4906 Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 10, 2016 Dela Inlagd Januari 10, 2016 StjpTräffade honom för ett par veckor sedan, han har det bra och mår som han förtjänar, d.v.s. förträffligt! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Januari 10, 2016 Dela Inlagd Januari 10, 2016 Stämmer, vet du vart han tagit vägen?ingen aning jag slutade i Broströms 1990, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 10, 2016 Dela Inlagd Januari 10, 2016 ingen aning jag slutade i Broströms 1990, Träffade honom där i någon Zenith båt... ...sen vet i fan var han tog vägen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Januari 10, 2016 Dela Inlagd Januari 10, 2016 Träffade honom för ett par veckor sedan, han har det bra och mår som han förtjänar, d.v.s. förträffligt!Jag som inte haft nöjet att träffa han saknar hans kåserier Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 10, 2016 Dela Inlagd Januari 10, 2016 Jag som inte haft nöjet att träffa han saknar hans kåserier stjp:s kåserier ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Januari 10, 2016 Dela Inlagd Januari 10, 2016 stjp:s kåserier ??Kallade det vad du vill men hans underfundighet och värme saknar jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 10, 2016 Dela Inlagd Januari 10, 2016 Kallade det vad du vill men hans underfundighet och värme saknar jagNu är stjp en trevlig kille men kåserier vet jag inte om han höll på med ,du har inte blandat ihop korten nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Januari 10, 2016 Dela Inlagd Januari 10, 2016 Nu är stjp en trevlig kille men kåserier vet jag inte om han höll på med ,du har inte blandat ihop korten nuJag har inte blandat ihop korten vet vem han.vi nöjer oss med det. Saknar hans inlägg även bilderna på hans son Leo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Januari 10, 2016 Dela Inlagd Januari 10, 2016 Det börjar rosta nu. Soi 8 är inte så häftigt längre..........Nej det är sant men sjuan har fortfarande bra drag efter 23 tycker jag.BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 10, 2016 Dela Inlagd Januari 10, 2016 Kolba var en rolig herre. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 10, 2016 Dela Inlagd Januari 10, 2016 Kolba var en rolig herre.Hoppas idi*ten fortfarande är inlåst i garaget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 10, 2016 Dela Inlagd Januari 10, 2016 Hoppas idi*ten fortfarande är inlåst i garaget. ? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu