Issanbonde Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Men vänta nu...... KingKong var där samt HajKaj.. Skallis också... Var inte du där oxå Farang? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 (ändrad) För ett halvt poäng.... Vilka två saknade medlemmar är detta???? ( Skit i han med ljusblå tröja.) Det visste jag också .......Härliga bilder En AIKare och en brajare Ändrades Januari 8, 2016 av kenneth073 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Det visste jag också .......Härliga bilderDagens kuggfråga...Ven är den stackars saten i blå tröja??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Inte Glottiz i alla fall ,men kanske en Kristinehamnare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Två kändisar samt en jag inte minns!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Off topic, för mig var en short-time en helnatt, och nej, Baa's svar var inte till mig, och ja, vet vad "riktig " short-time är, men hur skoj är det??? member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 nått gick fel här, but never mind member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Fasen vad du vet allt Isanbonde? = Skipper "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Nej, det var Boddie...var de inte Bacon aka CML? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 nått gick fel här, but never mindSå kan det gå när inte haspen är på..lol Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 var de inte Bacon aka CML? EnisCML var det ju.....Fasen vad jag funderat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Enis du är domare ang. årtalet.. OK? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Fler man saknar.... HalliGalli, Firren samt KingKong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Enis du är domare ang. årtalet.. OK?Jupp "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Nu alla HP å thaiveteraner.... Dagens fråga.... Vilket år öppnade Qappen Soi Sixten bar????? 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 bara en liten kuggfråga till BTT.... vi tjafsade ju för första gången 2006 på MSN-forumet Thaitjejer... då var vi båda i 40'års-åldern, och du ansåg att alla över 50 som åkte till Thailand och tog "Lilla Noi" ur baren var överåldriga snuskgubbar..... vad anser du nu år 2016? Btt http://btt.forum24.se/btt-post-925.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Sicka minnen man får när man ser gamla medlemmar från TT eran.Jag var ju med då men med ett annat nick. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 Nu alla HP å thaiveteraner.... Dagens fråga.... Vilket år öppnade Qappen Soi Sixten bar????? 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 (ändrad) 2005 Ja 2006 var det och jag var förste man MAN var mitt nick på ss då http://www.soisixten.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=11238&p=138304&hilit=qappen#p138304 M.A.N Inläggsrubrik: Postat: 17 mar 2006, 15:27 En liten rapport baren invigdes en halvtimma efter kontraktet skrevscashier anstaelldes = en frilans 3 damer till dok upp jag hade glaedjen att kopa forsta olen sedan anslot Firren med kompis = nagra tillsa jag fick bli den forsta att dra i klockan foton tagna med soi sixten troja pa bilder kommer Qappen i hog form Firren bestaellde forsta sang som setet blir nog bra det daer blir lite till tugg ocksa i baren enl aegarenBren ligger mella made in Thailand oc chaba hut bredvid ode tomten sa daer finns 3 svenk barer inom 100 m ja skal da Ändrades Januari 9, 2016 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 Fler man saknar.... HalliGalli, Firren samt KingKong Inte samma King kong som jag tänkte på.. ..Fanns en King Kong som drev Guesthouse på Walking street tillsammans med Max som sedemera startade Nyhavn med Bjarne ....någon som minns honom Janne "king kong" Olsson?...Guest houset hette nog Mermaid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 Ja 2006 var det och jag var förste man MAN var mitt nick på ss då http://www.soisixten.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=11238&p=138304&hilit=qappen#p138304 M.A.N Inläggsrubrik: Postat: 17 mar 2006, 15:27 En liten rapport baren invigdes en halvtimma efter kontraktet skrevscashier anstaelldes = en frilans 3 damer till dok upp jag hade glaedjen att kopa forsta olen sedan anslot Firren med kompis = nagra tillsa jag fick bli den forsta att dra i klockan foton tagna med soi sixten troja pa bilder kommer Qappen i hog form Firren bestaellde forsta sang som setet blir nog bra det daer blir lite till tugg ocksa i baren enl aegarenBren ligger mella made in Thailand oc chaba hut bredvid ode tomten sa daer finns 3 svenk barer inom 100 m ja skal da Inte mycket kvar av det området nu... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 Inte mycket kvar av det området nu... Inte mycket kvar av det området nu... Precis nyss, skrev Khemmarat: Lunchöl på Hjälmaren ? yes dyker upp vid 1330 0 Citera Ändra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 Ja 2006 var det och jag var förste man MAN var mitt nick på ss dåhttp://www.soisixten.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=11238&p=138304&hilit=qappen#p138304 M.A.N Inläggsrubrik:Postat: 17 mar 2006, 15:27 En liten rapport baren invigdes en halvtimma efter kontraktet skrevscashier anstaelldes = en frilans 3 damer till dok upp jag hade glaedjen att kopa forsta olen sedan anslot Firren med kompis = nagra till sa jag fick bli den forsta att dra i klockan foton tagna med soi sixten troja pa bilder kommer Qappen i hog form Firren bestaellde forsta sang som setet blir nog bra det daer blir lite till tugg ocksa i baren enl aegaren Bren ligger mella made in Thailand oc chaba hut bredvid ode tomten sa daer finns 3 svenk barer inom 100 m ja skal da Snart dags för en tioårsminnesstund. Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 nått gick fel här, but never mindFan jag blev alldeles varm, Hoppas du orkar hänga kvar här ett tag, det skulle ju höja viljan att kika in oftare... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 Jag var ombord i Gripsholm resan på medelhavet innan dom sålde henneJag söp till 1969 och sket i arbetet, fick sparken i New York och fick åka med Gripsholm hem, fick slutlön i Göteborg och tågbiljett till Stockholm. Där ser man vad alkohol ställer till med. gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu