Jump to content
IGNORERAD

Kampanj Business klass


kenneth073

Recommended Posts

7 timmar sedan, skrev Mankan:

Jasså har det varit tjafs där. Det har jag missat. Sedan du radera mina inlägg samma dag eller dagen efter du startade gruppen har jag inte varit in där vad jag kommer ihåg så det är väl därför.

 

Men det kanske är lika bra. Överdrivet modererande blir aldrig bra.

Tjafset bestod av att du tyckte att tråden var en utmärkt plattform för dig att visa ditt missnöje mot grupperna.

Det skulle bara vara en ren faktatråd med färska gällande biljettpriser var min åsikt. Där gick våra åsikter isär.

 

Nu är inga inlägg raderade utan bara gömda så jag kan visa dom igen om du vill läsa om ditt eget spam och trådförstörande. Bara säg till. 

 

Fortsätt du kampen mot grupperna, med att skapa en tråd är mitt poetiska råd.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 131
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    15

  • Sam sip sam

    15

  • Mankan

    8

  • Wwax

    8

Mest aktiva i denna tråd

5 timmar sedan, skrev leifen:

Tjafset bestod av att du tyckte att tråden var en utmärkt plattform för dig att visa ditt missnöje mot grupperna.

Det skulle bara vara en ren faktatråd med färska gällande biljettpriser var min åsikt. Där gick våra åsikter isär.

 

Nu är inga inlägg raderade utan bara gömda så jag kan visa dom igen om du vill läsa om ditt eget spam och trådförstörande. Bara säg till. 

 

Fortsätt du kampen mot grupperna, med att skapa en tråd är mitt poetiska råd.

Ja men snälla lilla Leifen nu överdriver du väl ändå. Du säger att du slutat uppdatera för att du blev less på mitt tjafs vilket är skitsnack.  Jag skrev några inlägg precis när du startade gruppen som du tog bort och sedan dess har du uppdaterat.

Mina inlägg bestod i kritik mot att radera kampanjerna allt efter och jag förklarade varför. Du valde att behålla den positiva kritiken och ta bort den negativa. Så även där snackar du skit. Det är lätt att kalla andras åsikter för spam och trådförstörande för att de inte går i linje med dina.

 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......

 

och vinnare är...?

 

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Business är ju riktigt najs, men tyvärr så måste för det mesta stålarna prioriteras för annat. Så därför uppskattas en sån här tråd där man kan få tips om möjlighet att resa lite mer ståndsmässigt nån gång utan att få dåligt samvete.

 

Fortsätt tipsa!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Enis:

Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......Näääää... jooooo ..... Nääääää ..... Jooooo ......

 

och vinnare är...?

 

 

/Enis

 

Ägarna till Mpr, fler inlägg och klick.  :D

Link to comment
Dela på andra sajter

kenneth073
8 timmar sedan, skrev frogfish:

Business är ju riktigt najs, men tyvärr så måste för det mesta stålarna prioriteras för annat. Så därför uppskattas en sån här tråd där man kan få tips om möjlighet att resa lite mer ståndsmässigt nån gång utan att få dåligt samvete.

 

Fortsätt tipsa!

Exakt ,håller med dig.

Har åkt business 1 gång till BKK med Turkish för drygt 11000 och det var häftigt, men ordinarie pris är för dyrt och inte värt pengarna(tycker jag).

Men det går ju inte att försöka vara seriös utan allt jävla tjafs här längre ,nu håller dom på och tuggar om grupper.......

IGEN

 

Ändrades av kenneth073
Link to comment
Dela på andra sajter

Glenn Phuket

business o premium e najs eftersom jag på olderns höst har lite över så de ba detta som gäller, man sliper sexturister o skrikande barn.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
4 timmar sedan, skrev Glenn Phuket:

business o premium e najs eftersom jag på olderns höst har lite över så de ba detta som gäller, man sliper sexturister o skrikande barn.....

hade 3 barn idag i pe med thai dock inte skrikande dom var lugna och fina 3-6 år gamla

Link to comment
Dela på andra sajter

En smula OT men jagat en billig PE/first/BIZ till BKK och ska åka nästa Lördag och blev till slut Thai med PE endast hemresan men jäklar vad fula dom är på sin egen boknings site.

Resa ner kostar 4600:- direkt och om man klickar i resan ändras priset på PE direkt hem från 7200:- till 9900:- väljer man däremot att flyga ner via Phuket kostar nerresan 3700:- och PE direkt hem 7200:-. :doubt:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
12 minuter sedan, skrev Wwax:

En smula OT men jagat en billig PE/first/BIZ till BKK och ska åka nästa Lördag och blev till slut Thai med PE endast hemresan men jäklar vad fula dom är på sin egen boknings site.

Resa ner kostar 4600:- direkt och om man klickar i resan ändras priset på PE direkt hem från 7200:- till 9900:- väljer man däremot att flyga ner via Phuket kostar nerresan 3700:- och PE direkt hem 7200:-. :doubt:

nej dom är inte fula du får välja dagavgången om du ska ha det billigare priset torsdag lördag för dom kör med 747 och dom har många fler pe platser så inget konstigt med det

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Sam sip sam:

nej dom är inte fula du får välja dagavgången om du ska ha det billigare priset torsdag lördag för dom kör med 747 och dom har många fler pe platser så inget konstigt med det

PE resan hem är densamma men skiljer 2700:- beroende på hur jag reser ifrån ARN och den är ECO.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
3 minuter sedan, skrev Wwax:

PE resan hem är densamma men skiljer 2700:- beroende på hur jag reser ifrån ARN och den är ECO.

Kan bero på att dom kör kampanj på phuket med pe vet att dom haft det så då är nog det som är orsaken 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
2 minuter sedan, skrev Wwax:

PE resan är direkt från BBK...

japp men nedresan till phuket alla resor går direkt från bkk 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Sam sip sam:

japp men nedresan till phuket alla resor går direkt från bkk 

Haha jag ger upp, du driver med mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
Precis nyss, skrev Wwax:

Haha jag ger upp, du driver med mig.

nej det gör jag inte eftersom du bokar phuket ner får du kampanjpriset så enkelt är det 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Sam sip sam:

nej det gör jag inte eftersom du bokar phuket ner får du kampanjpriset så enkelt är det 

Något sånt måste det vara, man blir belönad för att man fyller ett säte på direktflyget till Phuket (som är i princip fullt) men tycker iallafall det är ett märkligt förfarande.

Ska iaf bli trevligt att flyga PE för första gången i Thais 777'a. :)

Lite surt att man inte får lounge access med PE då det kostar i princip lika mycket som en biz biljett hos tex Emirates eller Qatar... :(

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
1 minut sedan, skrev Wwax:

Något sånt måste det vara, man blir belönad för att man fyller ett säte på direktflyget till Phuket (som är i princip fullt) men tycker iallafall det är ett märkligt förfarande.

Ska iaf bli trevligt att flyga PE för första gången i Thais 777'a. :)

Lite surt att man inte får lounge access med PE då det kostar i princip lika mycket som en biz biljett hos tex Emirates eller Qatar... :(

Ja det är lite märkligt för det är ju pe dom vill fylla upp ner dit eftersom det 747 som flyger dit och finns betydligt fler av pe stolar  än i 777

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt appropå biz så flyg hem 26 Mars från Phuket kostar Economy 26000:- medans Business kostar 14000:- :)

Nog med svammel från mig nu, tråkig Fredag på jobbet. :P

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
4 minuter sedan, skrev Wwax:

Helt appropå biz så flyg hem 26 Mars från Phuket kostar Economy 26000:- medans Business kostar 14000:- :)

Nog med svammel från mig nu, tråkig Fredag på jobbet. :P

Såg det men tror hemsidan fått spel bokade med en resebyrå då låg priset på 9300 tur och retur ,bokar aldrig med thai direkt utan boka via resebyrå

Link to comment
Dela på andra sajter

Glenn Phuket
17 timmar sedan, skrev Sam sip sam:

hade 3 barn idag i pe med thai dock inte skrikande dom var lugna och fina 3-6 år gamla

ja var och en väljer vad det har råd med , mig själv så har jag boendet årdnat för 21 år framåt inga stora kosnader  el, vatten o försäkringar.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking
Precis nyss, skrev Glenn Phuket:

ja var och en väljer vad det har råd med , mig själv så har jag boendet årdnat för 21 år framåt inga stora kosnader  el, vatten o försäkringar.....

Dömd för minst mord då eller ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Glenn Phuket
1 minut sedan, skrev Tallviking:

Dömd för minst mord då eller ?

2 eller eller fler men minst 5 nästa sommar på fredag....

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
ja var och en väljer vad det har råd med , mig själv så har jag boendet årdnat för 21 år framåt inga stora kosnader  el, vatten o försäkringar.....

Ja inte vet jag varför du citerade mig ?

Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Läste någonstans att Qatar ska börja med någon "super business class". Passar säkert stekarna här i tråden... 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...