Jump to content
IGNORERAD

Aktivister gripna på väg till park i Hua Hin


MPR Nyheter

Recommended Posts

Bla, bla, bla.

Kan du hitta ett enda inlägg där jag skrivit Royalister, Kungahus eller Gulskjortor så får du en guldstjärna. Du har nog tagit fel på person.

Ursäkta mig frogfish, mitt inlägg var inte riktat åDDitt vanliga tröttsamma bla, bla, bla.itt vanliga tröttsamma bla, bla, bla.t dig 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 54
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • frogfish

    10

  • kitungmakmak

    8

  • Khun Ken

    6

  • Nemo

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kan du hitta ett enda inlägg där jag skrivit Royalister, Kungahus eller Gulskjortor så får du en guldstjärna. Du har nog tagit fel på person.

Ber om ursäkt frogfish. Tog fel på person. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja drar man iväg i en minibuss till nåt ställe föra att demonstrera olagligt.

 

Tog de inte tåget?

 

Hundreds of military and police stopped the

students on a train

at Ban Pong Station

 

Edit.  Varför blir citeringen uppdelad på 3 rader?   :wacko:

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

@Nemo Detaljer, om dom tog tåget eller en buss kvittar väl i sak. Och nej, jag vågar inte citera.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
On 2015-12-10 at 01:22, skrev Isan Lover:

Hej

Thailand ansågs tidigare vara ett demokratiskt föredöme och det land i regionen som hade kommit längst, även om det var en bit kvar.

Detta känner du säkert till även om du nu låtsas som om så inte var fallet.

Nu har vi militär och gul elit som roffar åt sig istället för folkvalda politiker, själv kan jag inte se någon direkt förbättring i detta, men helt klart en massa försämringar inom en rad områden som mänskliga rättigheter, pressfrihet, censur, yttrandefrihet, mötesförbud, civila som döms i militärdomstolar, godtyckliga arresteringar och bortföranden till armébasen för s.k attitydjustering o.s.v.

Denna kupp har inte annorlunda mål än dom 20-21 tidigare kupper och kuppförsöken, det handlar som vanligt om att säkerställa den rika rojalistiska minoritetens inflytande och makt genom att hindra en demokratisk utveckling.

Mvh isan lover

 

Menar du verkligen att det är bättre när folkvalda roffar åt sej???

Jag skulle helt klart uppskatta om Thailands folk skulle kunna rösta fram en demokratisk regering som inte roffar åt sej!

 

Skickat från min Knut-Ester 222 via knäskålarna

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...