Jump to content
IGNORERAD

Har en fråga


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Väljer att inte stänga tråden eller stänga av någon...än!. Tycker Clion gott o väl kan läsa igenom detta imorgon.

Hur fan tänker du nu.Det här så jävla förnedrande för alla inblandande.Borde finnas Modd som kan göra det du inte förmår.

jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 228
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    86

  • Soengsang

    15

  • Sam sip sam

    12

  • Kenneth4618

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Klockan är väl bara 20:25 i Thailand? När vaknar du imorgon, 05:00? Och tänker du öppna med Leo till frukost? 

Det är ju lite synd om gubben och får ingen hjälp på detta forum, han behöver proffs hjälp

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju lite synd om gubben och får ingen hjälp på detta forum, han behöver proffs hjälp

Han har haft proffshjälp

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns väl inte mycket att tillägga som inte är sagt.

Men trots att jag tutar på tidigt i badet idag inför det stundande julbordet med fotbollen

så lär jag åtminstone ha mindre ångest än clirre när vi nyktrar till.

Förutsatt att jag inte tar ordförandens fru på musen eller spyr i sillen :47:

 

Clirregubben, ha en trevlig resa, skippa giftermålet o håll dig ifrån 

peronangreppen på Kenneth..Du är bättre än så:good:

 

Skål!

 

 

image.jpeg

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det är ju lite synd om gubben och får ingen hjälp på detta forum, han behöver proffs hjälp

Behöver ingen hjälp ta den nid billden som 33 an la in  när jag  tog en   stödvila

Men vem sköter säck hopps raceet på V träfen jo jag men nu är det slut med träffar för min del Chekar ut från sand lådan

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns väl inte mycket att tillägga som inte är sagt.

Men trots att jag tutar på tidigt i badet idag inför det stundande julbordet med fotbollen

så lär jag åtminstone ha mindre ångest än clirre när vi nyktrar till.

Förutsatt att jag inte tar ordförandens fru på musen eller spyr i sillen :47:

 

Clirregubben, ha en trevlig resa, skippa giftermålet o håll dig ifrån 

peronangreppen på Kenneth..Du är bättre än så:good:

 

Skål!

 

 

image.jpeg

Såja.såja.Den bilden har jag saknat......Skål på dej målarkludden.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju lite synd om gubben och får ingen hjälp på detta forum, han behöver proffs hjälp

Du tyckte ju tidigare i denna tråd att "trådar som denna gör det värt att läsa på mpr" hur ska du ha det?

Skickat från min SM-T710 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du tyckte ju tidigare i denna tråd att "trådar som denna gör det värt att läsa på mpr" hur ska du ha det?

 

Skickat från min SM-T710 via Tapatalk

 

 

Det blir väl för mycke till slut, känner inte och inte träffat mannen, där vet ni bättre. Skoj ett tag men när man läser att det ligger mera saker bakom, så inte kul

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir väl för mycke till slut, känner inte och inte träffat mannen, där vet ni bättre. Skoj ett tag men när man läser att det ligger mera saker bakom, så inte kul

Nä, verkligen inte, som t ex:

- Clion lever ensam sedan frugan har lämnat honom för en annan man.

- Hans vuxna barn hör inte av sej mer än pliktskyldigast på bemärkelsedagar.

- Joel, som var Clions ögonsten och som han tog med överallt, tog frugan ifrån honom.

- Clion har inget jobb att gå till där han kan träffa och snacka med arbetskamrater.

- Clion bor i Sverige och har nog inget större ekonomiskt överflöd.

Det gäller att vara djävligt stark, trots att man inte vill någon människa på jorden något ont, för att bli accepterad .

Tagga ner govänner och tänk!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra skrivet Jive.

Stänger tråden för natten.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jadu Clion!

För 6 år sedan och jag skickade ut en fråga om hjälp tillen thaikompis som hade medical problem, så ringde du efter 10 min.

Den Clirre finns nog tyvärr inte mer.

På bilderna från träffen scrollade jag förbi, din grej att "Jag bjuder på mig själv " är ganska patetisk vid det här laget!

Du får fortfarande bo i huset som du betalt....check

Du har en son som du trodde var din och som du älskar...check

Du har blivit totalblåst av n thailändska i många år...CHECK

Du blev desperat och fixade en arfikansk ung ....check

Hon blåste dig ....check

Nu  rik thaifru  på gång.check

WAKE UP AND FACE THE MUSIC!

Du gör bara narr av dig själv, inte längre som förr när "jag bara bjuder på migsjälv"

Mitt råg:

Ha det så kul därnere, lägg ner dom seriösa datingplanerna....Soi6 så mycket du orkar.

Sedan hemåt och försök lappa ihop med döttrarna, du är säkert morfar många gånger om!

Skrivet av någon som fortfarande tycker du kan lappa ihop ditt rykte från total idi*t!

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, verkligen inte, som t ex:

- Clion lever ensam sedan frugan har lämnat honom för en annan man.

- Hans vuxna barn hör inte av sej mer än pliktskyldigast på bemärkelsedagar.

- Joel, som var Clions ögonsten och som han tog med överallt, tog frugan ifrån honom.

- Clion har inget jobb att gå till där han kan träffa och snacka med arbetskamrater.

- Clion bor i Sverige och har nog inget större ekonomiskt överflöd.

Det gäller att vara djävligt stark, trots att man inte vill någon människa på jorden något ont, för att bli accepterad .

Tagga ner govänner och tänk!

It takes two to tango, man kan ju bara fundera och spekulera i hur det blev så här!

Snäll och naiv räcker dessvärre inte till att förklara alla dina punkter!

Jag har träffat och umgåtts med Clirre innan det bar utför och då kunde man aldrig ana att detta skulle inträffa, de flesta människor tål väl inte hur många snytingar som helst men det finns en hel del sanning även i starten av detta inlägg!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

It takes two to tango, man kan ju bara fundera och spekulera i hur det blev så här!

Snäll och naiv räcker dessvärre inte till att förklara alla dina punkter!

Jag har träffat och umgåtts med Clirre innan det bar utför och då kunde man aldrig ana att detta skulle inträffa, de flesta människor tål väl inte hur många snytingar som helst men det finns en hel del sanning även i starten av detta inlägg!

Jag vet inte riktigt vad du menar med "förklara mina punkter".

Mina punkter är väl en del av förklaringen till varför Clirre har hamnat i en tuff sits. En annan punkt som nog kan tillfogas listan är göteborgsmiljön.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nä, verkligen inte, som t ex:

- Clion lever ensam sedan frugan har lämnat honom för en annan man.

- Hans vuxna barn hör inte av sej mer än pliktskyldigast på bemärkelsedagar.

- Joel, som var Clions ögonsten och som han tog med överallt, tog frugan ifrån honom.

- Clion har inget jobb att gå till där han kan träffa och snacka med arbetskamrater.

- Clion bor i Sverige och har nog inget större ekonomiskt överflöd.

Det gäller att vara djävligt stark, trots att man inte vill någon människa på jorden något ont, för att bli accepterad .

Tagga ner govänner och tänk!l

lite rättelse joel har jag var 14dag han avgudar mig.Nu har jag en ny Thaidam och

är nog den bästa Thaidam jag hafft nykär

Är bara förnamnet 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

lite rättelse joel har jag var 14dag han avgudar mig.Nu har jag en ny Thaidam och

är nog den bästa Thaidam jag hafft nykär

Är bara förnamnet 

och så här ser det ut på lokal resaurangen 

Fullt med Tyskar snart börjar de sjunga

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

lite rättelse joel har jag var 14dag han avgudar mig.Nu har jag en ny Thaidam och

är nog den bästa Thaidam jag hafft nykär

Är bara förnamnet 

Härligt Clion! Försök att ta tillvara på detta så blir iaf jag jävligt glad.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Och så här ser det ut på lokal resturangen 

Fullt med tyskar som bompa bompa

Käringarna gör ju som vanligt:burn_joss_stick:

Själv kör jag zero och vatten 

20151212_182400.jpg

20151212_182312.jpg

photo_1449913314506.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Och så här ser det ut på lokal resturangen 

Fullt med tyskar som bompa bompa

Käringarna gör ju som vanligt:burn_joss_stick:

Själv kör jag zero och vatten 

20151212_182400.jpg

20151212_182312.jpg

photo_1449913314506.jpg

Fortsätt med zero och vatten - och du kommer att få respekt och aktning av dina vänner härnere, som du kanske inte riktigt känner igen från ditt tidigare liv (i Göteborg t ex).

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Kliar ju lite i tangenterna av vissa påståenden så jag tänkte avsluta tråden med en del korrigeringar 

Exfruns äldste bror var ju kappten på en fiskebåt här i Bangsaray   då 2005 och familjen är ju fattiga 12st  

Så jag tänkte att om jag lägger en handpenning på en båt för familjen så kann de käna en slant ja det var brodern 2 äldre systrar som var involverade 

Tyvär var kaptenen äldste brodern en skojare han lånade pengar av förmannen (Kambodja) men vägra att betala tillbaka och hotade med polis vilket resulterade att 

Båten saknade besättning Thai gubbarna tar ju inga hårda jobb :sure:

Nåväl båten hadde ju en avbetalning sällan så brodern fick ju låna pengar varje månad av mamma sång.

Det blev ju så att till slut ville hon ha papperna på huset som pant  Och där börjar orsaken till min och exfrugans separation 

Hon städade på city hotel i Göteborg och de hadde ju fin morgon frukost som thai damerna skötte å snösvängen å vatten hållningen (avenyn med omkr)fikade där

Bonden hadde väl spanat in henne och en dag grät hon angående förlorat hus och förlorat ansikte i Bangsaray så han erbjöd sig att hjälpa henne jag hadde inte de resurser kvar efter mark husbygget Och det rörde sig om 200.000kr i skuld Hon ställde ytterligare krav på bonden Lennart har en avbetalning på 100.000 kr på medan du måste 

Hjälpa honom också och en kväll ringde han och ville ge mig pengarna kontant nej så jag det tar 7 är för mig och få in dom OK hann fixade det till slut

( han har mark pluss arrenderar och fixar hö till hästar mm i såna där platsade balar) och det är ju till mesta delen svarta pengar har jag förstått 

Sen är jag ju pensionär nu och har frikort på Vägtrafik och den helgen när jag har Joel hyrde jag en bil för 700kr freda sända kväll

Nåväl hon tog av sina spar pengar och gav mig 10.000 kr till en bil Saaben 

Det säger ju allt om henne vi pratar titt som tätt och när hon ser honom komma införande på gården så låter det hann kommer vi får avsluta 

Och hon vill att jag ska bo permanent i huset men jag avböjer måste ju få träffa min lilla Messi var 14dag

Så god jul å gott nytt från clirre

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm, saknar man inte lite pusselbitar här o där, du hade ju till o med råd att inhandla ett par snygga bilar under den tiden t.ex. När i sammanhanget blev exet massagesalongsinnehavare, det var väl inte heller helt gratis? Mycket pengar om det också skall slantas i Thailand samtidigt!

Nåja, en tråkig sits att hamna i är det!

Lycka till med nya kärleken.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...