Jump to content
IGNORERAD

Har en fråga


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Jag tror att Clirre bara driver eller försöker driva med oss andra forummedlemmar. Hans s.k. fruntimmersaffärer existerar säkert - dock bara i Clirres fantasivärld.
Inte f*n hoppar några inte helt hjärndöda kvinnor i säng med Clirre, säkert många år sedan han fick doppa.
Bara dagdrömmar och fantasier - men låt han för all del hålla på, retar alltid upp någon.
När frugan haft annat att göra har jag själv gått runt och s.a.s. kollat läget men intresset från galanta damer har varit minst sagt svalt. De tycker att gamlingen ska gå hem och dra något gammalt över - under sig.
Har man inte riktigt gott om kulor får man nog svårt att t.o.m. få en rugguggla på rygg, framförallt när man uppnått Clirres ålder.

men clirre kanske har kulor i överflöd?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 228
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    86

  • Soengsang

    15

  • Sam sip sam

    12

  • stefan5300

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

Ha, ha. Den här tråden kan bli den största i tiderna.

Va faan är bilderna Clirre?

Kör hårt

kommer lungt nu hon kommer ner på söndag

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att Clirre bara driver eller försöker driva med oss andra forummedlemmar. Hans s.k. fruntimmersaffärer existerar säkert - dock bara i Clirres fantasivärld.
Inte f*n hoppar några inte helt hjärndöda kvinnor i säng med Clirre, säkert många år sedan han fick doppa.
Bara dagdrömmar och fantasier - men låt han för all del hålla på, retar alltid upp någon.
När frugan haft annat att göra har jag själv gått runt och s.a.s. kollat läget men intresset från galanta damer har varit minst sagt svalt. De tycker att gamlingen ska gå hem och dra något gammalt över - under sig.
Har man inte riktigt gott om kulor får man nog svårt att t.o.m. få en rugguggla på rygg, framförallt när man uppnått Clirres ålder.

Men Hallåååååå. Det är ju faktiskt jul snart. Å då kommer tomten. :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

om du bara vissste 5555 hur många dsmet jag piiiiipat nu har jag ett problem 

Darlungen komer ju i morgon ochredan.ärr det en sex bomb på resaurangen näst gård .Har sagt till henne ja har en gumma från Bangkok 

O hon är jävligt bra vill inte göra henne besviken 

Nu lite billder från morgon promenaden 

20151204_183857.thumb.jpg.83c4f4fade1b1abruden  som stötter på mig fan känner för en schort taime men hon är ju ingen bardam ää drömmar 20151205_073021.thumb.jpg.31a056f4d4921bfrån morgon marknaden20151205_074018.thumb.jpg.2c742abf1953a1sser Matan sitta där borta å vinka 20151205_074115.thumb.jpg.cac0f362a0887b

 

Ha, ha. Den här tråden kan bli den största i tiderna.

Va faan är bilderna Clirre?

Kör hårt

kkommer lungt nu

20151205_073044.jpg

20151205_073054.jpg

20151205_073214.jpg

20151205_073252.jpg

20151205_073703.jpg

20151205_074321.jpg

20151205_074517.jpg

20151205_074701.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

:haha::haha:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

men clirre kanske har kulor i överflöd?

talar om för damen attjag är det en fattig lapp som härjarTalade med Bangkok damen om att kulorna börja r  sina å måsts cha cha 

Va svara hon jag har kulor inga problem sånt svar är guldt värt

Ändrades av clion
Felstavat

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon fick missfal sant jag skämms lovade hennes förälldrar å ta hand om henne mendet blev dyrare och dyrare såjag vart tvungen å backa men fy fan vilken dam kommer alldrig och träffa nåt sån amazon igen 

Menar du på fullt allvar att du fortfarande tror på detta!

Då är det nog dags för ett besök hos hjärndoktorn!, Taskigt skrivet, jaga vet, men om du inte inser allvaret kan det bara gå åt ett håll, och det är inte framåt!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Menar du på fullt allvar att du fortfarande tror på detta!

Då är det nog dags för ett besök hos hjärndoktorn!, Taskigt skrivet, jaga vet, men om du inte inser allvaret kan det bara gå åt ett håll, och det är inte framåt!

du får ha dina funderingar för dig själv har ju inte skrivigt allt

 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hur gick det med x-et då, lät ju som att du hade halva inne där igen för någon månad sedan då hon enligt dig hade tröttnat på "bondelivet"

Och den där andra hemliga damen du hade hemmavid, sket det sig där också

 

Nåväl tur att de står på kö för dig Clirre

 

 

 

de är lite jobbigt Enis å hålla koll på alla darlingar :blind::big_smile:

 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

du får ha dina funderingar för dig själv har ju inte skrivigt allt

 

Men det räcker med råge, ang blommor och bin i Afrika.

Det var ju det med kvinnans periodiska system.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Med att gå och lägg dig menar jag att du borde nyktra till och tänka efter lite istället för att rusa fram som ett ånglok

Har du inte lärt dig någonting av gamla misstag ?

Tror de flesta här vill dig bara väl och att du inte ska råka illa ut

Men du gör som du vill men sitt inte och gnäll sedan att det inte gick så bra

vadå lärt mig av gammla mistag är det nått fel att de sprack med Exet fattar nada 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Med att gå och lägg dig menar jag att du borde nyktra till och tänka efter lite istället för att rusa fram som ett ånglok

Har du inte lärt dig någonting av gamla misstag ?

Tror de flesta här vill dig bara väl och att du inte ska råka illa ut

Men du gör som du vill men sitt inte och gnäll sedan att det inte gick så bra

skulle alldrig ge dig sånt kniv hugg  du vet inget om mig skulle jag börja tjata om din son då är jag lika låg nej tack 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Men det räcker med råge, ang blommor och bin i Afrika.

Det var ju det med kvinnans periodiska system.

ja man lever bara 1 gång om du vart med om hällften vad jag vart så hadde du gått om kring med ett leende om du bara viste första resan var 1977 sen var det klippkort me ryssarna därför gillar jag SC corners trådar var ju i Phuket 1978 å då var det bara disel kraftverk som gällde stearinljus hus i barerna mm

 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

ja man lever bara 1 gång om du vart med om hällften vad jag vart så hadde du gått om kring med ett leende om du bara viste första resan var 1977 sen var det klippkort me ryssarna därför gillar jag SC corners trådar var ju i Phuket 1978 å då var det bara disel kraftverk som gällde stearinljus hus i barerna mm

 

Och ändå har du inte lärt dig nått?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

talar om för damen attjag är det en fattig lapp som härjarTalade med Bangkok damen om att kulorna börja r  sina å måsts cha cha 

Va svara hon jag har kulor inga problem sånt svar är guldt värt

Clirre nu får du faktiskt tänka på hur du skriver, det kanske finns folk ifrån norra Sverige som tar illa vid sig, det heter same.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

vadå lärt mig av gammla mistag är det nått fel att de sprack med Exet fattar nada 

Ingen gillar att leva med en fylltratt, varken svensk kvinna eller någon annan. Inse fakta.

Skickat från min SM-T710 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ingen gillar att leva med en fylltratt, varken svensk kvinna eller någon annan. Inse fakta.

 

Skickat från min SM-T710 via Tapatalk

 

 

vem är fylletratt ?? Inte jag i ala fall bara glad å då är man väll inte fylletratt vem har sagt det innte 33an i alla fall kanche minnea  skit samma kalla mug dväegen fyllegubbe mm jag bryr mig inte de som träffat mig vet

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Clirre nu får du faktiskt tänka på hur du skriver, det kanske finns folk ifrån norra Sverige som tar illa vid sig, det heter same.

jo jag märlte det sjö kappten komm med en sne spark äch steffan ja har vart me så länge bryr mig  inte 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Och ändå har du inte lärt dig nått?

är full lärd:go::dribble:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

vem är fylletratt ?? Inte jag i ala fall bara glad å då är man väll inte fylletratt vem har sagt det innte 33an i alla fall kanche minnea  skit samma kalla mug dväegen fyllegubbe mm jag bryr mig inte de som träffat mig vet

I all välmening, slå upp ordet förnekelse.

För övrigt betvivlar jag inte att du är en go gubbe.

Skickat från min SM-T710 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

är full lärd:go::dribble:

Ändå så köper du kylskåp i Afrika ;)

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

är full lärd:go::dribble:

Ja, att du är full tror jag inte att många blir förvånade över...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

skulle alldrig ge dig sånt kniv hugg  du vet inget om mig skulle jag börja tjata om din son då är jag lika låg nej tack 

Det svaret säger ju allt om hur söndersupen din hjärna är just nu

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket dysterkvistar här. Kom igen nu. Det är ju trådar som dessa som gör att det är kul att vara här på MPR. :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket dysterkvistar här. Kom igen nu. Det är ju trådar som dessa som gör att det är kul att vara här på MPR. :big_smile:

Helt rätt

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...