Jump to content
IGNORERAD

Har en fråga


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Kliar ju lite i tangenterna av vissa påståenden så jag tänkte avsluta tråden med en del korrigeringar 

Exfruns äldste bror var ju kappten på en fiskebåt här i Bangsaray   då 2005 och familjen är ju fattiga 12st  

Så jag tänkte att om jag lägger en handpenning på en båt för familjen så kann de käna en slant ja det var brodern 2 äldre systrar som var involverade 

Tyvär var kaptenen äldste brodern en skojare han lånade pengar av förmannen (Kambodja) men vägra att betala tillbaka och hotade med polis vilket resulterade att 

Båten saknade besättning Thai gubbarna tar ju inga hårda jobb :sure:

Nåväl båten hadde ju en avbetalning sällan så brodern fick ju låna pengar varje månad av mamma sång.

Det blev ju så att till slut ville hon ha papperna på huset som pant  Och där börjar orsaken till min och exfrugans separation 

Hon städade på city hotel i Göteborg och de hadde ju fin morgon frukost som thai damerna skötte å snösvängen å vatten hållningen (avenyn med omkr)fikade där

Bonden hadde väl spanat in henne och en dag grät hon angående förlorat hus och förlorat ansikte i Bangsaray så han erbjöd sig att hjälpa henne jag hadde inte de resurser kvar efter mark husbygget Och det rörde sig om 200.000kr i skuld Hon ställde ytterligare krav på bonden Lennart har en avbetalning på 100.000 kr på medan du måste 

Hjälpa honom också och en kväll ringde han och ville ge mig pengarna kontant nej så jag det tar 7 är för mig och få in dom OK hann fixade det till slut

( han har mark pluss arrenderar och fixar hö till hästar mm i såna där platsade balar) och det är ju till mesta delen svarta pengar har jag förstått 

Sen är jag ju pensionär nu och har frikort på Vägtrafik och den helgen när jag har Joel hyrde jag en bil för 700kr freda sända kväll

Nåväl hon tog av sina spar pengar och gav mig 10.000 kr till en bil Saaben 

Det säger ju allt om henne vi pratar titt som tätt och när hon ser honom komma införande på gården så låter det hann kommer vi får avsluta 

Och hon vill att jag ska bo permanent i huset men jag avböjer måste ju få träffa min lilla Messi var 14dag

Så god jul å gott nytt från clirre

God jul & gott nytt!

 

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 228
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    86

  • Soengsang

    15

  • Sam sip sam

    12

  • stefan5300

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Har läst off line ett par veckor och har för avsikt att fortsätta göra så. Men när jag läser dina idi*tiska inlägg mot Kenneth så ser jag det som en plikt att från en idi*t till en annan idi*t ge ett gott råd.

Logga ut nu och sluta vara så inåthelvete otrevlig mot folk som bara menar dig väl!

De knivhugg du svamlar om existerar inte i annat fall än när du hugger Kenneth i ryggen genom att ta upp den tragiska händelsen med hans son som någon förevändning för att försvara din egna naivitet och dumhet.

Nä Clion, du bär med råge upp den dumstrut jag själv burit ett par veckor och det minsta du kan göra är att be Kenneth om ursäkt för din otrevlighet. 

 

 

Du har ett pm så logga in och läs det

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Du har ett pm så logga in och läs det

Har nu läst ditt PM och det glädjer mig så här i juletider det som du meddelade :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

tycker du det är ok OK säga att jag är allkis då ligger du på samma nivå som hann 

Har inte ens nämnt att du är alkis, bara att du är otrevlig. Av egen erfarenhet vet jag att man inte behöver vara alkis bara för att man är otrevlig eller vice versa.. 

Ta det lugnt nere i LOS nu!

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...