Jump to content
IGNORERAD

Ärliga thaitjejer-finns det sådana?


Guest larbejo

Recommended Posts

Quote

Har hört av en polares farsa att han sett en en gång.

:D:D

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 108
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ban99arne

    10

  • Kim

    5

  • måne

    5

  • swedenfarang

    5

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Ärliga thaitjejer-finns det sådana?

Det hoppas jag!  :crazy:

Mvh

Kimmo

Hej Kimmo!

Men din tjej är väl ärlig eller?  :crazy:

HälsningSvarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej Kimmo!

Men din tjej är väl ärlig eller?  :crazy:

HälsningSvarten

Det hoppas jag!  :crazy:

Eller, ska man säga. SJÄLVKLART är hon ju ärlig!  :yes:

Hon kommer imorgon till Svedala!  :wub:

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ärliga thaitjejer-finns det sådana?

Det hoppas jag!  :crazy:

Mvh

Kimmo

klart det finns man kan ju ställa sig frågan om det finns ärliga man . :taunt:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror säkert att det finns en massa ärliga Thai tjejer, säker minst lika många procentuellt som det finns ärliga kvinnor procentuellt i Sverige, England, Tyskland osv.  :friends: Däremot så tror jag att dom inte är överreprecenterade på nätet, varken i Thailand eller i Sverige! :whistle:

Att hitta rätt i kvinno-djungeln i vanliga fall är inte lätt och det är definitivt inte lättare på nätet.  :nono: Om du träffar en kvinna live så kan du åtminstonde "läsa av" henne via kropps språk, ögonrörelser, blickar, röst läge osv. :on_the_quiet: förutom det hon säger, något som du svårligen kan via nätet. :not_i:

Jag tror att du ökar dina changser med att lyckas med 100% om du försöker träffa kvinnor live i stället. :im_so_happy:

Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej igen

Håller med dom som skriver att chansen är större om man träffar tjejen direkt.

Chanserna är nog större att bli blåst på nätet och även i turistorterna där en del lever på att lura utlänningar, precis på samma sätt som våra svenska tjejer blir lurade i Grekland, Turkiet m.m.

Men det är absolut inte omöjligt att hitta drömtjejen på nätet eller turistorten heller,

med lite erfarenhet och tur så går det säkert också bra.

Håller naturligtvis också med dom som säger att Thai tjejer inte är annorlunda än tjejer i övriga världen,

och är dom det så är det på ett positivt sätt.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kom hem igår från LOS. Jag råkade höra ett samtal mellan en Thaitjej och en Svensk man, hon skulle besöka sin pojkvän i Sverige för första gången. Dom hade träffats genom chatt på nätet, han hade betalat pengar till Visa,biljett etc..Men hon ville gärna han denna Svenska killens telefon nummer+ adress?? Jag fick ett tillfälle att prata med den där killen sen vid väskutlämningen på arlanda. Jag var tvungen att fråga om deras samtal. Han berättade att hon hade sagt att om det inte gick som hon trodde så kanske kunde hon höra av sig till honom. Han fick inte hennes nummer hon hade inget i Sverige förstås. Ärlig Thaitjej eller inte?? Kanske bara en plan B.. :nono:

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Ärliga thaitjejer finns det?

Skulle tråden handla om.

Min syn på det är bara självupplevd, inte baserad på statistik eller vetenskapliga grunder.

Ja! Visst fasen finns det ärliga thaitjejer.

Men jag tror inte de är i majoritet. (i Pattaya.)

Ärlighet vad är det?

För dig?

Jovisst jag har läst din intressanta tråd. Dock är det inte alls säkert att ärlighet är detsamma för en thai som för en ”hel-ylle-svensk” man.

Hur ofta har jag inte mött att man får det svar man vill ha då man frågar en thai….. På något sätt ser de direkt vad man vill ha för svar och då ger de det svaret utan att blinka.

Rätt svar? Nja det behöver inte vara HELT rätt. Att för en thai kalla det lögn? Nej DET tror jag inte…..

Att beslå en thai med en lögn? Går det? Hmmm jag HAR försökt men det gick inte, utan förklaringen blev då en ännu ”värre” osanning, sett ur mitt svenska perspektiv. De svarar med en ny sanning med en helt ärligt uppsyn. Den gången pressade jag, med glimten i ögat, vidare och se: det blev en ännu vildare sanning som helt förklarade de tidigare osanningarna. Tillslut kunde jag inte göra annat än att skrattande ta henne i min famn ge henne en helylle-svensk-kram.

Visst böjer de på sanningen, och väldigt ofta glider de på ärligheten där det inte finns någon anledning till det. Åtminstone inte sett ur mitt perspektiv.

Efter att ha råkat för grövre osanningar några gånger läste jag på! Läste boken ”pengar är nummer ett”. Pluggade allt negativt jag kunde hitta på nätet osv. tillslut tyckte jag att jag var högutbildad. Ingen skulle kunna lura mig igen….

Men en varning för att överplugga: Fy fanken vad livet blev trist när man letar lögner HELA tiden. Och den som letar finner…. Var så säker.

Numer balanserar jag på något som är mer lagom (typiskt svensk) = lite på vakt, men jag lever….. och har kul!

Mvh /oldThaimer 

Link to comment
Dela på andra sajter

Min uppfattning ar att thailandska tjejer ar lika arliga/oarliga som andra tjejer. Nar det galler fragor av valdigt privat natur sa har jag bara erfarenhet av min fru sedan 10 ar tillbaka men jag skulle inte tro att det ar nagon skillnad.

Det finns sakert en hel del lycksokerskor inom chatdejtingscenen och de har formodligen en valdigt liberal syn pa ordet sanning, framforallt nar det handlar om karlek, det ar ju liksom en del av deras affarside.

Om man nu bor i Sverige och har en mangarig dalig erfarenhet av thaitjejer sa ter det sig ju aningen markligt att man fortsatter pa det sparet. Det ter sig ju aningen naturligare att forsoka med svenska kvinnor och har man dalig erfarenhet dar ocksa sa far man val prova nagot annat eller rannsaka sig sjalv for att se om det kanske finns nagot dar som kan forbattras.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr GammleKhmer, nu är det ju även så att de sk "hel-ylle-svenskarna" är i minoritet om de överhuvud taget finns någon sådan i Pattaya. Däremot så är ju det ganska gott om "Hel-fylle-svenskar" i den staden.

[move]

Halv-linne-svenska Arne

[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan :yes:

Ett förhållande som börjar som en affärsuppgörelse och sedan utvecklar sig till ett förhållande men där fortfarande grundstenarna är den att tjejen söker ekonomisk trygghet/försörjning till sig själv och sin familj och mannen är rädd för att vara ensam har nog inte så stora förutsättningar att lyckas.

Förvisso har Larbejos jakt på nätet inte börjat som en affärsuppgörelse men på nätet finns säkert en hel del lyckosökerskor som genom blåögda desperata män gärna ser till att berika sig.

Hurvida detta stämmer in på Larbejo låter jag vara osagt men hans inlägg utstrålar någon slags desperation i letandet efter en livskamrat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

at Herr GammleKhmer, nu är det ju även så att de sk "hel-ylle-svenskarna" är i minoritet om de överhuvud taget finns någon sådan i Pattaya. Däremot så är ju det ganska gott om "Hel-fylle-svenskar" i den staden.

Halv-linne-svenska Arne

Hmmm, du Arne skulle kanske komma ner och bättra på procentsatsen?

Har hört att Flenborna skulle ha extra mycket av hel-ylle-svenskhet. DET skulle nog bättra på statistiken avsevärt.. Har du ett solkigt linne med "Singa-beer-tryck" så ta med det.

Mvh igen /oldThaimer

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

 

Ärliga thaitjejer finns det?

Skulle tråden handla om.

Min syn på det är bara självupplevd, inte baserad på statistik eller vetenskapliga grunder.

Ja! Visst fasen finns det ärliga thaitjejer.

Men jag tror inte de är i majoritet. (i Pattaya.)

Ärlighet vad är det?

För dig?

Jovisst jag har läst din intressanta tråd. Dock är det inte alls säkert att ärlighet är detsamma för en thai som för en ”hel-ylle-svensk” man.

Hur ofta har jag inte mött att man får det svar man vill ha då man frågar en thai….. På något sätt ser de direkt vad man vill ha för svar och då ger de det svaret utan att blinka.

Rätt svar? Nja det behöver inte vara HELT rätt. Att för en thai kalla det lögn? Nej DET tror jag inte…..

Att beslå en thai med en lögn? Går det? Hmmm jag HAR försökt men det gick inte, utan förklaringen blev då en ännu ”värre” osanning, sett ur mitt svenska perspektiv. De svarar med en ny sanning med en helt ärligt uppsyn. Den gången pressade jag, med glimten i ögat, vidare och se: det blev en ännu vildare sanning som helt förklarade de tidigare osanningarna. Tillslut kunde jag inte göra annat än att skrattande ta henne i min famn ge henne en helylle-svensk-kram.

Visst böjer de på sanningen, och väldigt ofta glider de på ärligheten där det inte finns någon anledning till det. Åtminstone inte sett ur mitt perspektiv.

Efter att ha råkat för grövre osanningar några gånger läste jag på! Läste boken ”pengar är nummer ett”. Pluggade allt negativt jag kunde hitta på nätet osv. tillslut tyckte jag att jag var högutbildad. Ingen skulle kunna lura mig igen….

Men en varning för att överplugga: Fy fanken vad livet blev trist när man letar lögner HELA tiden. Och den som letar finner…. Var så säker.

Numer balanserar jag på något som är mer lagom (typiskt svensk) = lite på vakt, men jag lever….. och har kul!

Mvh /oldThaimer

oldThaimer!

Mycket bra inlägg!!!

Snucke

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Larbejo!

Att du bara orkar hålla på och röra i skiten. Köp dig en biljett och åk till Pattaya. Beställ in en god flaska sangsom, leta upp en trevlig och söt tjej. Tillbringa några sköna nätter med henne och sen hem och glöm alltihop till nästa resa.

Varför hålla på och stånga pannan blodig. De flesta av oss vet ju att den falang som betalar bäst blir den som tjejen tyr sig till.

Arne!

Finns gott om halvylle svenskar med i Pattaya.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT:

Hahaha. Har du hört talas om kärlek? Allt går inte ut på att bara sätta på. Finns faktiskt andra kvaliteter i livet och hos kvinnor. :)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vilka då?

[move]

Förundrade Arne

[/move]

Vissa e smarta!

Cairns-WebUsual-CP23AUG08P777-CC115051-PAMELAMCDO.JPG

Har läst att det skall finnas en Thailändska oxå!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Matlagningens och städningens sköna konst  :crazy: Mvh Måne

Bäste Herr Moonare, det är nog hemhjälpen som ni tänker på, ett betydligt billigare alternativ till fruntimmer.

[move]Hemstjälparen Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

De flesta av oss vet ju att den falang som betalar bäst blir den som tjejen tyr sig till.

Som tur är vet vissa av oss vilka som alltid förblir torskar med. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Kim! som du framställer brukandet av vita lögner så är jag böjd att hålla med dej. Jag kan också vara överens med dej att det finns olika gradering på en skala i lögnhänseende..När det gäller damen  med mc jag berättat om ,så är det sådant  som jag vet att hon har ljugit om tidigare. Att då chatta om att hon är 1000% sanningsenlig för att inom någon minut bli överbevisad känns lite magstarkt Jag tror inte vi kommer så mycket längre i denna diskussion,vi är väl något sånär överens uppfattar jag det?,

Jag måste bara få ställa en fråga,angående det du skrivit.

Om din fru skulle komma på dej med en vit lögn om någon tjejs tel.nr. vilken färg skulle den lögnen ha i hennes ögon?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...