lk2 Inlagd Oktober 29, 2015 Dela Inlagd Oktober 29, 2015 Kan någon på ett enkelt sätt förklara var jag hittar miniräknaren i Windows 8 ? "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 29, 2015 Dela Inlagd Oktober 29, 2015 Kan någon på ett enkelt sätt förklara var jag hittar miniräknaren i Windows 8 ?Skriv calculator (eller motsvarande på sv om du har sv OS). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Oktober 29, 2015 Dela Inlagd Oktober 29, 2015 Kan någon på ett enkelt sätt förklara var jag hittar miniräknaren i Windows 8 ? Klicka längs ner till vänster, All Programs, Windows Accessories, Calculator. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 29, 2015 Dela Inlagd Oktober 29, 2015 Tryck på windows-tangenten och skriv kalkylator så dyker den upp i sökträffen uppe till höger Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Oktober 29, 2015 Dela Inlagd Oktober 29, 2015 Finns massor på webbenT.ex.http://www.online-calculator.com/sv/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Oktober 29, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2015 Skriv calculator (eller motsvarande på sv om du har sv OS). Klicka längs ner till vänster, All Programs, Windows Accessories, Calculator. Tryck på windows-tangenten och skriv kalkylator så dyker den upp i sökträffen uppe till höger Har testat alla dessa utom Nemos tips. Kommer bara till någon App store. Men jag skall testa Nemos tips. Återkommer. Finns massor på webben T.ex. http://www.online-calculator.com/sv/ Har också testat webbens alla tänkbara, men kommer upp varningar för vissa sidor. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Oktober 29, 2015 Dela Inlagd Oktober 29, 2015 Många med det "problemet" tydligenHär finns tre lösningar på dettahttp://www.digitalcitizen.life/introducing-windows-8-81-where-calculator-how-find-it Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Oktober 29, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2015 Fantastiskt är ordet. Klicka längs ner till vänster, All Programs, Windows Accessories, Calculator. Finns massor på webben T.ex. http://www.online-calculator.com/sv/ Jag hittade båda ovanstående. Arcals modell ligger nu i Favorites och Nemos förslag kom ju enkelt fram med några mouse click. Tack för snabba tips och lösningar. Vad vore livet utan MPR och "Grupper" förstås. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Oktober 29, 2015 Dela Inlagd Oktober 29, 2015 Fantastiskt är ordet. Jag hittade båda ovanstående. Arcals modell ligger nu i Favorites och Nemos förslag kom ju enkelt fram med några mouse click. Tack för snabba tips och lösningar. Vad vore livet utan MPR och "Grupper" förstås. Sen kan du högerklicka på Calculator och klicka på "pin to taskbar" (vad det nu blir på svenska) i menyn som dyker upp, så har du ju kalkylatorn alltid tillgänglig längst ner, på Taskbar(eller vad det kalls på svenska). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Oktober 29, 2015 Dela Inlagd Oktober 29, 2015 Lat som jag är har jag inte läst länkarna, men tryck på windowstangenten (den med flaggan till vänster om alt) och skriv calctryck enter och det borde dyka upp en miniräknare ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 29, 2015 Dela Inlagd Oktober 29, 2015 Men skrev han inte om Apll,,,,,yuääääääk eller nått??? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd November 17, 2015 Dela Inlagd November 17, 2015 Sen kan du högerklicka på Calculator och klicka på "pin to taskbar" (vad det nu blir på svenska) i menyn som dyker upp, så har du ju kalkylatorn alltid tillgänglig längst ner, på Taskbar(eller vad det kalls på svenska). "Fäst i aktivitetsfältet" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 18, 2015 Dela Inlagd November 18, 2015 "Fäst i aktivitetsfältet"Aktivitetsfältet är kanon....Telegraferat från byhåla med tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.