Jump to content
IGNORERAD

Råttgift klass 1

Nicholas

Recommended Posts

10 år på soc som tekniker, 12 år som bilmek ,4 år läste till maskining + treårig ekonomisk, två år som lärare, hade inte råd att läsa till behörigheten som lärare tyvärr och även då Antizimex plus en del andra jobb jag har haft

Det är väl vackert så, men förstånd är det svårt att studera sig till...

Trevlig kan man dock vara utan större förstånd... .så ha en trevlig helg .

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

• Svar 34
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Boa52

13

• borje222

6

• Nicholas

6

• Seaserpent

2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det är väl vackert så, men förstånd är det svårt att studera sig till...

Trevlig kan man dock vara utan större förstånd... .så ha en trevlig helg .

Mvh. borje222

Du också, så här länge har jag inte varit uppe på länge, hoppas min fru sover hårt. God Natt på er

Dela på andra sajter

Då får du nog kontakta någon som har den utbildningen som staten kräver för att förgifta råttor och har du stora problem så lär dom behöva besöka platsen många gånger.

Sista utvägen för ett proffs är att lägga ett väldigt giftigt puder, i ingångshålorna för råttorna, vilket fastnar på pälsen ,som dom slickar sig rena på.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

HA,ha,  Fyra år på Antizimrx, några år på soc...

Blir nog säkert bra det där ska du se...

Mvh. borje222

Där kom nog förklaringen till dessa underliga fredagsinlägg ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

I Thailand har jag använt såna där tallrikar med limm på, mycket effektiva. I regnperioderna gick råttorna upp genom stuprännorna och in på loftet, det var en fördel men inget måste att ha gift på dom, giftet gör att liken torkar och utan sväller upp och exploderar i värmen. värmen är ju inget problem i Sverige på denna årstiden.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Dela på andra sajter

I Thailand har jag använt såna där tallrikar med limm på, mycket effektiva. I regnperioderna gick råttorna upp genom stuprännorna och in på loftet, det var en fördel men inget måste att ha gift på dom, giftet gör att liken torkar och utan sväller upp och exploderar i värmen. värmen är ju inget problem i Sverige på denna årstiden.

Men dör råttskrället i väggen får man en underbar doft i en tre dar, blir det i toa väggen kan man undra vad man har ätit när man gör sina behov

Dela på andra sajter

Men dör råttskrället i väggen får man en underbar doft i en tre dar, blir det i toa väggen kan man undra vad man har ätit när man gör sina behov

Dom dör knappast i väggen då dom sitter fast på en plasttallrik i storlek med en rejäl pizza… 

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Dela på andra sajter

Har jobbat fyra år på Antizimex

Som försökskanin då, antar jag...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Dom dör knappast i väggen då dom sitter fast på en plasttallrik i storlek med en rejäl pizza… 

Äter du den pizzan så blir det nog samma lukt på toan

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...