Jump to content

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Gustav

Hänga och glo

Recommended Posts

Gustav

80 funkar :)

e49a68143f93c667de5947b5fbe2de5a.jpg

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

2 glas! Nu blir  man nyfiken. Är det nått skumt på gång

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
frogfish

2 glas! Nu blir  man nyfiken. Är det nått skumt på gång

Ett för varje hand:big_smile:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Gustav

Ett för varje hand:big_smile:

Mmmmm funderat länge på den där meningen. Vilken hand och var?

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
frogfish

Mmmmm funderat länge på den där meningen. Vilken hand och var?

Hä löns int ́ förklar ́ för den som int ́ begrip.....:big_smile:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Soengsang

Händer överallt.

f141e4791728cd8d32b7a7ca4b4659bd.jpg

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
soi covboy

jag gillar H-H men att åka dit och parta är ju som att och till surin att festa . ganska avslaget:shhhh::shhhh:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
HuaHindinnge

Gömt innehåll

Hm. Parta och festa är väl ungefär samma sak. Men tycker inte att HH och Surin är speciellt lika. Håller med om att det är avslaget festande vilket jag föredrar. Kommer tidigt i säng. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Burken

Många år sen man brakade runt på barerna i HH men då var det rätt glest med faranger före Jul.

Sent from my iPad using Tapatalk

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Benjamas

Hua Hin är inte Pattay precis men kul på sitt lite mysiga sätt och vi kommer nog träffas Gustav och svinga ett par bägare och spöa Luke i biljard. Luke kan visa dig allt du vill se men vill du föreviga minnen så ta med extra batterier till kameran för dom tenderar alltid att ta slut när Luke är i närheten.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Benjamas

Strömavbrott vid 18 tiden så då stämpla jag ut å drog ner på stan, blev som vanligt en trevlig kväll med grabbarna och nu ska man försöka krypa ner i bingen utan å väcka tanten, lite klurigt blir det..

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
kitungmakmak

Strömavbrott vid 18 tiden så då stämpla jag ut å drog ner på stan, blev som vanligt en trevlig kväll med grabbarna och nu ska man försöka krypa ner i bingen utan å väcka tanten, lite klurigt blir det..

Försöker alltid väcka vännen när jag kryper ner i sängen. Ibland har jag ju tur och hon är på bra humör åxå... Ibland är hon som vanligt ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Benjamas

Nä fn om hon vaknar å e på gott humör så får man ju inte sova på en bra stund å samma fast tvärtom ifall hon e sur, så ibland blir det soffan för att vara på säkra sidan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Gustav

Efter några dagar med en ny trevlig vän Mr Luke the drifter så kan jag bara ge den här staden 5 sangsom cola av 5 möjliga. Många roliga ställen har jag sett många glas har jag tömt. Men stranden ....... Var nere igår och där såg jag detta.   
TingelingHuaHin_(1).thumb.jpg.e989503bb8d70ff0a54HuaHin_(2).thumb.jpg.bdd1cf8bcf2b0e3919cHuaHin_(3).thumb.jpg.0597f5dda5b13dd937b

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Benjamas

Va är det för nåt?

Har inte sett något liknande under mina 3 år här.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Gustav

Va är det för nåt?

Har inte sett något liknande under mina 3 år här.

olja! 

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy