Jump to content
IGNORERAD

Thailändska varumärken och uppfinningar.


leifen

Recommended Posts

HIV av olika karaktär? finns det verkligen olika karaktärer av detta virus?

När man söker på nätet hittar man att man har blandat två vaccin av olika karaktärer/typer mot HIV med bra resultat vid kliniska försök i Thailand 2003 - 2006. (ett 30% skydd uppnåddes) Dock inte uppfunnit i Thailand.

16.000 frivilliga deltog, främst i delar av norra Thailand.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • leifen

    5

  • janne_h

    4

  • Nemo

    3

  • frason

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Knäppgök som skriver på ett svenskt forum så dom flesta svenskar inte kan förstå.

Ja det var knäppt.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Knäppgök som skriver på ett svenskt forum så dom flesta svenskar inte kan förstå.

kratingdeng red bull

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

HIV av olika karaktär? finns det verkligen olika karaktärer av detta virus?

Tydligen är det så. Därför fungerar tydligen inte medicin utvecklad för Afrika i Thailand. Bara nånting jag läst. Kan annars ingenting om detta.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Up to you är väl en thaiuppfinning eller??Jag har iaf.hört den sen 1988

Tror han är svensk, medlem sedan 2014.................

Link to comment
Dela på andra sajter

navion hispania

Kom inte Thailand på botemedlet mot ebola?......

Inte mycket man hört om det sen det spektakulära avslöjandet vad Thailändska forskare åstadkommit.

Lite ungefär som när en italiensk forskare gick ut för några år sedan och hävdadr att han löst gåtan med fusionskraft. :)

 

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

 

 

 Tja det var Andrea Rossi  med kall fusion , han har varit involverad i flera "revolutionerande" uppfinningar.  Var ett ganska intressant program om detta på radion för några år sedan.   

Link to comment
Dela på andra sajter

 Tja det var Andrea Rossi  med kall fusion , han har varit involverad i flera "revolutionerande" uppfinningar.  Var ett ganska intressant program om detta på radion för några år sedan.   

Det är flera revolutionerande uppfinningar som herr Rossi ligger bakom, tyvärr har dom inte riktigt visat sig hålla måttet när det kommer till kritan.  https://sv.wikipedia.org/wiki/Andrea_Rossi             

 

Jag tycker att han påminner om uppfinnaren i Lorry på nåt sätt. Båda två har en enorm tilltro på sig själva och vill nog bara väl men deras uppfinningar håller inte riktigt vad dom lovar.  ;)      

  https://www.youtube.com/watch?v=4PhM8KJJMzs

Fritz..

 

                                                                                                                 

 

      

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Med tanke på likheten med taxi i Indien, Pakistan, Bangladesh m.fl. tror jag mer på att thai har kopierat som vanligt.

Den ska tydligen ha gjorts i Japan först.

invention1.thumb.jpg.f2eb5c988b99bc93247invention_2.thumb.jpg.551a0261823d71e557invention3.thumb.jpg.f374b35d33274eb6996invention4.thumb.jpg.03769cc0fc655493dc6

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Tydligen är det så. Därför fungerar tydligen inte medicin utvecklad för Afrika i Thailand. Bara nånting jag läst. Kan annars ingenting om detta.

 

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

 

 

Ja, så har jag också läst nånstans. Och att den thailändska/asiatiska formen av HIV ska vara mer svårbehandlad än den afrikanska. 

Jag minns tyvärr inte var jag läst om detta.

Mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

The Inventiveness of the King

HRH King Bhumibol Adulyadej is a very innovative man. He has patented technology for water aeration (the machines often seen in the various fish farms around Thailand) and also a patent related to rain-making technology. He also helped in the development of a bio fuel for motor vehicles (gasohol), which is a plant based fuel that reduces CO2 emissions.

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...